סל הקניות של שחר 921

סל הקניות של שחר 976
בסל שלנו השבוע בורגר צמחוני – רק לא להשוות לבשר, גלילוניות ממולאות – מוצלחות עם אריזה מעצבנת, לאבנה טבעונית – חביב אבל לא לאבנה, עוגיות בשילוב מתוק-מלוח – אהבנו, וגם מיונז הולנדי בבקבוק לחיץ

בורגר צמחוני של Sensational מבית טבעול

צילום ארז בן שחר סטודיו מרחב

החברה החלה לשווק בישראל סדרת המוצרים זו, השייכת לקטגוריית "בשר ללא בשר". המוצרים מבוססים על שילוב של חלבון סויה וחיטה, והם פרי פיתוח של החברה עם נסטלה, הבעלים של טבעול. בבורגר, המוצר הראשון שניסינו, יש 16 גרם חלבון ביחידה, והוא מכיל פחות קלוריות, שומן ושומן רווי בהשוואה לקציצת בשר רגילה. בחברה מבטיחים חוויה חדשה בעסיסיות, במרקם ובתהליך ההכנה, בין השאר הודות לשילוב של שמנים צמחיים כמו שמן קנולה וקוקוס, המעניק למוצר מראה של בשר משויש; רכז סלק, רימונים, גזר, דומדמניות ופלפל אדום, הנותנים לו צבע דומה לזה של המבורגר בשרי; והנוזלים שיוצאים ממנו והריח שלו בעת ההכנה על מחבת או גריל, שאמורים להיות דומים לצליית בשר. מה במציאות? יש למוצר צבע ומראה שמזכירים את ההמבורגר, ייאמר לזכותו. אך הריח והנוזלים שיוצאים ממנו בעת ההכנה לא באמת דומים למה שמקבלים בעת הכנה של המבורגר – הפער ניכר בעיקר בריח, שהשוני בינו לבין ריח של המבורגר ברור מאוד. הטעם היה שונה גם הוא, כמובן; חביב אמנם, כזה שאפשר לאהוב, אבל לא מלהיב כמו המבורגר. המרקם של המוצר מעט יבש לטעמנו. המחיר עד 29.9 שקלים ל-226 גרם (שתי יחידות). להשיג ברשתות השיווק.

בשורה התחתונה: ההשוואה להמבורגר פוגעת במוצר. בלעדיה החוויה הייתה מוצלחת יותר

רבע לשבע מוס של עלית מקבוצת שטראוס

צילום סטודיו שטראוס

ההשקה האחרונה של החברה, היא אחת המוצלחות והמעצבנות ביותר שפגשנו לאחרונה. קודם העובדות: מדובר בגלילית בעלת מרקם פריך ובצורה עגולה, כשל פרלין, עטופה בשוקולד ומלאה במוס. המוצר נמכר בשלוש גרסאות: במילוי קרם אגוזים ובציפוי שוקולד חלב; במילוי מוס חלבה ובציפוי שוקולד חלב; ובמילוי מוס קקאו ובציפוי שוקולד מריר (האחרון הושק מלכתחילה במהדורה מוגבלת). כל אחד מהם הוא תענוג של ממש – שילוב המרקם הפריך של הוופל עם מרקם המוס, מצוין, ושילוב הטעמים השונים מדויק. אז מה מעצבן? הפער בין גודל האריזה, המורכבת משלושה רכיבים שונים, לבין גודל המוצר עצמו. לא חבל על הזיהום הסביבתי? (מכיל גלוטן).המחיר  עד 19.9 שקלים ל-100 גרם. להשיג ברשתות השיווק.

בשורה התחתונה: אנו בעד עונג שכזה, רק אפשר לחשוב קצת על ההשפעה הסביבתית

לאבנה טבעונית על בסיס רכיבי קוקוס של משומשו

צילום sell 360 pro

סדרת תחליפי הגבינות של המותג הישראלי מתרחבת עם מוצר חדש, שאמור להוות תחליף ללאבנה מבוססת חלב. מוצר זה עשוי, בעיקר מקוקוס, עם 9% שומן, ללא לקטוז וללא חומרים משמרים. כאשר העברנו את תכולת המוצר לקערה כדי להוסיף שמן זית וזעתר, כנדרש – אפשר היה להבחין מיידית בהבדל. המרקם של מוצר זה יותר מוצק משל לאבנה, באופן שמזכיר גבינת שמנת דווקא. הטעם אמנם מאופיין בחמצמצות קלה כשל לאבנה, אבל החוויה הכוללת אינה דומה מספיק כדי שנכריז על חלופה טבעונית כהלכתה. המחיר 16.9 שקלים ל-200 גרם. להשיג ברשתות שיווק ובחנויות טבע.

בשורה התחתונה: מוצר חביב, אבל אינו מצדיק את השם שניתן לו

קרמוגית קרמל-מלוח של אסם

עוד ביטוי לשילוב של מתוק-מלוח, הפעם במותג העוגיות הוותיק של החברה. העוגיות מכילות כאן קרם בטעם קרמל מלוח, שיש בו מספיק מליחות כדי לתת את הניגודיות המתבקשת. אחרי הכול, העוגיות עצמן מתוקות וכך גם טעמו של הקרמל, כך שהיה צורך בכמות מספקת של מלח כדי ליצור איזון. לשמחתנו זה מה שהשכילה החברה לעשות (מכיל גלוטן). המחיר עד 11.9 שקלים ל-200 גרם. להשיג ברשתות השיווק.

בשורה התחתונה: אהבנו את השילוב הזה

בקצרה

צילום אסף לוי

מותג מאסטר שף השיק מיונז הולנדי בבקבוק לחיץ, המצטרף לאותו המיונז שנמכר בצנצנת. עד 13.90 שקלים ל-435 גרם. להשיג ברשתות שיווק ובחנויות מובחרות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מתכונים חדשים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר