סל הקניות של שחר 964

סל הקניות של שחר 976
סל הקניות של שחר 964
השבוע בסל הקניות שלנו: חמאות בוטנים – לאוהבי מליחות, מלח עם תבלינים – לשדרוג האוכל שמכינים, סודה עם אלכוהול וטעמי פירות – לא מלהיבה, יין בקופסה עם ברז מזיגה – אהבנו, וגם אבוקדו באריזת רשת

חמאות בוטנים של ויליפוד

החברה משיקה חמאת בוטנים בסדרה חדשה הכוללת שלושה מוצרים, בהתאם למה שמקובל בתחום. כלומר, חמאת בוטנים עם מרקם חלק, חמאת בוטנים עם שברי אגוזים בתוכה, וחמאת בוטנים ללא תוספת סוכר. האחרונה מהשלוש סקרנה אותנו יותר מכול, בעיקר משום שאין הרבה חמאות בוטנים ללא סוכר על המדפים. יש לחמאת הבוטנים הזו מרקם חלק ומוצק, ללא הפרדה בין מוצקים לשמן, דבר שאינו אופייני כאשר המוצר מורכב מ-100% בוטנים. הצצה מהירה לרשימת הרכיבים מגלה את הסיבה – בוטנים מהווים במוצר זה 97% מהרכיבים. הבא ברשימה הוא מלח, האחרון הוא שמן צמחי. אנו משערים כי תוספת השמן היא שמעניקה למוצר את המרקם הזה, הקל יותר למריחה. הבעיה היחידה הייתה עם המלח שהופך את חמאת בוטנים זו למלוחה מדי לטעמנו. המחיר עד 9.9 שקלים ל-340 גרם. להשיג ברשתות השיווק.

בשורה התחתונה: מומלץ אם מליחות לא מרתיעה אתכם

מלח+ של מלח הארץ

והנה עוד מלח: סדרה המוצרים החדשה של החברה משלבת בין מלח לתבלינים וירקות, כאלה שכמעט כל מטבח בישראל משתמש בהם. שלושה מוצרים יש בסדרה: מלח+ שום, מלח+ בצל, ומלח+ פפריקה; כולם ללא מונוסודיום גלוטומט, חומר משמר או סוכר. בתערובות יש כמות גדולה יחסית של ירקות ותבלינים, כך שיש להם נוכחות ברורה בטעם. כאשר מדובר בסלט, למשל, או בפרוסת לחם עם ירקות עליה, השימוש במלח יכול להשפיע לטובה על הטעם. כאשר מדובר בתבשילים, יש סיכוי שכמות המלח הדרושה לכם קטנה יותר מכמות הפפריקה-שום-בצל. במקרה זה, התערובת לא תתאים לכם. המחיר עד 14.9 שקלים ל-175 גרם. להשיג ברשתות השיווק.

בשורה התחתונה: יכול לעזור לכם לשדרג חלק מהמנות שאתם מכינים ואוכלים

Breezer Seltzer של טמפו

גם סודה, גם אלכוהול וגם טעמים של פירות, זה מה שמכילים שני המוצרים החדשים של המותג. למרות שהמותג הוא בריזר, חשוב להבין כי בראש ובראשונה מדובר בסודה. בהליך הייצור הוסיפו לה 4% אלכוהול וטעם עדין של הפירות המובטחים – לימון-ליים ופטל-ליים. כמות האלכוהול הקטנה משדרגת את הסודה הבסיסית שאנו שותים, וזה נחמד, אבל הטעמים של הפירות עדינים מדי, וקצת נבלעו בגיזוז בעל הנוכחות של המשקה. המחיר עד 15 שקלים ל-250 מ"ל. להשיג בנקודות המכירה.

בשורה התחתונה: הרעיון חביב אבל הביצוע לא מלהיב

יין אדום בקופסה מיקב בודגאס בורסאו

החידוש ביין הזה אינו כל כך בתכולה שלו, אלא באריזה שלו. הבסיס הוא יין צעיר מזן גרנאש, יין מרענן יחסית לעובדה כי מדובר ביין אדום, שיכול להתאים מעולה לימים הלא-קרים שאנו נמצאים בהם. האריזה כוללת בתוכה שלושה ליטרים של היין עם ברז מזיגה, ויש בה ידית מובנית לאחיזה. העובדה כי מדובר באריזת קרטון, הופכת את המוצר לקל יותר בהשוואה לארבעה בקבוקים המכילים כמות זהה של יין. הידית נוחה וכמוה גם הברז, והמארז מאפשר להחזיק את היין במצב טוב לשתייה עד שלושה שבועות לאחר הפתיחה. תוסיפו לזה אחסון נוח יותר במקרר, וגם מחיר נוח יחסית. המחיר 109 שקלים ל-3 ליטר. להשיג בחנויות יין.

בשורה התחתונה: אהבנו את המארז הנוח והיעיל וגם את התכולה

בקצרה

צילום מעין עופר

התארגנות חקלאי גרנות החלה לשווק אבוקדו מזן אטינגר, הנמכר בתפזורת ובאריזת רשת. העונה של זן זה נמשכת עד סוף השנה האזרחית, עובדה המאפשרת לרכוש אותו במחיר נוח יחסית. המחיר עד 15 שקלים לק"ג. להשיג בשופרסל, רמי לוי, ויקטורי, יוחננוף, מגה, חצי חינם, בשווקים ובחנויות מתמחות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר