סל הקניות של שחר 929

סל הקניות של שחר 976
בסל שלנו השבוע במבה במילוי קרם בטעם קרמל מלוח – סוף סוף, ופלים בטעם לימון ללא סוכר – בשורה טובה, נאגטס ירקות – עוד בשורה טובה, סוכריות גומי אורגניות בטעמי פירות – עדיף כאלה, וגם פסטות אורגניות

במבה במילוי קרם בטעם קרמל מלוח של אסם

צילום סטודיו אסם

אחרי כמה השקות לא מוצלחות מיוחד בקטגוריה של הבמבה במילוי, מגיעה ההשקה שלטעמנו היא הטובה מכולן. הפעם נבחר קרם קרמל מלוח, ולמרות שזה אחד הטעמים המשומשים ביותר בתעשיית המזון בשנים האחרונות, השילוב שלו עם הבמבה לא פחות מגאוני – ניגודיות מוצלחת של טעמים, אשר ביחד יוצרים טעם מיוחד שלחלק מאיתנו הזכיר את טעמו של סירופ מייפל. המחיר עד 6.5 שקלים ל-60 גרם. להשיג ברשתות השיווק ובנקודות מכירה.

בשורה התחתונה: סוף סוף במבה עם מילוי שראוי להישאר איתנו

ופלים בטעם לימון ללא סוכר של מן

אם אתם לא נמנים על אוהבי ופלים בטעם לימון, ידיעה זו אינה בשבילכם. אבל אם אתם חלק מאותה קבוצה משובחת של אנשים שכן אוהבים, אתם עשויים לשמוח מאוד על המוצר החדש של החברה. מדובר באותם הוופלים הוותיקים, עם הטעם והמרקם (והמתיקות המודגשת), אבל ללא תוספת של סוכר לבן. כלומר, משתמשים בממתיקים מלאכותיים לטובת העניין, ולשמחתנו ללא טעם לוואי בכלל (מכיל גלוטן). המחיר עד 7.9 שקלים ל-180 גרם. להשיג ברשתות השיווק.

בשורה התחתונה: בשורה טובה למי שרוצה להפחית בצריכת הסוכר

נאגטס ירקות של טבעול

צילום סטודיו אסם

שלושת המוצרים החדשים מהווים סדרה חדשה של מוצרים, עם מאפיינים המבדלים אותם ממוצרים ותיקים של החברה. כל מוצר מבוסס על ירקות דומים בצבע, ומכאן הבידול העיקרי – נאגטס ירקות כתומים – משלבים דלורית, בטטה וגזר וציפוי המכיל גזר; נאגטס ירקות ירוקים – משלבים ברוקולי, קישוא ואפונה בציפוי המכיל ברוקולי; ונאגטס ירקות לבנים – משלבים כרובית, תפוח אדמה ובצל בציפוי המכיל כרובית. כולם בצורת חטיפים קטנים הניתנים לאכילה בביס או שניים (אם הילדים אוכלים אותם, אז גם בשלושה), והציפוי הפריך שלהם לא רק פריך כמובטח, אלא מכיל ירקות בתוכו, מאפיין ייחודי נוסף. אחרי חימום ואפיה קלה בתנור, מתקבלים חטיפים קראנצ'יים מבחוץ ורכים מבפנים, בטעמים מובחנים ומאוזנים, כך שגם הילדים שניסו – אהבו. המחיר עד 35.9 שקלים ל-500 גרם. להשיג ברשתות השיווק.

בשורה התחתונה: דרך טובה להכניס עוד ירקות לתפריט של הילדים (והמבוגרים)

סוכריות גומי אורגניות בטעמי פירות של Bio Bon

המותג, המשווק בישראל על ידי חברת אורגניקזון, השיק סדרה חדשה של סוכריות גומי. הסדרה כוללת שני מוצרים, שאין בהם ג'לטין או גלוטן. האחד בטעם פירות – תערובת של לימון, תפוז, פטל, דמדמניות שחורות ותפוח; והשני בטעם פירות אדומים – דומדמניות שחורות, פטל, אוכמניות, חמוציות, תות וגזר שחור. יש בהם תמציות פירות וצמחים אורגניים, ללא תוספת צבעי מאכל או חומרי טעם וריח סינתטיים, והם טבעוניים. אצלנו לא היה ברור מי אהב אותם קודם, המבוגרים או הילדים – העובדה שבשקית אחת יש סוכריות בטעמים שונים, סיפקה ממד של סקרנות לחוויה האכילה. היה קל לזהות את הטעמים המובטחים, והסוכריות לא היו מתוקות או חמוצות מדי. המחיר עד 9.5 שקלים ל-100 גרם. להשיג בניצת הדובדבן, אניס, שופרסל גרין, טבע קסטל, טיב טעם, בתי טבע, באתר "בשבילנו" ובאתר סופר פארם.

בשורה התחתונה: אם בכלל לאכול סוכריות גומי, אז עדיף כאלה

בקצרה

חברת השדה מוצרים אורגניים השיקה את סדרת הפסטות האורגניות Cinque Colori. הסדרה כוללת פסטות בארבע צורות – מקרוני, ספגטי, טליאטלה ופפרדלה – שכולן עשויות משילוב של קמח מחיטת דורום עם סלק, עגבניות, תרד וכורכום. המחיר עד 35.9 שקלים ל-250 גרם. להשיג בבתי טבע וברשתות שיווק.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר