סל הקניות של שחר 96

השבוע בסל: מוצרי בשר בסופר, סחוג כוסברה, משקאות יוגורט עם תוספות, חמאת עיזים, ביסקוויטים לבבות, שלגון דיאטטי, משקה קל בטעם קרטיב

השבוע בסל: מוצרי בשר בסופר, סחוג כוסברה, משקאות יוגורט עם תוספות, חמאת עיזים, ביסקוויטים לבבות, שלגון דיאטטי, משקה קל בטעם קרטיב.

מוצרי בשר של אל גאוצ'ו
במהלך גדול ויקר נכנסת רשת מסעדות הגריל הדרום אמריקאי אל רשתות השיווק. היא עושה זאת עם סדרה של מוצרי בשר קפואים, המיועדים להכנה ביתית. המטרה היא לספק ללקוחות בבית מוצרי בשר קפוא איכותיים יותר מהמקובל. לצורך כך כוללת הסדרה 5 מוצרים, בהם קבבונים, המבורגר, קציצות, צ'וריסוס וסטייק אנטריקוט.
הרמה של המוצרים אכן גבוהה יותר מהמקובל בתחום, אך אינה אחידה. בעוד נתח האנטריקוט הוא אכן טוב מהמקובל, כולל הרבה בשר ומעט שומן, הרי שהצ'וריסוס היו חביבים אך שומניים מדי לטעמנו, ואילו להמבורגר היה מעין טעם לוואי שלא הצלחנו להבין מהיכן הוא מגיע. הקבבונים, לעומת זאת, היו במקום טוב באמצע, אכן גבוה יותר מהמקובל.
בשורה התחתונה: השקה חשובה ומסקרנת, הדורשת שיפור בחלק מהמוצרים.
21-24.9 ₪ ל-300-400 גרם, 99 ₪ ל-1 ק"ג אנטריקוט, אך המוצר נמכר במשקל שנע בין 250-300 גרם והמחיר נקבע בקופה. כשרות רבנות מקומית קריית מלאכי. להשיג בנקודות המכירה.

סחוג כוסברה בחריפות מעודנת של פרסקו
מוצר מעניין השיקה החברה. היא לקחה את הסחוג הקלאסי וערבבה אותו עם כוסברה, דבר שאכן מצליח למתן מעט את מידת החריפות – אך רק במעט, זהו עדיין מוצר חריף. מלבד זאת הוא טעים – עד כמה שאפשר לזהות טעם כשהלשון מקבלת את הכוויה הקרויה 'טעם החריף', ועם מרקם נוח למריחה.
בשורה התחתונה: גרסה מעט שונה ומוצלחת גם יחד של הסחוג.
13 ₪ ל-220 גרם. להשיג ברשתות השיווק, מרכולים פרטיים, במעדניות ובחנויות אוכל.

סדרת אנרג'י של מחלבנה
אנרג'י היא למעשה סדרה חדשה של משקאות יוגורט, המגיעים כל אחד משני המוצרים עם תוספות אחרות – האחד עם גרנולה וסילאן, והשני עם שקד וגרנולה בננה. הגרנולה טחונה בכל אחד מהמוצרים אך מורגשת היטב, והיא משתלבת מצוין עם היוגורט שהיה דליל דיו כדי להוות משקה, אך עדיין סמיך מספיק כדי להזכיר שמדובר ביוגורט. רמת החמיצות אינה גבוהה מדי, והמתיקות טובה.
בשורה התחתונה: 3 שנים של פיתוח הסתיימו בהצלחה.
6 ₪ ל-220 גרם. להשיג בריבוע כחול, קואופ ישראל, טיב טעם, מניה ורשתות שיווק נוספות.

חמאת עיזים של מחלבת משק צוריאל
אחרי שהתרגלנו לגבינות עיזים, מבקשת המחלבה להרגיל אותנו למוצר נוסף עשוי חלב עיזים. מי שרגיל לצרוך חמאה ייהנה מהעובדה כי זו החדשה שומרת על אותו המרקם המוכר של חמאה מחלב בקר.
עם זאת, טעם חלב העיזים מורגש וזהו טעם שלא כולם אוהבים. מנגד, קל יותר לעכל מוצרים עשויים חלב עיזים.
בשורה התחתונה: אם אתם אוהבים מוצרי חלב עיזים, אל תוותרו על החמאה.
5.9 ₪ ל-100 גרם. להשיג ברשתות השיווק.

פתי בר לבבות של אסם
החברה השיקה גרסה נוספת של הפתי בר הידוע, והפעם בצורת לבבות. אין הרבה הבדל בין המוצרים – כלומר, למעט הצורה. המרקם אותו מרקם, הטעם אותו טעם. רק מתיקות גבוהה יותר, בין השאר בגלל גבישי הסוכר המעטרים את הביסקוויטים, שאינם נמצאים על המוצר המקורי.
בשורה התחתונה: קצת פחות סוכר והיינו מאוהבים.
8-9 ₪ ל-300 גרם. כשרות בד"ץ וחרל"פ. להשיג בנקודות המכירה.

שלגון 2GOOD של גלידות שטראוס
המוצר החדש הוא חלק מהמענה שמספקת החברה לשומרים על הדיאטה, אך עדיין רוצים מדי פעם קצת גלידה בפה. הפעם מדובר בשלגון בטעם שוקולד רום צימוקים עם ריפל רום צימוקים ורק 2% שומן. מיעוט אחוזי השומן והסוכר מורגשים במרקם הדליל של הגלידה, שיש בו יותר מים מאשר חלב, או חלילה שמנת. הוא טעים בסך הכול, אם כי את טעם הרום צימוקים לא ממש הצלחנו לזהות.
בשורה התחתונה: זה נשמע יותר טוב ממה שזה טועם.
5.9 ₪, 24.6 ₪ למאגדת של 5 יחידות. כשרות לנדא. להשיג בנקודות המכירה.

ג'אמפ קרטיב של ג'אמפ
החברה השיקה בימים אלו שני משקאות קלים חדשים, האחד בטעם תות והשני בטעם לימון, שניהם עם מה שהחברה מגדירה בתור ה- Cooling Effect. לא ברור מה יוצר את האפקט ברשימת הרכיבים, אך המשקה אמור לטעום כמו קרטיב שנמס. זה שניסינו, בטעם לימון, אכן היה בעל אותו הטעם.
בשורה התחתונה: חיקוי מוצלח, אך למה בעצם כדאי לשתות קרטיב שנמס?
5.5 ש"ח ל-1.5 ליטר. להשיג ברשתות שיווק ובחנויות מובחרות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר