סל הקניות של שחר 944

סל הקניות של שחר 976
בסל הקניות השבועי שלנו: משקה תפוח-סלק-רימון-ג'ינג'ר – לאוהבי מיצי פירות/ירקות, שווארמה פטריות מהצומח – להתגבר על המתקתקות העדינה, חליטות קרות – אהבנו, חטיפי פירות – למחפשי גיוון בטעם, דפי אורז – השקעה מוצלחת באריזה

משקה תפוח-סלק-רימון-ג'ינג'ר של FRUIT&VEG מבית יפאורה

צילום סטודיו יפאורה

סדרת המשקאות, המבוססת על פירות וירקות, עברה שני שינויים. האחד הוא השקה של כל הסדרה בבקבוקים בנפח של ליטר אחד. השני הוא השקה של טעם חדש – שילוב של תפוח, סלק, רימון וג'ינג'ר. כמו כל הקודמים לו, גם החדש אינו מכיל סוכר, ממתיקים מלאכותיים, חומרים משמרים או צבעי מאכל, אלא את המרכיבים הטבעיים בלבד. התפוח הוא העיקר,  בעוד שהסלק, הרימון והג'ינג'ר נוכחים בכמות קטנה יותר. קטנה אך מדויקת – כולם משתלבים טוב ויש ארומה קלה של ג'ינג'ר, שלא שורפת אלא הופכת את המשקה למרענן יותר. המחיר עד 12.9 שקלים לליטר. להשיג ברשתות השיווק ובנקודות המכירה.

בשורה התחתונה: לאוהבי מיצי פירות/ירקות בלבד

שווארמה פטריות מן הצומח של מרינה פטריות הגליל

צילום רפי לוינסון

פטריות טריות מהוות 67% מכלל המוצר החדש, אליהן התווספו בצל מטוגן, נתחי סויה ותבלינים. ביחד מקבלים גרסה צמחונית-טבעונית לשווארמה, אותה ממליצים בחברה להגיש לאחר חימום קצר על מחבת או בתנור. עד כמה המוצר דומה לשווארמה בשרית? בכל הקשור לגודל החתיכות ולצבע שלהן, המראה זהה לחלוטין. למוצר יש מרקם בשרני, וטעם שמזכיר מאוד שווארמה. בהתאם גם הריח. אבל לא הכל מושלם: לשווארמה הזו יש טעם קצת מתקתק, שאנו לא רגילים אליו משווארמה בשרית. המחיר עד 34.9 שקלים ל-330 גרם. להשיג ברשתות השיווק.

בשורה התחתונה: רק צריך להתגבר על המתקתקות העדינה

חליטות קרות של פומפדור

צילום חן איזנקרפט

תות שדה-תפוז, מוחיטו פירות יער ואפרסק-פסיפלורה, אלה שלוש החליטות החדשות שהשיק המותג לקראת הקיץ. ללא קפאין או חומרים משמרים, וכל מה שצריך לעשות זה להוסיף מים קרים לכוס, ואחרי כמה דקות המשקה מוכן. זה מצריך מעט סבלנות, מאחר ויש לחכות 5-8 דקות עד שכל הטעמים משתחררים לכוס. אבל כדאי לחכות: לכל תערובת יש טעם מובחן, בהתאם לטעם המובטח, כולל החמצמצות המתבקשת של חליטה המכילה תפוז. אפילו זו שנקראת מוחיטו מאופיינת במרירות קלה, ממש כמו של קוקטייל, הודות לליקריץ שיש בתוכה. המתיקות שמגיעה משילוב של סטיביה בתערובת, אינה חזקה מדי וגם לא חלשה, אבל לסטיביה יש נוכחות קלה בטעם המשקה. המחיר עד 21.4 שקלים ל-18 שקיקים. להשיג ברשתות המזון והשיווק ובחנויות מובחרות.

בשורה התחתונה: אהבנו את התוצאה הסופית

חטיפי פירות של FREE

צילום אסף לוי

פירות מיובשים אינם דבר חדש, כך גם תפוחי עץ מיובשים. אז מה החדש בסדרה זו? השילוב של תפוחי עץ עם מנגו, כך שהטעם העיקרי שמרגישים בפה הוא זה של מנגו, למרות ש-98% מהמוצר הם בכלל תפוחים. דווקא השילוב של 97% תפוחי עץ עם 3% קינמון התחבב עלינו יותר, למרות שכבר הכרנו מוצר זהה של חברה אחרת. עוד בסדרה: תפוחי עץ מיובשים ללא כל תוספת. האריזה נוחה לשימוש חוזר. המחיר עד 6.9 שקלים ל-22 גרם. להשיג ברשתות השיווק.

בשורה התחתונה: למי שאוהב תפוחי עץ מיובשים ומחפש לגוון את הטעם

דפי אורז של מאסטר שף

צילום נמרוד סונדרס

החידוש העיקרי במוצר זה נמצא בכלל באריזה – מדובר באריזה המיועדת לסגירה חוזרת, דבר שאיננו מכירים מהקטגוריה. כך קל לשמור על דפי האורז לאורך זמן, שכן לרוב לא נכין את כל עשרות דפי האורז בארוחה אחת. מעבר לכך אין הבדל בין דפי אורז אלו למתחרים שלהם. עוד כדאי לדעת שהם נמכרים בשני גדלים שונים: קוטר 16 ס"מ, וקוטר 22 ס"מ. המחיר עד 14.9 שקלים ל-400 גרם. להשיג וברשתות השיווק ובחנויות נבחרות.

בשורה התחתונה: שמחנו על ההשקעה באריזה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר