סל הקניות של שחר 918

סל הקניות של שחר 976
השבוע בסל שלנו: עוגיות – כמו בחו"ל, קפסולות קפה עם תערובות חדשות – הזדמנות, סוכריות גומי אורגניות – ממתק ממכר, חטיפי קרקר עם חיטה מלאה – כדאי לנסות, וגם סוכריות בשת"פ עם ארגון הנוער הלהט"בי איגי

עוגיות של Walkers

מותג העוגיות הוותיק הגיע באחרונה לישראל עם מגוון עוגיות חמאה. המותג שקיים מאז סוף המאה ה-19, ידוע בעוגיות הסקוטיות, ה-Shortbread הקלאסיות שלו. יחד איתן אפשר למצוא על המדפים עוגיות עם ג'ינג'ר, עוגיות המשלבות שוקולד לבן עם אננס וקוקוס, נתחי שוקולד ואגוזי לוז, עוגיות בטעם טופי פקאן, תות שדה ושמנת, ועוד. בסך הכל מדובר ב-17 סוגים שונים של עוגיות, שלושה מהן ללא גלוטן. ה- Shortbreadהיו כל מה שיכולנו לקוות לו – טעם עשיר של חמאה ומרקם פריך נפלא, מהסוג שמתפורר בקלות בפה עם כל ביס. עוגיות הג'ינג'ר גם כן מוצלחות הודות למידה מדויקת של הצמח, באופן שמשדרג את הטעם של עוגיית החמאה מבלי להשתלט עליו. המחיר עד 19.9 שקלים ל-150 גרם. להשיג בטיב טעם, סטופמרקט, כל בו חצי חינם, ספייסז ובחנויות מזון ומעדניות.

בשורה התחתונה: לרגע הרגשנו כאילו אנחנו בחו"ל

תערובות חדשות של Master Origins מבית נספרסו

החברה ממשיכה להרחיב ליין זה של תערובות קפה, המבוסס על תוכנית קיימות במסגרתה משתפת החברה פעולה עם מגדלי קפה מקומיים. במסגרת הרחבת הסדרה הפכה החברה את תערובות אתיופיה וקוסטה ריקה לקבועות, והשיקה מהדורה מוגבלת של סומטרה (SUMATRA) – אי המהווה חלק מאינדונזיה. מגדלי קפה באי זה מגדלים פולי קפה מיוחדים העוברים תהליך יישון שנמשך מספר שנים, ושיטת עיבוד ייחודית. התוצאה היא קפה ארומטי יחסית עם גוף מלא, שניחוחו מזכיר – למי שמצליח לזהות, תבלינים וקקאו. תערובת זו מגיעה בדרגת חוזק 7 למכונות הקלאסיות או 8 למכונות ורטו. המחיר 25.5 שקלים. להשיג בסניפי הרשת ובאתר.

בשורה התחתונה: הזדמנות לחובבי הקפסולות להנות מקפה מיוחד

סוכריות גומי אורגניות של ג'לונים

צילום עדי גלעד

אם הילדים שלכם חובבים סוכריות גומי – או אתם, כדאי שתדעו על מוצר חדש זה. מדובר בסוכריות גומי הנמכרות בשני טעמים, פירות או חמוצים, ועשויות מרכיבים אורגניים וטבעיים בלבד, ללא ג'לטין, ללא גלוטן, ללא תוספת צבעי מאכל או חומרי טעם וריח סינתטיים. הצבע והטעם מגיעים מתמציות טבעיות. אלו שניסינו – החמוצות, היו  שילוב טוב של מתיקות וחמיצות, עם אותו מרקם המזכיר גומי. המחיר עד 13.9 שקלים ל-100 גרם. להשיג בניצת הדובדבן, שופרסל גרין, אניס, טבע קסטל, טיב טעם, בתי טבע, באתר בשבילנו ובאתר סופר פארם.

בשורה התחתונה: עם כל המעלות של המוצר, בכל זאת מדובר בממתק ממכר למדי

חטיפי קרקר עם חיטה מלאה, צ'יה וזרעי פשתן של Fitness מבית אסם-נסטלה

צילום סטודיו אסם

גם אם אתם אוהבים לשלב מזונות-על בתזונה שלכם, זו אינה בהכרח הסיבה לבחור בקרקרים הללו. צ'יה, אחד מאותם מזונות עשירים ברכיבים תזונתיים, היא אמנם חלק מהרכיבים, אבל זה אינו העיקר כאן. זו תוספת נחמדה שמוסיפה עניין מסוים לטעם ולמרקם, אבל לא יותר מכך. רק שלא יהיה ספק: הם עמידים מספיק כדי למרוח עליהם ופריכים מספיק כדי שנהנה מהם, ושילוב הרכיבים מספק טעם ייחודי. המחיר עד 14.9 שקלים למארז של 9 אריזות אישיות, 26 גרם בכל אריזה. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות פרטיות.

בשורה התחתונה: אם אתם אוהבים קרקרים כדאי לנסות אותם

בקצרה

מותג Skittles יוצא פעם נוספת במהדורה מיוחדת של הסוכריות שלו, חלק משיתוף פעולה עם ארגון הנוער הלהט"בי איגי. באופן קבוע הסוכריות של המותג צבעוניות, ואילו במהדורה מוגבלת זו, שנמכרת עד סוף נובמבר, הן לבנות. 10% מההכנסות יועבר לטובת איגי. המחיר 8.9 שקלים ל-174 גרם,

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר