סל הקניות של שחר 945

סל הקניות של שחר 976
בסל הקניות שלנו הפעם קטשופ חדש – הטעם רק מעט שונה, גרסה טבעונית של חלב מרוכז – חלופה מומלצת, חלבון סויה מיובש – גרסה מומלצת, גרנולה עם תוספת חלבון – תוסיפו גם תוספות, וגם סוכריות

קטשופ על האש של אסם

צילום סטודיו אסם

הקטשופ החדש "מתאים לנקניקיות, קבב, המבורגר, חזה עוף ועוד", כפי שמצוין בבירור על אריזת המוצר. התיבול הופך את הקטשופ הזה לפיקנטי, טעם שונה באופן ברור מטעמו של הקטשופ הרגיל. זה לא חריף, כך שאם אתם נמנים על אוהבי החריף, כאן לא תמצאו את המענה לכך. אבל אם אתם מחפשים טעם יותר מעניין לקטשופ הסטנדרטי, אז קיבלתם את מבוקשכם. המחיר עד 12.9 שקלים ל-710 גרם. להשיג ברשתות השיווק.

בשורה התחתונה: רק אם אתם צריכים קטשופ עם טעם קצת שונה

Carnation של נסטלה

צילום דפנה בר-מאור

קהל היעד של המוצר החדש הם טבעונים, וגם כל מי שנמנע ממוצרי חלב מסיבה זו או אחרת. מדובר בגרסה טבעונית של חלב מרוכז, העשוי משילוב של אורז עם שיבולת שועל. הטעם של המוצר אגוזי במקצת, מזכיר קצת טעמם של ערמונים, ויש לו מרקם סמיך מספיק כדי להוות חלופה לחלב מרוכז. גם המתיקות שלו טובה – מתוק, כמתבקש, אבל לא מדי. השתלב לנו מצוין עם שייקים וגלידות ביתיות. המחיר עד 24.9 שקלים ל-370 גרם. להשיג במעדניות, בתי טבע, חנויות מזון ואפיה.

בשורה התחתונה: חלופה מומלצת לחלב המרוכז שאנו מכירים

חלבון סויה מיובש של עתיד ירוק

כנפיים ומקלות, אלה הן שתי הצורות שבהן נמכר חלבון הסויה של החברה, הקרוי יובה. מי שאינו מכיר, מדובר בשכבה העליונה שנוצרת בתהליך הפקת טופו מנוזל סויה, אותו מסירים, מייבשים והופכים למוצר זה. החברה אינה מוסיפה למוצר גלוטן או סוכר, חומר הגלם אינו מבוסס על הנדסה גנטית, ויש לו מרקם בשרני המזכיר בשר או עוף. מוצר זה רך יחסית למוצר זהה של חברה מתחרה, ולכן הוא גם מתרכך מהר יותר בזמן ההשריה. המחיר עד 17.5 שקלים ל-200 גרם. להשיג בניצת הדובדבן, אניס, זמורה אורגני, טבע קסטל, קסם הטבע, מעדניות, חנויות מזון מתמחות ובתי טבע.

בשורה התחתונה: אם כבר להשתמש ביובה, אז כדאי לבחור בגרסה זו

גרנולה PROTEIN של תלמה מבית יוניליוור

ישנן שתי סיבות עיקריות שבגללן אהבנו את שני המוצרים החדשים הללו. האחת היא ריכוז גבוה של חלבון – 20 גרם חלבון ל-100 גרם מוצר, גבוה יותר מהמקובל. השנייה היא כמות קטנה של סוכר, כך שגם המתיקות מעודנת ובהתאם גם אין מדבקה אדומה על האריזה. בכל הקשור בתוספות – שקדים וחמוציות באחד ואגוזים בשני – אין כאן בשורה. כלומר, יש תערובות עשירות יותר מגרנולה זו, ויש גם דלות יותר. האריזה נוחה לשימוש חוזר (מכיל גלוטן). מחיר עד 19.9 שקלים ל-300 גרם.

בשורה התחתונה: עוד קצת תוספות ונהיה ממש מרוצים

בקצרה 

אם אתם מכירים את הסוכריות של Skittles, דעו שיש גרסה גדולה במיוחד שלהן. כל סוכריה מכילה למעשה שלוש סוכריות ביחד. המחיר עד 9.9 שקלים ל-38/174 גרם. להשיג בנקודות המכירה.

 

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר