סל הקניות של שחר 925

סל הקניות של שחר 976
בסל שלנו השבוע: הרבה תה ובגדול – יצירתיות ומגוון, תערובת חטיפים – נשמח לתערובת סוגי במבה, יוגורט עשיר בחלבון – טוב לספורטאים, עוף שגדל ללא תוספים – לא להתבלבל מהכיתוב על האריזה, עוגיות ללא תוספת סוכר – כדאי לאמץ את עוגיות הגרנולה

ה-T-LAB של ויסוצקי

צילום אפרת אשל

את ההמלצה הזו תשמרו עד לאחר הסגר: מדובר בחנות המחודשת של ויסוצקי, שנפתחה מחדש לאחר שיפוץ יסודי ברחוב החשמונאים בתל אביב. עדיין תוכלו לרכוש בה תערובות תה כבעבר, כמו גם כוסות ואביזרים להכנה ולהגשה, אבל החידוש הוא הבר השוכן במרכז החנות שמציע מבחר של משקאות מבוססי תה כמו גם כמה מאפים מיוחדים, הנעשים במיוחד עבור החנות על ידי מאפיית לחמים הסמוכה. המשקאות מבוססות על חליטות הנעשות במקום, ותמצאו מגוון משקאות, רובם קרים, כגון גרסאות מוצלחות של ה-Cheese Tea שמקורו בטאיוואן, בהן שילוב של חליטת הילולי פירות, תות וענן של קרם גבינה. התפריט כולל משקאות סופר פוד על בסיס סדרת התה הירוק של החברה, כמו סופר פרפל המורכב מתה ירוק סופר פרפל, אסאי, אוכמניות, תותים, אננס, בננה, קוקוס ודבש; שייקים על בסיס צאי מאסלה, מאצ'ה יפנית או ארל גריי; ועוד. מה במאפים? אל תוותרו על קרואסון פיסטוק ומאצ'ה – מתוק במיוחד וטעים כל כך. בהמשך תהיה גם גלידת מאצ'ה על בסיס תרד, קייל ומאצ'ה (המאפים מכילים גלוטן). הכתובת: החשמונאים 103,  תל אביב.

בשורה התחתונה: אהבנו את היצירתיות ואת המגוון שעושים חשק לחזור שוב ושוב

חטיפי מיקס של אסם

צילום סטודיו אסם

ביסלי וחברים, ביסלי קרנבל ופופקו מיקס, הם שלושת המארזים החדשים שהשיקה החברה. ביסלי וחברים Mix משלב ביסלי גריל, דובונים ופופקו מתוק, וצריך ממש לאהוב פופקורן מתוק כדי ליהנות מהחטיף, כי יש לא מעט ממנו בתערובת. ביסלי קרנבל Mix משלב בפשטות ביסלי גריל, ביסלי פלאפל וביסלי בצל ביחד, מושלם לאוהבי ביסלי לסוגיהם. פופקו  Mix מתוק-מלוח משלב פופקו בטעם חמאה ודבש עם פופקו מלח ים, והוא עושה את זה טוב, כך שתמיד יש שילוב של מתוק ומלוח ביחד (חלק מהמוצרים מכילים גלוטן). עד 11.9 שקלים ל-60-150 גרם. להשיג בנקודות המכירה.

בשורה התחתונה: מעניין מתי תהיה תערובת של כמה סוגי במבה ביחד

פרו + של דנונה מבית שטראוס

צילום סטודיו שטראוס

למה להסתפק בכמות גדולה של חלבון אם אפשר עוד יותר? ההשקה החדשה של החברה כוללת שני מוצרים המבוססים על יוגורט עשיר בחלבון. באחד יש תוספת מגנזיום ובשני תוספת קפאין, שני רכיבים יכולים לעזור למי שמקפידים על פעילות גופנית. מגנזיום, בין השאר, מסייע לפעילות השרירים, וקפאין יכול לעורר אם אתם יוצאים לריצה בשעה מוקדמת בבוקר. לשני הרכיבים אין השפעה על הטעם, ו המרקם הוא זהה למוצרים קודמים בסדרה. המחיר עד 6.9 שקלים ל-200 גרם. להשיג ברשתות השיווק.

בשורה התחתונה, טוב לספורטאים

עוף של משק ארצי

אם המדבקה שעליה כתוב באותיות גדולות "עוף צמחוני" מבלבלת אתכם, דעו כי אתם לא היחידים. זה מה שקרה לנו ברגע הראשון – תהינו ממתי עוף הוא מאכל צמחוני, וממתי מה שעוף ניזון בו אינו צמחוני ויש צורך לציין זאת. מה עוד שמתחת למילים אלו כתוב "עוף טבעי שניזון מתזונה צמחונית בלבד" – יש עוף לא טבעי? עוף שאוכל בשר? בסופו של דבר, במשק מסבירים כי מדובר בעופות שגדלים ללא אנטיביוטיקה, ללא הורמונים, ללא תוספת של זרזי גדילה, בצפיפות נמוכה יחסית ועל בסיס תזונה צמחית, כאמור. חדי החך אמורים להבחין בהבדל המשפיע על המרקם והטעם, אבל אנו התקשינו להבחין בכך. למרות זאת, הידיעה באלו תנאים גדלים העופות הללו משמחת אותנו. העוף נמכר ב-15 גרסאות שונות, כולל כבד עוף, כנפיים, רצועות להקפצה ועוף שלם. המחיר עד 74.9 שקלים. להשיג ברשתות השיווק ואצל קצבים נבחרים.

בשורה התחתונה: אל תתנו לכותרות לבלבל אתכם

עוגיות ללא תוספת סוכר של מן

שני סוגי העוגיות החדשות של החברה קיבלו את התו של א.י.ל, וכך הן מתאימות גם לאנשים עם סכרת או מי שנמנע מצריכה של סוכר. בנוסף, העוגיות דלות בשומן רווי. אפשר לבחור בין עוגיות מחיטה מלאה לבין עוגיות מגרנולה, ויש הבדל בין השתיים. אלו מחיטה מלאה היו סבירות – מרקם פריך וטוב אבל טעם קצת שטוח ולא מלהיב. עוגיות הגרנולה פשוט מעולות – מרקם פריך במיוחד וטעם עשיר שעשה לנו חשק לעוד (מכיל גלוטן). המחיר עד 11.9 שקלים ל-200 גרם. להשיג ברשתות השיווק.

בשורה התחתונה: כדאי לאמץ את עוגיות הגרנולה

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר