סל הקניות של שחר 934

סל הקניות של שחר 976
השבוע בסל שלנו: חמאת בוטנים – הגרסה הטבעית עדיפה, "יוגורטים" טבעוניים עם דייסה – לאוהבי דייסה כדאי לנסות, גרנולה ללא תוספת סוכר – ככה אנחנו אוהבים, מסטיקים ללעיסה ממושכת – למי שאוהב, וגם מלחיה של מלח ורוד מההימלאיה

חמאת בוטנים של מיה תעשיות מזון

צילום אבי לוי

אם גם אתם נמנים על חובבי חמאת הבוטנים, דעו כי החברה השיקה שני מוצרים חדשים שמרחיבים את פעילותה בקטגוריה. מוצר אחד הוא גרסה למוצר ידוע – חמאת בוטנים עם שברי בוטנים. יש במוצר סוכר, כמובן, וכמות מספקת מאוד של שברי בוטנים, כך שמקבלים שילוב מדויק של טעם מתוק עם מלוח ושל מרקם חלק עם קראנצ'י. המוצר השני ידוע פחות אבל מומלץ אפילו יותר – מדובר בחמאת בוטנים טבעית, כלומר כזו שעשויה כל כולה מבוטנים, ללא תוספת של סוכר או מלח. מצוין למי שמצמצם את צריכת הסוכר בתזונה שלו, כל עוד לוקחים בחשבון כי יש לערבב בכל פעם את המוצר כדי שהשמן והמוצקים יתחברו מחדש. המחיר עד 14.9 שקלים ל-510 גרם. להשיג ברשתות השיווק.

בשורה התחתונה: אנו תמיד מעדיפים את הגרסה הטבעית

YO'RIDGE של יופיקס

צילום חגית גורן

המותג הטבעוני מרחיב את נוכחותו בישראל, עם סדרה חדשה של "יוגורטים" טבעוניים. בננה, מייפל ופולי קקאו, תפוח עץ, חמוציות וקינמון, ואוכמניות, פטל ודומדמניות שחורות, אלה הם שלושת הטעמים, שבכל אחד מהם יש חיידקים פרוביוטיים, בדומה לאלו הקיימים באופן טבעי ביוגורט, וכן קוקוס, שומשום, שיבולת שועל ועדשים. בחברה אומרים כי המרקם משלב יוגורט עם דייסה, והוא אכן מזכיר את שניהם (ובו זמנית לא זהה לאף אחד מהם). שלושת הטעמים שונים מאוד זה מזה, כמתבקש, וכל אחד מוצלח בדרכו. שמחנו שבכולם אין סוכר, ושיש בהם כמות גדולה יחסית של פרי. המחיר עד 4.95 שקלים ל-125 גרם. להשיג בשופרסל גרין.

בשורה התחתונה: כדאי לנסות רק אם אתם אוהבים מרקם של דייסה

גרנולה של FREE

צילום אסף לוי

עוד מוצרים ללא תוספת סוכר מציע המותג, שנכנס לראשונה לתחום הגרנולה. שתי תערובות הגרנולה החדשות גם אינן מכילות שמן, צבעי מאכל או חומרים משמרים. מה כן יש בהן? גרנולה אגוזים, בוטנים וקוקוס, שיש בה 16% חלבון; וגרנולה אגוזים, צימוקים וחמוציות – עם סילאן. המבחן העיקרי של כל גרנולה הוא בכמות התוספות – ושמחתנו הייתה גדולה כאשר גילינו כי בשתי התערובות יש נוכחות גדולה של האגוזים והפירות היבשים השונים. לשתי התערובות גם מרקם פריך ומתיקות לא גדולה מדי (מכיל גלוטן). המחיר עד 17.9 שקלים ל-300 גרם. להשיג ברשתות המזון והשיווק.

בשורה התחתונה: ככה אנחנו אוהבים את הגרנולה שלנו

Orbit Refreshers של Orbit מבית מרס

ההבטחה שמציעה החברה עם סדרת המסטיקים החדשה, כוללת טעם ורעננות שנשמרים לאורך זמן. כיצד זה עובד? בין השאר, בעזרת חתיכות "קריסטלים" הנמצאים בתוך המסטיקים, שמתפרקים במהלך הלעיסה ומממשים את ההבטחה. המסטיקים נמכרים בשלושה טעמים – מנטה (אריזה כחולה), מנטה עדינה (אריזה ירוקה), ומנטה פירות (אריזה ורודה) – ובאריזה המכילה שבע יחידות או בקופסה של 30 יחידות. המחיר עד 12.9 שקלים. להשיג ברשתות השיווק והפארם.

בשורה התחתונה: מיועד למי שאוהב ללעוס מסטיקים לאורך זמן

בקצרה

חברת מלח הארץ השיקה לראשונה מלחיה של מלוח ורוד מההימלאיה. המלח גרוס דק, והוא מגיע, כמו כל מתחריו על המדף, מסלעי מלח שבהרי ההימלאיה. המחיר עד 8.9 שקלים ל-250 גרם. להשיג ברשתות השיווק.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר