סל הקניות של שחר 954

סל הקניות של שחר 976
השבוע בסל שלנו: מעדן שוקולד ותיק חוזר – שיישאר, ביסלי כפירורי שניצל – לא ממש צריך, משקאות עם פירות, מים וזהו – מרעננים ומונעים רגשי אשמה, ממרחים בבקבוק לחיץ – למגווני מיונז, חטיפי דגנים מעוטי סוכר, שומן או נתרן – מהנים

מעדן הגולן של שטראוס

צילום סטודיו שטראוס

שובו של המעדן הידוע למדפים, הוא אחד הקאמבקים הקולינריים המסקרנים ביותר שפגשנו בשנים האחרונות. המעדן לא נמצא על המדפים כבר יותר מעשר שנים, ולאור פניות חוזרות ונשנות של צרכנים המבקשים לחדש את הייצור שלו, החברה החליטה לעשות זאת. ההשקה המחודשת – לזמן מוגבל כצפוי, מגיעה עם שינוי: לצד המעדן הידוע בטעם השוקולד, השיקה החברה מעדן בטעם שוקולד מריר. במילים אחרות: אם אתם אהבתם את המעדן בטעם וניל, אתם צפויים להתאכזב. כל השאר עשויים לשמוח מאוד – המרקם יותר קליל מזה של אחרים, הטעם פחות מתוק מהמקובל כיום, עם מליחות חמקמקה מאזנת, ולמרות שכצפוי יש בו כמות סוכר המחייבת את המדבקה האדומה, אין בו כמות גדולה של שומן. החידוש של מעדן שוקולד מריר מתאים לתקופה בה אנו חיים, והתחבב במיוחד על המבוגרים הודות למרירות הקקאו המורגשת. המחיר עד 3.4 שקלים ל-125 גרם. להשיג ברשתות השיווק

בשורה התחתונה: נשמח שהמעדנים יישארו איתנו

פירורית לציפוי שניצל בטעם ביסלי גריל של נסטלה

סטודיו אסם

השילוב של פירורי לחם עם ביסלי גריל אמור לספק לשניצל של הילדים טעם שונה מהרגיל, כזה שמזכיר את טעמו של החטיף הפופולארי. באחד הימים השתמשנו במוצר כדי להכין שניצלים לכל המשפחה. במרקם לא ראינו הבדל מיוחד, והמוצר נדבק לשניצל כמו תמיד בעזרת ביצה טרופה. בכל הקשור לטעם, הדעות היו חלוקות – חלק לא הבחינו בהבדל מיוחד, אחרים טענו שאפשר להרגיש את טעם הביסלי. טועמת אחרת אמרה כי איזנה את טעם הביסלי עם פירורי לחם רגילים (מכיל גלוטן). המחיר עד 7.5 שקלים ל-200 גרם. להשיג ברשתות השיווק.

בשורה התחתונה: אפשר להסתפק בפירורי לחם רגילים

ספרינג SHAKE של יפאורה

צילום סטודיו יפאורה

המגמה המבורכת של הפחתה ברשימת הרכיבים של מוצרי מזון, מקבלת ביטוי נוסף בסדרת משקאות חדשה זו. המשפט "פירות, מים וזהו!" מדויק, שכן זה כל מה שמכילים המשקאות השונים. למה זה לא כך תמיד? לא לגמרי ברור לנו. כך או כך, אלו המשקאות החדשים: אננס, מנגו ופסיפלורה; בננה, תמר ותפוז; ובננה, אננס, קוקוס ופירות יער. המרקם שלהם סמיך דיו כדי להיקרא שייק, והמינון – הגורם המכריע בכל שייק ובכל מיץ, הוא טוב בסך הכל (למרות שבמשקה האחרון התקשינו לזהות את טעם הקוקוס). המחיר עד 12.9 שקלים ל-330 מ"ל או ליטר.

בשורה התחתונה: המשקאות גם מרעננים וגם מונעים רגשי אשמה מיותרים

ממרחים בבקבוק לחיץ של מאסטר שף

צילום מאי אליןן

אחרי ההשקה של מיונז בפורמט זה, התרחבה סדרת הממרחים של המותג עם חמישה מוצרים חדשים. ממרח לייט, ממרח מתובל ספייסי וממרח מתובל שום, הם מוצרים ותיקים שכעת ניתן לרכוש אותם גם בבקבוק לחיץ. במקביל הושק מיו-קטש – שילוב שכל אחד מכיר בין מיונז לקטשופ. גרסה זו מספקת במיוחד, הודות לשימוש במיונז של החברה מתוצרת הולנד. אם כמהין עדיין חביבים עליכם, אתם יכולים לקנות ממרח כמהין, כלומר שילוב של המיונז של החברה עם 2.5% תבלין פטריות כמהין. טעם הכמהין בולט כמתבקש, אז קנו את המוצר רק אם אתם ממש אוהבים פטריות אלה. פורמט הבקבוק הלחיץ, חשוב לציין, מוצלח – המכסה נסגר ונפתח בקלות, והתכולה יוצאת החוצה רק לאחר לחיצה על הדפנות. המחיר עד 14.9 שקלים ל-242-512 גרם. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות נבחרות.

בשורה התחתונה: טוב למי שרוצה לגוון את השימוש שלו במיונז

Fitness Multigrain עם נגיעות שום ופלפל של נסטלה

צילום סטודיו טסם

תוספת חדשה לסדרת החטיפים שאינם כוללים סוכר או שומן או נתרן בכמות גבוהה, ולכן האריזה שלהם נקייה ממדבקות אדומות. כמו הקודמים בסדרה, גם חטיף זה מכיל 45% דגנים מלאים, כאשר הייחוד שלו הוא בתיבול של שום ופלפל. כלומר, לחטיף יש אותה צורה ואותו מרקם קראנצ'י, עם טעם יותר מתובל מאחרים (מכיל גלוטן). המחיר עד 6.5 שקלים ל-25 גרם. להשיג ברשתות השיווק.

בשורה התחתונה: אפשר ליהנות ממנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר