סל הקניות של שחר 928

סל הקניות של שחר 976
בסל שלנו השבוע גלידות במכל קטן – בכל זאת ממליצים, חטיפים אפויים עם תוספות – חידוש משמח, סיידר רוזה אלכוהולי – חביב, קפסולות תואמות נספרסו – כדאי לטעום ולבחור, ביסלי עם תבלינים – לוותר על הזעתר

מגנום פיינטס של גלידות שטראוס

צילום סטודיו 0304

מותג הגלידות הוותיק נכנס לקטגוריה של גלידות ביתיות, עם סדרה של ארבעה פיינטים. זו תחרות ישירה מול המותגים הוותיקים האגן דאז ובן אנד ג'ריס, והמותג הצעיר פסק זמן, השייך גם כן לגלידות שטראוס. ההבדל בינו לבין שלושת המתחרים ניכר קודם כל בכמות – 440 מ"ל מול 473-520 מ"ל של המתחרות. חרף ההבדל בכמות הוא דומה לצערנו במחירים לגלידות של פסק זמן ובן אנד ג'ריס (רק האגן דאז יקרים יותר). מה בתכולה? אפשר לבחור בארבע גרסאות של שלגוני מגנום ידועים. כלומר, וניל קלאסיק – גלידת שמנת בטעם וניל עם שברי שוקולד חלב ובמעטפת שוקולד חלב; וניל שקדים – גלידת שמנת בטעם וניל עם שברי שוקולד חלב מעולה ושקדים מסוכרים, ובמעטפת שוקולד חלב; וניל שוקולד לבן – גלידת שמנת בטעם וניל עם שברי שוקולד לבן ובמעטפת שוקולד לבן; ושוקולד לבן ועוגיות – גלידת שמנת עם ריפל בטעם עוגיות, שברי שוקולד לבן ופירורי עוגיות, ובמעטפת שוקולד לבן. הגלידה עצמה היא אותה גלידה שאנו מכירים מהשלגונים. המעטפת היא החידוש – הגלידה עטופה שכבה עבה של שוקולד מעל, שכבה דקה של שוקולד מסביב לגלידה, צמיד למכל, וכן חתיכות שוקולד בקרקעית המכל ובתוך הגלידה עצמה. כלומר, בכל ביס מקבלים גם גלידה וגם שוקולד, עובדה שאינה מובנת מאליה, והופכת את הגלידות הללו למוצלחות מאוד. המחיר עד 28.9 שקלים ל-440 מ"ל. להשיג ברשתות השיווק.

בשורה התחתונה: למרות הכמות הקטנה אנו ממליצים

קו-קווים של Free

צילום אפרת אשל

קטגוריית החטיפים האפויים התרחבה עם סדרת חדשה זו, הכוללת שלושה מוצרים, כפי שאפשר להבין מהתמונה. מדובר בחטיפים מבוססי קמח, המשלבים כל אחד מרכיבים אחרים היוצרים ביניהם הבדל: האחד עם זיתים ועגבניות, השני עם רוזמרין, ואילו השלישי עם גבינת פקורינו (זה המקום לציין כי שני הראשונים טבעוניים). במוצרים אין חומרים משמרים או תוספת סוכר, והם מיוצרים במאפייה באיטליה, המתמחה בייצור חטיפים אפויים. החטיפים מצטיינים במרקם פריך שכיף לאכול אותו, ובטעמים נבדלים ומובחנים. שמחנו שזה עם העגבניות והזיתים חמצמץ במידה קטנה, ושהגבינה נוכחת במידה מספקת (מכיל גלוטן). המחיר עד 13.9 שקלים ל-150 גרם. להשיג ברשתות המזון והשיווק וחנויות מובחרות.

בשורה התחתונה: שמחנו על החידוש הזה

סיידר Strongbow רוזה של Heineken

טמפו השיקה טעם נוסף בסדרת משקאות תפוחים אלכוהוליים. זאת בעקבות ההצלחה של שלושת המשקאות הוותיקים בסדרת Strongbow. מדובר בסיידר תפוחים עם 4.5% אלכוהול המיוצר מחומרים טבעיים ואינו מכיל גלוטן, עובדה חשובה לכל מי שנמנע מצריכת חלבון החיטה. הטעם החדש הוא מעין וריאציה ליינות רוזה, עם טעם קליל המזכיר רק באופן חלקי יין רוזה אמיתי (אנו זוקפים זאת לעובדה שכאן עושים שימוש בתפוחים אדומים ולא בענבים). המחיר עד 9.8 שקלים ל-330 מ"ל. להשיג ברשתות השיווק, חנויות נוחות וחנויות יין.

בשורה התחתונה, לא לגמרי רוזה אבל עדיין חביב.

קפסולות Single Origin של שופרסל

צילום סטודיו שופרסל

הביקוש ההולך וגובר לקפסולות קפה תואמות נספרסו, ביקוש שהסגרים רק מעצימים, הביא את הרשת להשיק סדרה חדש של קפסולות קפה. סדרה זו כוללת שלוש תערובות קפה, כל אחת מהן מגיעה במלואה מאותה מדינה: אוגנדה, הודו והונדורס. כל זן מספק חווית טעם מעט שונה, וחדי החך יצליח ולזהות חלק מההבדלים. כך למשל, הקפה של הונדורס יותר עדין בטעמיו, ואילו ההודי הוא החזק והעוקצני יותר. המחיר 14.9 שקלים למארז של 10 יחידות, 50 שקלים לארבעה מארזים. להשיג בסניפי הרשת.

בשורה התחתונה: כדאי לטעום ולגלות את מה אתם אוהבים

ביסלי שום-בצל וביסלי זעתר של אסם

צילום סטודיו אסם

טעמים חדשים הגיעו כעת גם לקטגוריה של הביסלי. לשניהם יש אותה צורה ואותו מרקם פריך וכיפי לאכילה. אלו התבלינים אשר יוצרים את ההבדל הניכר בטעמים שלהם. התוספת של השום לביסלי בצל היא הברקה – השום מספק רובד נוסף של טעם, והופך את מה שאנו מכירים כביסלי בצל, לביסלי הרבה יותר טעים ומעניין. הביסלי עם הזעתר, לעומת זאת, היה אכזבה – אם יש זעתר בתערובת, לא הרגשנו אותו בטעם החטיף (מכיל גלוטן). המחיר עד 5.45 שקלים ל-60 גרם. להשיג ברשתות השיווק.

בשורה התחתונה: לוותר על הזעתר, לטעום את השום-בצל

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר