סל הקניות של שחר 941: שבועות 2021

סל הקניות של שחר 976
השבוע הסל של שחר מתכונן לשבועות – את הגבינות תבחרו לבד: ביסקויט ורוד בטעם פטל – גם פטל הוא סיבה למסיבה, משקאות מבוססי שומשום – מומלצים, פסטות – ברוכות הבאות, טארטים ולחמים – יצירתיות ואיכות, חטיפי ברוקולי – לאוהבי הירק, גלידה משולשת טעמים – אהבנו, כריכים צמחוניים – אחרי שבועות, מארזי שוקולד, וגם חוברת מתכונים המשלבים חטיפי שוקולד

פתיבר ורוד בטעם פטל של אסם נסטלה

צילום סטודיו אסם

האם זה מה שהיינו צריכים בחיינו? לפי התגובות הנלהבות של כמה אופים ואופות בסביבה שלנו (וכמה ילדות), מסתבר שכן. המרקם של הפתי בר החדש זהה לזה של הגרסה הוותיקה. הטעם מזכיר פטל, לפחות כך אמרו חלק ממי שטעמו אותו. עיקר העניין הוא הצבע, כמובן, שמאפשר להשתמש בפתי בר לסגנון אחר של עוגות. נסו להכין איתם עוגת ביסקוויטים ותבינו מדוע הגימיק הזה מוצלח (מכיל גלוטן). המחיר עד 18.9 שקלים ל-500 גרם. להשיג ברשתות השיווק.

בשורה התחתונה: הפטל הגיע גם לכאן. מסתבר שזו סיבה לחגיגה

משקאות SOOM של שטראוס

צילום סטודיו שטראוס

אם אתם רגילים לצרוך משקאות מבוססי סויה, שקדים או אורז, כדאי שתדעו שיש שחקן חדש בשוק – משקה מבוסס שומשום, ללא ממתיקים מלאכותיים או חומרים משמרים. מדובר בשלושה מוצרים – משקה שומשום בטעם טבעי ומשקה שומשום בטעם טבעי ללא סוכר, המומלצים לשימוש עם קפה, ומשקה שומשום בטעם וניל שמומלץ לדגני בוקר. השניים הראשונים עמדו יפה במבחן ההקצפה, וסיפקו את החוויה שאנחנו אוהבים בכוס הקפה שלנו, בעוד שהאחרון סיפק את הילדים שאוהבים דגני בוקר. הטעם עדין, כך שהקפה או דגני הבוקר נותנים את הטעם הדומיננטי. המחיר עד 12.9 שקלים. להשיג ברשתות השיווק.

בשורה התחתונה, אופציה מומלצת למי שצורך תחליפי חלב

פסטות של ברילה

צילום נמרוד סונדרס

פסטה טרופי – פסטה שזורה בחיתוך הקרוי ברונזה, שאמור לאפשר לה להחזיק כהלכה כל תבלין או רוטב; פסטה פליה א פיינו – פסטה טליאטלה בשילוב תרד; ופסטה קסטלאנה – בצורה הדומה לקונכייה. אלה שלושת המוצרים החדשים שהשיקה החברה לקראת שבועות, במקביל להשקה של דפי לזניה ללא גלוטן. מי שישמח בהשקה זו הוא כל מי שמכיר את המוצרים של ברילה, רגיל להשתמש בהם, ומחפש לגוון את המאכלים בחג או בכלל. הטרופי הוא ההמלצה שלנו – הצורה אכן "לוכדת" היטב את הרוטב (מכיל גלוטן). המחיר עד 14.9 שקלים ל-500 גרם. להשיג ברשתות השיווק.

בשורה התחתונה: קבלו את הפסטה החדשה שהגיעה לשכונה

טארטים ולחמים של דליקטסן

צילום עידית בן עוליאל

הבחירה לרכוש מאכלים ברשת מבטיחה מוצרים מוקפדים באיכות גבוהה, עם תג מחיר תואם. המוצרים המיוחדים לשבועות ממשיכים בקו זה. למשל לחם גבינה קוריאני, כלומר לחמניית גאודה עם טימין, ממולאת בקרם פטה, גבינת שמנת וגאודה, ומעליה זיגוג של חמאת שום. או לחם דגנים עתיקים וחיטה נבוטה מעושנת – לחם עשוי מקמח אמר וקמח אינקורן, עם ארומה מעושנת מיוחדת, משקלו 2.5 ק"ג (!). בין המוצרים הרבים יש גם שלושה טארטים – כרובית, בצל, ופטריות פורטבלו. שלושתם עשויים מאותו בצק פריך דק, ומעליו תערובת עשירה של הירק המובטח עם בשמל ורכיבים נוספים. המחיר 28-69 שקלים. להשיג בסניפי הרשת ובאתר.

בשורה התחתונה: למי שרוצה ארוחה יצירתית עם איכות מובטחת

חטיפי ברוקולי של טבעול

צילום סטודיו אסם

ההשקה של החברה לקראת החג מתמקדת בברוקולי. עד כה הכרנו את חטיפי הכרובים, כעת מצטרפים גם חטיפי ברוקולי. אלה פרחי ברוקולי שהציפוי שלהם הופך לקראנצ'י בעת ההכנה, בעוד הם עצמם נותרים איפשהו בין רכים לפריכים. זה מסוג המוצרים שקל להכין לבד בבית, אבל גם מאוד נוח שאפשר רק להכניס את תכולת השקית לתנור, ומקבלים נשנוש מספק. המחיר עד 35.9 שקלים ל-450 גרם. להשיג בנקודות המכירה.

בשורה התחתונה: אם אתם אוהבים את הירק הזה, תשקלו להוסיף את המוצר לשולחן החג

מארז שבועות של וניליה

צילום שירן כהן חי

אם גלידה היא הקינוח שלכם, הנה כל מה שצריך לדעת על המארז החדש של הרשת. במרכזו קילו גלידה, המתחלק לשלושה טעמים – מסקרפונה פירות יער, עוגת גבינה פירורים, וכנאפה ריקוטה וקרם פיסטוק. בנוסף מקבלים שלוש תוספות – רוטב פירות יער, קרמבל וקדאיף פטל, וכמובן גביעים וכוסות. גלידה עוגת גבינה פירורים הוותיקה, היא התשובה לשאלה מה גורם לרשת להצליח כל כך הרבה שנים – החוויה כאן היא שברשת הפכו את העוגה לגלידה, בעוד שבמקרים רבים החוויה היא שהוסיפו קצת מטעם העוגה לגלידה קיימת. כדאי שהטעם החדש בשלישייה – כנאפה ריקוטה וקרם פיסטוק, יישאר איתנו. שילוב מוצלח של ריקוטה ופיסטוק ושערות קדאיף, וגם אם המרקם שונה מאוד מזה של כנאפה, התוצאה עדיין טעימה. המחיר 109 שקלים. להשיג בסניפי הרשת.

בשורה התחתונה: אהבנו את השילוש החדש

כריכים צמחוניים של דומינו'ס פיצה

צילום דן פרץ

את ההזמנה של הכריכים החדשים של הרשת תשמרו לימים שאחרי ארוחת החג. הם לא הושקו לכבוד שבועות אבל השימוש המרובה בגבינות הופך אותם לראויים להיכלל במדור זה. מה בתפריט? כריך יווני חזק במילוי איולי שום, מוצרלה, בולגרית, פלפל קלוי בצל קונפי וזיתי קלמטה; כריך פסטו גבינות המשלב איולי שום ופסטו, מוצרלה, בולגרית וגבינת עיזים, עגבניות ובצל קונפי; וכריך סופר VEGAN עם פסטו, גבינה טבעונית, פלפל קלוי, ארטישוק, בצל קונפי וזיתי קלמטה. שלושתם מגיעים באותה ג'בטה גדולה, שאחרי החימום הופכת לקראנצ'ית מבחוץ, תוך שהיא מכילה בהצלחה את כל מה שיש בה. ניסינו את הכריך עם הפסטו והגבינות, ושיבחנו את החברה על כמות גדולה ומספקת של הפסטו ושל הגבינות. התוצאה היתה מותכת, חמה וטעימה (מכיל גלוטן).

בשורה התחתונה: אם אתם לא רוצים בהכרח פיצה

בקצרה

צילום מצלמה בזמן

אם אתם מחפשים מה להביא כמתנה לארוחת חג, ורוצים שזה יהיה מיועד לאכילה ובצבע לבן, אז דעו שהמארזים של מפעל השוקולד הירושלמי "יער הקקאו" עונים על כל הרצונות שלכם. מה מציעים כאן? מארזים שונים בתכולתם, המכילים מוצרים שונים, בהם טבלאות שוקולד עם פירות ואגוזים, ממרח שוקולד לבן, פרלינים לבנים במילויים שונים, ענפי שוקולד לבן במילוי פיסטוק ופטל, וצנצנת של אגוזים מצופים שוקולד לבן. המחיר 120-250 שקלים. להשיג באתר.

צילום תומר אומנסקי

מרס והקונדיטור תומר אומנסקי בשת"פ מתוק לחג השבועות, עם מגוון חטיפי מרס לבנים ברוח החג. חוברת  מתכונים המשלביםSnickers  שוקולד לבן ו-Twix  שוקולד לבן: עוגת שכבות גבינה עם Twix לבן, פיצה Snickers לבן, עוגיות, M&M’s  בראוניז Snickers עם גבינת שמנת וטראפל. החוברת תחולק במתנה ברשתות השיווק. המחיר של חטיף Twix , Snickers יחיד הוא 3.9 ₪, שקית M&M's  300  גרם  – 21.9 ₪. להשיג ברשתות המזון והשיווק.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר