סל הקניות של שחר 936: כשר לפסח

סל הקניות של שחר 976
לסל הקניות הכשל"פי שלנו לחול המועד ולחג השני 2021, הכנסנו: חטיפי תירס – לילדים שאוהבים, פסטה כשרה לפסח – משמחת, חטיפי מצה – לאוהבי קרקרים בפסח, מאפים נטולי גלוטן – הנה הפיתה שחיפשתם, ממרח תמרים טבעי – גם אחרי החג, מבחר מוצרים נוספים – מביאים את העולם לפסח, וגם בריזר וחלבה כשל"פ

חטיפי תירס של טבעול מבית יוניליוור

צילום סטודיו אסם

אם הילדים שלכם אוהבים לאכול שניצל תירס או חטיפי תירס, המוצר החדש של החברה הוא למעשה הגרסה הכשרה לפסח של המאכל הידוע. שימו לב שהוא מכיל גלוטן, שכן קמח מצה משמש לציפוי שלו. הרכיב העיקרי, לשמחתנו, הוא תירס (56%), ואחרי שאפינו אותו בתנור לפני ההנחיות (ואז עוד קצת), קיבלנו חטיפים בעלי מרקם פריך, עם טעם דומיננטי של תירס וגודל שלילדים קל להחזיק ביד, אחרי שהם קצת מתקררים (מכיל גלוטן). המחיר עד 35.9 שקלים ל-440 גרם. להשיג ברשתות השיווק.

בשורה התחתונה: מתאים לילדים שאוהבים

פסטה כשרה לפסח של ברילה

צילום אסף לוי

ספגטי, פוזילי ופנה הם שלושת המוצרים הכשרים לפסח אותם השיק מותג הפסטות האיטלקי. זו הפעם הראשונה שהמותג משיק פסטה כשרה לפסח, מהלך אשר ממשיך את ההשקה של הפסטה ללא גלוטן שנעשתה בשנים האחרונות. ההמשך מתבטא בחומר הגלם – תערובת של קמח תירס לבן, קמח תירס צהוב ואורז, כלומר ללא גלוטן בכלל. החברה עשתה צעד נכון בבחירת הצורות, שהן מהפופולאריות יותר במטבח האיטלקי-ישראלי. והפסטה עצמה? הקפידו על ההנחיות ותקבלו פסטה מצוינת מבחינת המרקם, שסופגת טוב מעט מהרוטב ומשתלבת איתו, עם טעם שונה אך כיפי, שגם הילדים יאהבו. המחיר עד 13.9 שקלים ל-400 גרם. להשיג ברשתות השיווק והמזון.

בשורה התחתונה, שמחים לגלות שהפסטה הזו זמינה גם בפסח

חטיפי מצה של מצות אביב

צילום אפרת אשל

ההשקה של החטיפים החדשים היא מהלך חכם של החברה, מהסוג שכדאי לכם לדעת עליה. מדוע? משום שאם גם אתם אוהבים שיש לכם בבית קרקרים בכל זמן, החטיפים החדשים הם חלופה הולמת – וכשרה לפסח. הבסיס הוא כמובן קמח מצה, ובהתאם הטעם מזכיר את זה של המצה, אם כי עדין יותר. המרקם יבש אך לא יבש מדי, וכל יחידה עבה מספיק כדי לשמש לטבילה במטבלים או לשאת עליה ממרח (מכיל גלוטן). המחיר עד 14 שקלים ל-230 גרם. להשיג בנקודות המכירה.

בשורה התחתונה, טוב למי שרוצה קרקרים לימי הפסח.

מאפים של מאמא יארא

צילום חגית גורן

המיוחד במאפים של המוצג החדש הוא שהם זמינים לאורך כל השנה, ובכל שלב הם נטולי גלוטן. לכבוד החג כל המוצרים גם כשרים לפסח. מאחורי המותג עומדות נאג'ח ויארא חי'ר, אם ובתה הצליאקית, והמבחר כולל עוגיות מסוגים שונים, פיתות, פיתות עם זעתר, סמבוסק בטעמים שונים, אצבעות גבינה עם זעתר, כדורי גבינה, כדורי גבינה במילוי זיתים ותחתית אישית להכנת פיצה ופוקאצ'ה. הפיתות של המותג הן גולת הכותרת – הפיתה הרגילה קלה לפתיחה, היא אינה מתפרקת כך שמכילה היטב את מה שמכניסים אליה, היא קלה ללעיסה וגם די טעימה. גם הפיתות עם הזעתר הן מוצלחות מאוד, וקשה להבחין בינן לבין הרגילות. הסמבוסק גבינה וזעתר ואצבעות הגבינה שניסינו היו פחות מוצלחים, רק מהסיבה שלא הייתה בהם מספיק גבינה. המחיר עד 38.9 שקלים ל-250-700 גרם. להשיג בטיב טעם, השקדיה, טבע לי, בחנויות טבע ובחנויות נבחרות.

בשורה התחתונה: אם אתם מחפשים פיתה ללא גלוטן, מצאתם

ממרח תמרים טבעי של כרם

צילום יגאל פרדו

ממרח התמרים החדש של החברה הוא בדיוק מה שצריך לחרוסת, למריחה על מצה או כתוספת לעוגה. הוא עשוי מ- 100% תמרי מג'הול, יש לו מרקם צמיגי במידה שמאפשרת למרוח אותו בקלות יחסית, ויש לו הטעם העשיר והמתוק של התמרים מהם הוא עשוי. טעים במיוחד. המחיר עד 13.9 שקלים ל-300 גרם. להשיג ברשתות השיווק, הפיצוחים והתבלינים ובחנויות טבע.

בשורה התחתונה: נשמח שהמוצר הזה יישאר גם אחרי החג

מוצרים כשרים לפסח של אסם נסטלה

צילום סטודיו אסם

אטריות אורז מרובעות, רטבי בישול וטורטיות תירס, הם החידושים של החברה לחג הזה. הביקוש הגדול למאכלים אסיאתיים הביא להשקת רוטב טריאקי כשר לפסח, שאינו שונה בטעם או במרקם מזה הרגיל של החברה, כמו גם להשקה של אטריות אורז מרובעות; טובות אם אתם מחפשים לגוון את צורת האטריות במנה. החברה השיקה מחדש את רוטב הבסיס, שיכול לשמש להכנה של מאכלים שונים – אהבנו אותו בגלגול הקודם שלו וגם כעת הוא מספק מענה טוב למי שרוצה להכין מהר מאכלים שונים מאותו בסיס. חטיף הטורטייה האפוי, העשוי מתירס, הוא פתרון טוב למי שאינו צורך גלוטן כלל. לשמחתנו הוא אינו יבש מדי, ויש לו טעם מוצלח עם שבע קלוריות ליחידה. חטיפי הטורטיות פריכים וקריספיים, ויכולים להוות תחליף מצוין ללחם בארוחות השונות. המחיר עד 17.9 שקלים ל-290/360 מ"ל רוטב, עד 12.9 שקלים ל-230 מ"ל אטריות אורז, עד 10.4 שקלים ל-60 גרם חטיף טורטייה. להשיג ברשתות השיווק ובנקודות מכירה.

בשורה התחתונה: פסח מעולם לא היה כל כך עולמי

בקצרה

בקרדי השיקה גם השנה גרסה כשרה לפסח של בריזר אננס ובריזר לימון, מכילים 4% אלכוהול. המחיר עד 18.9 שקלים ל-275 מ"ל. להשיג ברשתות השיווק וחנויות אלכוהול.

חגיגת חלבה הוא השם של המוצר החדש של בארכה, המיועד לאירוח. מדובר בשילוב של חלבה בטעם וניל עם פיסטוקים, אגוזי מלך, פקאן וקשיו. עד 31.9 שקלים ל-500 גרם. להשיג ברשתות השיווק.

 

חברת גורי השיקה מוצרים חדשים בסדרת GFREE ללא גלוטן לרגל החג. ההשקה כוללת ניוקי תפוחי אדמה, אטריות ביצים פפרדלה על בסיס קמח תירס וקמח אורז, עוגיות סנדויץ' במילוי תות, ותערובת לעוגת שוקולד. המחיר עד 17.9 שקלים. להשיג ברשתות השיווק ובבתי טבע.

צילום יגאל פרדו

סדרת הקטניות האורגניות של חברת כרם הושקה בגרסה כשרה לחג. בסדרה יש לא פחות מ-14 מוצרים, כולל בורגול, חומוס, גריסי פנינה, כוסמת, קינואה, וקוואקר. המחיר עד 15.9 שקלים ל-500 גרם. להשיג ברשתות השיווק ובבתי טבע.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר