סל הקניות של שחר 956

סל הקניות של שחר 976
בסל שלנו השבוע: הימור של פיצה – כשרוצים להתנקם במישהו, חטיפים מבוססי ירקות – לוותר על זה עם הבטטה הסגולה, משקאות ויטמינים – לאמץ את הלימון ליים, יין בפחיות – אם אתם לא מקובעים, פתיתים בשלושה סגנונות – לאמץ פתיתים עגבניות

פיצה רולטה של דומינו'ס פיצה

זה טבעי שבעידן כל כך קיצוני של אי ודאות, תגיח לחיינו פיצה שכל כולה אי ודאות. מה הכוונה? על גבי שני משולשים של הפיצה הרגילה של הרשת, מפזרים טבסקו סקורפיון שחריף פי 20 מהטבסקו האדום. מי שמזמין את הפיצה לא יכול לדעת בשום דרך אילו משולשים חריפים ואילו לא – מה שצריך זה לטעום ולגלות אם הפה כולו עולה בלהבות או לא. זה טבעי, כאמור, ובה בעת מעלה שאלה – מי רוצה להתמודד עם אי ודאות גם בפיצה שהוא מזמין? ככל הנראה רק הצעירים בסביבה, שהם, ככל הנראה, קהל היעד העיקר של הפיצה (מכיל גלוטן). המחיר עד 145 שקלים, אם מזמינים בנוסף מוצרים אחרים. להשיג באתר.

בשורה התחתונה: רק אם יש לכם במי להתנקם, על מי לעבוד או עם מי לשחק רולטה פיצתית. או אם אתם מכורים לאי ודאות  

חטיפים מבוססי ירקות של פתית צ'יפס מבית יוניליוור

השימוש בירקות וקטניות בחטיפים, הוא מגמה מבורכת שיש לה ביטוי נרחב על המדפים. כעת אפשר לנסות שני חטיפים חדשים –חטיף המכיל בטטה סגולה ויש לו טעם של שמנת בצל, וחטיף שמשלב חומוס, אפונה ושעועית ביחד. שני המוצרים יצירתיים, אך רק אחד מוצלח – זה המשלב את שלוש הקטניות ביחד. הטעם ייחודי, כזה שלא כל אחד יאהב, אבל עלינו הוא התחבב. גם המרקם הפריך כיפי לאכילה. החטיף השני הוא בבחינת "תפסת מרובה לא תפסת". השילוב של בטטה סגולה עם טעם של בצל ושמנת, אינו מוצלח בהשוואה לחטיפי תפוח אדמה עם אותו הטעם. התוצאה, למרות המרקם הכיפי, היא ערבוב מוזר שלא היינו רוצים עוד ממנו. המחיר עד 6.9 שקלים ל-22 גרם. להשיג ברשתות השיווק ובנקודות מכירה.

בשורה התחתונה: אפשר לוותר על זה עם הבטטה הסגולה

משקאות ויטמינים של TOPSHAPE

צילום גאיה פלד

חברת 22 קרבון החלה לשווק בישראל את סדרת משקאות זו, בה העיקר הם הוויטמינים. חשוב להדגיש כי למרות שמדובר במשקאות עם טעמי פירות – תפוח, לימון ליים ותפוז, אין בהם פירות כלל וכלל. מה יש? שילוב של מים, סוכר פירות, חומרי טעם וריח, וויטמינים שונים כגון C, D, B6 ו-B12. המשקאות מכילים 19 קלוריות ל-100 מ"ל, ובחברה מדגישים את התועלת הבריאות שבצריכת הוויטמינים. אנחנו תוהים עד כמה עמידים הוויטמינים במשקאות, אבל אין לנו דרך לבחון את זה. מה שאנו יכולים להעיד זה על הטעמים – התפוח חביב, הלימון ליים מוצלח מאוד, ואילו המשקה בטעם תפוז הזכיר לנו את משקה הזיפ מהילדות שלנו, ולא לטובה. המחיר עד 8.9 שקלים ל-330 מ"ל. להשיג בטיב טעם, טבע קסטל, עדן טבע, סופר יודה ופיצוציות.

בשורה התחתונה: את משקה הלימון ליים כדאי לאמץ בזכות הטעם

פחיות יין של ZAI

אחרי שהתרגלנו לשתות יין מבקבוק שנפתח מראש, אשר קיבל זמן להתערבב עם החמצן שבאוויר, כעת מציעים לנו לשתות יין מפחית. את היין אפשר כמובן למזוג לכוס ולתת לו לנשום, אבל למה לטרוח לקחת איתכם כוס יין לפיקניק או לטיול? המדקדקים בוודאי ייקחו איתם בקבוק שלם, ואלה שפחות חייבים לשמור על ההמלצות יוכלו לשתות את היין ישירות מהפחית. המותג כולל ארבעה יינות שונים, כולם אורגניים, כולם מאיטליה: קורק בורג מזן מוסקטו; מיסטר באבל מזן גלרה, יין מבעבע חצי מתוק; פי ג'יי ווייט מזן פינו גריג'יו, יין לבן יבש; וליידי בלנדי מזן מרלו וקברנה סוביניון. היינות צעירים, וכל עוד אינכם מצפים לקבל יינות באיכות גבוהה שירשימו את השותפים שלכם לחוויה, תוכלו ליהנות מהם במפגש חברתי קליל על חוף הים. 20 שקלים לפחית, 60 שקלים לארבע פחיות. להשיג בחנויות יין ובחנויות נוחות.

בשורה התחתונה: אם אתם לא מקובעים על היין ואופן השתייה שלו, נסו אפשרות זו

פתיתים בסגנון מג'דרה, בסגנון אסייתי ופתיתים עגבניות של אסם מבית נסטלה

צילום סטודיו אסם

אם הילדים שלכם אוכלים פתיתים מעורבבים עם עגבניות, החברה עושה לכם את החיים במטבח קלים יותר. המוצר החדש, פתיתים עגבניות, משלב בתוכו 15% של מחית עגבניות, כך שהילדים מקבלים פתיתים אדומים עם טעם עגבניות קל, המתאים במיוחד לילדים. השילוב עם העדשים פחות מוצלח – הבעיה היא לא במינונים, אלא בעובדה שעדשים משתלבים יותר טוב עם אורז בכל הקשור לטעם. גם השילוב עם רוטב סויה הוא קצת מוזר – זה לא משנה כמה אוכל אסיאתי הפך למקובל בישראל, פתיתים הם לא מנה אסיאתית, והשילוב של הטעמים לא עבר טוב בחך שלנו. המחיר עד 10.9 שקלים ל-400 גרם. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות פרטיות.

בשורה התחתונה: שווה לאמץ פתיתים עגבניות. על השאר אפשר לוותר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מתכונים חדשים

הרשמה לניוזלטר