סל הקניות של שחר 92

השבוע יוגורטים נוסח הבלקן, ענפי צבר כבושים, ברנפלקס, ביסקויטים, חלב בננה, משקאות נקטר, ומוס יוגורט,

ברנפלקס של תלמה מקבוצת יוניליוור
אריזה חדשה השיקה החברה לאחד מהמוצרים הוותיקים שלה, ולדבריה גם מתכון חדש. המוצר הוא כמובן גרסה לדגני בוקר, אך בשונה מהפופולריים עם תוספות של סוכר והרבה קמח לבן, כאן תמצאו הרבה חיטה מלאה וסובין, עם כמות גבוהה מהמקובל של סיבים תזונתיים, קרוב ל-24 גרם על כל 100 גרם מוצר.
ככל שהמוצר עשיר בסיבים וממלא, עם מרקם פריך וטעם סביר, לא חווינו חוויה שונה, המתבקשת מעדכון התפריט. כדאי לדעת שהמוצר מגיעה גם בגרסה נטולת סוכר.
בשורה התחתונה: אמנם משביע ועשיר בסיבים, אך לא חדש.
20 ש"ח ל-500 גרם. להשיג בנקודות המכירה.

יוגורט בסגנון יווני ובסגנון בלקני של תנובה
תחת המותג 'יופלה' השיקה החברה עוד שני מוצרים חדשים, גרסאות עדתיות אם תרצו ליוגורט הלבן המוכר לנו. שניהם מגיעים עם 3% שומן אך עם זיהוי שונה – האחד בסגנון יווני, כלומר עם מרקם יותר סמיך, והשני בסגנון בלקני עם מרקם יותר נוזלי ומעט יותר מליחות. שניהם שונים מהיוגורט שתנובה מוכרת תחת המותג בדרך כלל, אך איננו יודעים עד כמה הם דומים באמת לאלו מהאזורים האמורים.
בשורה התחתונה: גם אם אינכם מכירים את הסגנונות הללו, תהנו מהגיוון באפשרויות. אם אתם מחובבי היוגורט הלבן כמובן.
3.3 ש"ח ל-150 גרם. כשרות רגילה, הרב ויטמן. להשיג בנקודות המכירה.

ענפי צבר כבושים של חוות צברי אורלי
הקיץ הוא העונה של הסברס, אך לפי אנשי החווה, גם העונה של הצמח עצמו, הלוא הוא הצבר. לטובת העניין הם השיקו שורה של מוצרים, כולל ממרחים, קונפיטורות ואפילו סחוג, הכוללים חלקים מצמח הצבר.
מבין המבחר המסקרן ניסינו את ענפי הצבר הכבושים, בגרסתם הפיקנטית. זהו מאכל מעניין שאפשר ללמוד לחבבו, אם אינכם נרתעים ממידה של ריריות, בדומה לזו המתקבלת מהכנת במיה. הוא משתלב מצוין בכריך, מניסיוננו, והחברה מציעה להוסיפו לתבשילי בשר, פירה או אורז.
בשורה התחתונה: תוספת מיוחדת ומוצלחת לסקרנים הקולינריים.
20 ש"ח ל-260 גרם. בהשגחת הרבנות הראשית מ.א. רמת נגב ובד"ץ בית יוסף. להשיג בעדן טבע מרקט ובחנויות מובחרות.

ביסקוויט לוטוס של Lotus Bakeries
בהתאם למהלך כלל עולמי של החברה היצרנית, גם כאן בארץ תמצאו מעתה את הביסקוויטים של החברה באריזה חדשה. מלבד החידוש החיצוני, אין כאן חידוש פנימי. אותה הפריכות המוצלחת המתחברת היטב עם כוס קפה או תה, והטעם העדין המשתלב מצוין בטעם המשקה החם.
בשורה התחתונה: לפעמים שינוי אריזה הוא הדרך לחשיפה חדשה.
10 ש"ח ל-250 גרם, 10-18 ש"ח ל-156-312 גרם בהם כל יחידה ארוזה בנפרד. להשיג בכל רשתות השיווק והחנויות המובחרות.

חלב בננה של יטבתה
חידוש נוסף המתרחש כל כולו באריזה, מגיע מכיוונה של המחלבה הדרומית. החברה לקחה את המשקה המוכר – חלב לכל דבר במרקם, ורק הטעם הוא טעם בננה – והשיקה אותו בבקבוקוני פלסטיק קטנים. כך ניתן לאמוד כל מנה שהילד צורך במדויק, מבחינת כמות ושאר ערכים תזונתיים, אך גם לדעת כי הזיהום הסביבתי עקב השימוש בפלסטיק, גובר.
בשורה התחתונה: אולי טוב לצרכן אך לא לסביבה, כלומר: בטווח הבינוני והארוך זה לא טוב לכולנו.
13.4 ש"ח לשישייה. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות הפרטיות.

ספרינג אגסים וספרינג תפוח גזר של יפאורה
שני משקאות חדשים משיקה החברה לקראת הקיץ, שניהם מוגדרים כנקטר, כלומר מכילים מעל 40% פרי. כפי שקורה בדרך כלל בקטגוריית משקאות זו, גם שני החדשים מתוקים מדי, ומרווים יותר לשתייה אם מוהלים אותם במים. בכל הקשור לטעם, האגסים מוצלח יותר בעוד שהתפוח גזר – שילוב לא רגיל, מעניין איך יקבלוהו הצרכנים. אמנם טעים, אך הגזר אינו בולט מספיק לטעמנו.
בשורה התחתונה: אהבנו את האגסים, פחות את המתיקות.
4 ₪ ל-1 ליטר. כשרות בד"ץ (רובין). להשיג בנקודות המכירה.

יופלה מוס של תנובה
מוצר חדש של החברה תחת המותג הידוע, והפעם מדובר במוס. על המדפים תפגשו אותו בשלושה טעמים שונים, כולם רלבנטיים עד מאוד לקיץ – תות-שדה, לימונענע או מנגו. לשלושתם מרקם אוורירי עם כמות סבירה של אחוזי שומן – 5%, כאשר המנגו הוא המוצלח ביותר, ואילו הלימונענע החמצמץ היה הפחות מוצלח. שלושתם מיועדים למקרר או למקפיא, אז הם משנים את מרקמם כצפוי והופכים למעין ארטיק אוורירי.
בשורה התחתונה: השקה מוצלחת ומרעננת.
9 ש"ח לזוג גביעים. כשר בהשגחת הרבנות הראשית לישראל – רב תנובה, הרב ויטמן. להשיג ברשתות השיווק והמרכולים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר