סל הקניות של שחר 938

סל הקניות של שחר 976
השבוע בסל שלנו עוגות ומאפים – איכות גבוהה ביותר, תחליפי בשר – מומלצים לצמחונים ולטבעונים, תרסיס שמן זית – כדאי לנסות, טורטייה מעדשים כתומות מונבטות – מפתיעה לטובה, עדשי שוקולד – הילדים יחליטו

עוגות ומאפים של BECKS Patisserie

צילום יהב בק

כאשר הגיעו אלינו המוצרים של הפטיסרי החדש, לא הבנו בהתחלה באיזו מדינה אנו חיים. החל מנייר המכתבים שנלווה למוצרים, דרך המארזים וכלה בעוגות, העיצוב כולו הזכיר לנו יותר את אירופה או ליתר דיוק צרפת מאשר ישראל. זו מן הסתם הכוונה, שכן מדובר בפטיסרי המתמחה במטבח הצרפתי, שמאחוריו עומדים השף-קונדיטורית בר בק ואחיה יהל בק. זה אינו אומר כי מה שמציעים כאן מוגבל למטבח הצרפתי – קטגוריית "אפייה מהעולם" באתר האינטרנט מציעה עוגות ומאפים ממטבחים אחרים, כמו אינגליש פאי קיש, ניו יורק צ'יז קייק, בריוש פולנטה, ובוגאצה יוונית. תחת הקטגוריה של עוגות ראווה תמצאו, בין השאר, עוגת מוצארט סיציליאנית – עוגה מהמטבח האוסטרי המורכבת מביסקוויט קקאו, גנאש שוקולד קקאו, קרמה אמרטו, מרציפן עבודת יד, קראנץ' פיסטוק וגנאש שוקולד לבן ופיסטוק. מי שמעדיף עוגות בחושות יכול לבחור, בין השאר, בעוגת לימון יוזו שנוצרה בהשראת פיתוח של המטבח הצרפתי לעוגה הבחושה, שראשית במטבחים של צפון אירופה. מדובר בעוגת לימון אפויה, עם מרמלדת לימון תוצרת עצמית, סירופ יוזו ורום ומרנג שוויצרי. תמצאו כאן גם לחמים שונים כמו לחם מחמצת לכריכים, ואפילו בייגל פומפרניקל – בייגל אמריקאי שמקורו ביהדות מזרח אירופה, עשוי מקמח שיפון, קקאו ומולאסה. שמחנו מאוד לגלות שההקפדה על העיצוב הייחודי ממשיכה גם במוצרים עצמם – מלאכת מחשבת של מרקמים וטעמים המשתלבים כל כך טוב ביחד, עד שהרגשנו שאנחנו בפטיסרי צרפתי ולא בסלון שלנו בתל אביב. משימה מרעננת בימים בהם קשה עד בלתי אפשרי לטוס לפריז בפרט או לאירופה בכלל. המחירים 6-260 שקלים. להשיג באתר.

בשורה התחתונה: לא זכורה לנו איכות כל כך גבוהה של עוגות בישראל

תרסיס שמן זית כתית מעולה של CIRIO

בשנים האחרונות התרגלנו להשתמש בשמן המגיע בתרסיס. האפשרות לשלוט בכמות קוסמת לנו, במיוחד כאשר אנו משתמשים בכלי בישול שהציפוי האיכותי שלהם מאפשר הפחתה משמעותית בכמות השמן לטיגון. שמחנו לנסות את המוצר החדש של המותג האיטלקי, אותו החלה לשווק חברת ישרקו. השמן מיוצר בכבישה קרה והוא באיכות כתית מעולה, עם דרגת חמיצות של 0.5%. השמן עשוי מבלנד של זנים הגדלים באירופה, והוא בעל טעם מספק. נכון כי יש עשירים ומורכבים ממנו, אבל כתוספת לא דומיננטית למאכלים הוא עונה על הצורך. שמחנו גם שניתן למלא את הבקבוק מחדש. המחיר 24.9 שקלים ל-200 מ"ל. להשיג בטיב טעם וברשתות שיווק נוספות.

בשורה התחתונה: אם הקונספט חביב עליכם, כדאי לנסות את המוצר הזה

מוצרים של Wonders of Nature

Blank white realistic foil snack pack isolated on white background with reflection and place for your design and branding. Vector illustration

חלבון אפונה וסויה, זה הבסיס ממנו עשויה סדרת מוצרים חדשה זו. כפי שניתן להבין מהתמונה, מדובר בסדרה של תחליפי בשר. אלה מיועדים למי שאינם רוצים לצרוך חלבון מן החי ועדיין לקבל את החוויה של בשר טחון, המבורגר, נקניקיות וקבב – ארבעת המוצרים הכלולים בסדרה. מי שפיתחה אותם היא חברה ישראלית חדשה, ובמוצרים אין גלוטן, שומן טראנס, GMO, ואין מדבקות אדומות על האריזה. הרכיבים כוללים, בנוסף לסויה ואפונה, גם חמאת קקאו, חרוב, סלק, ליקופן עגבנייה וסיבים תזונתיים. אנחנו הופתענו לטובה מהמרקם ומהטעם של המוצרים. אמנם המרקם והטעם אינם זהים לאלו של בשר, אבל הם מהטובים שחווינו בקטגוריה – מרקמים עסיסיים יחסית, שמזכירים את זה של מוצרי הבשר, וגם הטעם דומה יחסית. הטעם הוא סוגיה משמעותית, כי לפעמים הניסיון של תחליפי בשר לדמות את טעם הבשר יוצר טעם מוזר ולא מהנה. במקרה הזה אלה מוצרים טעימים. המחיר עד 37.9 שקלים ל-226/340 גרם. להשיג ברשתות השיווק.

בשורה התחתונה: מומלצים לצמחונים ולטבעונים.

Full Wrap של לורד סנדוויץ'

צילום אורן שלו

המוצר החדש הזה מפתיע בחומר הגלם ממנו הוא עשוי – עדשים כתומות מונבטות. כאן משתמשים בהן כדי ליצור טורטייה, לא פחות. כמתבקש, המוצר נטול גלוטן, יש בו כמות גדולה יחסית של חלבון, והוא גם טבעוני. בכל מארז יש שלוש יחידות, והוא נמכר קפוא. כדי להכינו יש להפשיר לכמה דקות, ואז לחמם בקצרה על מחבת גדולה מכל צד. הופתענו לטובה מהמרקם הגמיש, שמזכיר מאוד את זה של טורטייה – גמיש וגם יציב, כך שהוא מחזיק היטב את כל מה שהכנסנו לתוכו. העובדה כי מדובר בעדשים כתומות מורגשת בטעם, כמובן, ויש שיצטרכו להתרגל אליו. שמחנו שברגע שיצרנו מהטורטייה מאכל, טעם העדשים הכתומות לא נותר דומיננטי. המחיר 19.9 שקלים ל-210 גרם או שלוש יחידות. להשיג ב-AMPM, ניצת הדובדבן, טבע קסטל, ארץ בראשית, זמורה אורגני, טרי על הבוקר, שקדיה ושדה ירוק.

בשורה התחתונה: אופציה מפתיעה לטובה אם אין לכם בעיה עם הטעם של עדשים כתומות

עדשי שוקולד של פינטרולס

כילדים גדלנו על סוכריות עדשים של עלית. הדור הבא כבר הכיר את הגרסה האמריקאית והמוצלחת יותר של M&M. הילדים של ימינו (וגם המבוגרים כמובן) יכולים להכיר עתה את סוכריות העדשים של המותג האירופאי פינטרולס. אין בהם צבעי מאכל מלאכותיים או גלוטן, והבסיס הוא שוקולד חלב. הסוכריות הללו דומות יותר לאלה של המותג האמריקאי מאשר של המותג הישראלי מבחינת הצורה; בכל הקשור לטעם לא שמנו לב להבדל. המחיר עד 19.9 שקלים למארזים שונים, 66-200 גרם. להשיג בנקודות המכירה.

בשורה התחתונה: מעניין מה הילדים שלכם יעדיפו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר