סל הקניות של שחר 962

סל הקניות של שחר 976
סל הקניות של שחר 962
השבוע בסל הקניות: פסטה מצוננת – תוספת טובה למדף, חטיפי תמרים וספירולינה – אהבנו את האפשרות, קרמוגית במילוי בייגלה – לאוהבי הטרנד, בירה בלגו-ישראלית – חביבה מאוד, וגם ארוחות המבורגר ללא גלוטן

פסטה מצוננת מסוג בוסיאטה של פסטה ריקו

צילום אסף אמברם

בוסיאטה קלאסי, בוסיאטה תרד ובוסיאטה סלק, אלה שלוש הפסטות המצוננות שהחברה החלה לייצר ולשווק. מדובר בפסטה עשויה 100% חיטת דורום, שלדברי ה חברה מיוצרת בשיטה איטלקית מסורתית. אנו מתקשים להבין כיצד שמרו בהליך ייצור תעשייתי, על ההליך המסורתי – הפסטה יוצרה במקור על מקל כדי לתת לה את הצורה הספירלית, ואותה צורה קיימת גם בפסטה זו. מקור הפסטה, בכל אופן, הוא במחוז טראפני שבאיטליה, והיא נפוצה בקלבריה ובסיציליה. המראה המעוגל-ספירלי והארוך יחסית של הפסטה, מספק את החדשנות שרבים מחפשים באוכל שלהם, והוא מהווה בסיס טוב לרוטב שהתווסף אליה (מכיל גלוטן). המחיר עד 14.9 שקלים ל-300 גרם. להשיג בשופרסל, יוחננוף, חצי חינם, סופר סופר, סטופ מרקט, פרש מרקט, טיב טעם, יינות ביתן, ויקטורי, בחנויות ובמכולות.

בשורה התחתונה: תוספת טובה למדף הפסטות המצוננות.

חטיפי תמרים וספירולינה של Ener Good מבית טבע ירוק

אם אתם רגילים לשלב בתפריט שלכם מזונות המוגדרים כסופרפוד, יש לכם דרך נוספת לעשות זאת. שני החטיפים החדשים של החברה מכילים כל אחד שלושה גרם של האצה הידועה ספירולינה, יחד עם רכיבים נוספים. לשמחתנו אין לספירולינה השפעה על הטעם. מה שמרגישים אלה הרכיבים הנוספים: חטיף אחד משלב ממרח תמרים, שבבי קוקוס, אבקת קקאו ואבקת חרובים עם אבקת ספירולינה., החטיף השני משלב ממרח תמרים, אגוזי קשיו, חמוציות, אבקת חרובים ואבקת ספירולינה. כל אחד נבדל בטעמו מהאחר, באופן שנותן מקום לרכיבים העיקריים (זה אומר שהתמרים הם הבסיס ולא העיקר). פלוס נוסף: המרקם שלהם במקום טוב בין גמיש למוצק. המחיר 220 שקלים ל-20 יחידות. להשיג בשופרסל אונליין, בחנויות מזון ובאתר.

בשורה התחתונה: אהבנו את האפשרות הזו לארוחות ביניים.

קרמוגית במילוי בייגלה של אסם מבית נסטלה

צילום סטודיו אסם

קרמל מלוח וקרם בייגלה, אלה הם ללא ספק שני הטרנדים הנפוצים ביותר בתחום המזון כיום, ואנחנו כבר מחכים לטרנד הבא שיציל אותנו מהנוכחות הגדולה של שניים אלה. כנראה שאין הרבה כמונו, שכן המוצר החדש של החברה מכיל בתוכו קרם בייגלה. למרות שאנו כבר לא מתלהבים במיוחד מהשילוב בין מלוח למתוק, השילוב הזה הוא אחד המוצלחים שטעמנו. הסיבה היא שילוב מדויק בין מלוח למתוק, כך שאין טעם אחד דומיננטי יותר מהשני. גם דקות ארוכות אחרי שסיימנו את העוגייה נשאר הטעם המלוח-מתוק בפה שלנו, עם זיכרון ברור של בייגלה. הקרמוגית היא לא העוגייה הנימוחה ביותר על המדף, אבל השילוב הזה עושה לה טוב. המחיר עד 13.2 שקלים ל-200 גרם. להשיג ברשתות השיווק.

בשורה התחתונה: אם אתם עדיין אוהבים את השילוב הזה, כדאי לכם לנסות את העוגיות החדשות

מלכה CHOUFFE של CHOUFFE ומלכה

חברת הכרם עומדת מאחורי שיתוף הפעולה החדש בין מבשלת CHOUFFE הבלגית לבין מבשלת מלכה הישראלית. כך הגיחה למדף האלכוהול הבירה החדשה, שבושלה בסגנון בלונד אייל בלגי ומשווקת במהדורה מוגבלת, כמובן. מדוע שתי המבשלות הללו? משום ששתיהן מתמקדות בייצור של בירות עם טוויסט ייחודי, מסבירים בחברה המייבאת. הבירה, שנמכרת בבקבוקי בירה בלגיים, היא בירה זהובה קלות, עם 8% אלכוהול, וטעמים מגוונים, מעט מרירים, שהופכים אותה לכיפית לשתייה (חדי חך יכולים לזהות רמזים של קליפות תפוז וציפורן). המחיר עד 14 שקלים ל-300 מ"ל. להשיג בחנויות משקאות.

בשורה התחתונה: כמובטח יש לבירה הזו טוויסט, והוא התחבב עלינו מאוד.

 בקצרה

55 סניפים של רשת מקדונלד'ס ברחבי הארץ מציעים ארוחות המבורגר ללא גלוטן. הרשת הגדילה את מספר הסניפים מ-36 ל-55, ובכולם יש הפרדה ברורה בין ציוד ולחמניות ללא גלוטן לבין הציוד והלחמניות הרגילות. בנוסף, ברשת מספרים כי מאותם הסניפים נלקחו למעבדה בדיקות מדגמיות של צ'יפס שטוגן בסביבת פוטטו או המבורגר טבעוני. בכל התוצאות התקבלו נתונים הקטנים מ-20PPM גלוטן, כך שגם הצ'יפס מתאים לחולי צליאק. פרטים והזמנות באתר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר