סל הקניות של שחר 965 לחנוכה שמח

סל הקניות של שחר 976
סל הקניות של שחר 965 לחנוכה שמח
השבוע מדור עם מוצרים לחג: לביבות – חביבות, דונאטס אמריקאי – תודה לדוד סאם, ריבות – אהבנו, ארטיקים בתחפושת סופגניות – לאוהבי גם וגם, וגם קוקטיילים לחנוכה

לביבות של דליקטסן ובייקרי מקבוצת R2M

הסופגניות הן אלה שתופסות בדרך כלל את תשומת הלב, אבל לנו יש פינה חמה בלב (ובבטן) ללביבות. אנו זוכרים בערגה את הלביבות של סבתא, הפשוטות מתפוחי אדמה. למרות שהלביבות של הרשת אינן דומות לאלה שגדלנו עליהן, הן התחבבו עלינו במהרה. זה קרה גם בזכות המגוון הגדול וגם בזכות שילובים מדויקים של חומרי גלם, כשהירק הוא העיקר בכולן. מה עוד שהלביבות המטוגנות אינן שמנוניות, עובדה שאנו רק מברכים עליה. המגוון כולל לביבות תפוחי אדמה, כמובן, כמו גם לביבות זוקיני, לביבות תירס, לביבות מנגולד, לביבות בטטה ולביבות כרובית. יש גם מגוון של מטבלים – קשיו וכוסברה, איולי קארי, איולי נענע, יוגורט כמון וראס אל חנות, שמנת חמוצה עם גבינה כחולה ועירית, ושמנת-עירית. המחיר 38 שקלים לשש לביבות, 18 שקלים ל-180 גרם של מטבל. להשיג בסניפים ובאתר.

בשורה התחתונה: קבוצת R2M עושה ללביבות מה שרולדין עשו לסופגניות

דונאטס של מילקה ואוריאו

את מילקה ואוריאו אנו מכירים בזכות השוקולד של האחת והעוגיות של השנייה. כעת יש לנו אפשרות להכיר פן נוסף של שתי החברות – הגרסה המתועשת שלהן לדונאטס האמריקאי. כל זה קורה בזכות חברת NeoBrand, המייבאת לישראל דונאטס אוריאו במילוי קרם וניל ובתוספת שבבי עוגיות אוריאו, ודונאטס מילקה בציפוי ובמילוי של קרם שוקולד של מילקה. מי שמכיר את המוצרים של החברות יזהה בקלות את העוגיות של אוריאו ואת השוקולד של מילקה, כמובטח, אבל אל תצפו לחוויה של דונאטס טריים – הבצק דחוס יחסית, וחסר את הרכות-אווריריות של דונאטס. עם זאת, המרקם לא יבש מדי ויש כמות מספקת של הקרמים השונים (מכיל גלוטן). המחיר עד 10 שקלים ל-73 גרם. להשיג ברשתות השיווק, חנויות נוחות, חנויות פרטיות, מסעדות ומאפיות, בתי קפה ועוד.

בשורה התחתונה: למרות זאת הן עדיפות על פני הסופגניות הרגילות שמוכרים בסופר

ריבות של ויליפוד

צילום סטודיו 360

ריבות הן מצרך מבוקש בחנוכה. למרות שעיקר הסופגניות שנמכרות בארץ אינן מכילות אותן, הביתיות דווקא כן. אז אם אתם מתכננים להכין סופגניות בבית ומחפשים ריבה שונה מריבת התות המקובלת, נסו את הריבות החדשות של החברה. מדובר בשבע ריבות, בהן תות שדה (כמובן) כמו גם תפוזים, דובדבנים, חבושים, אוכמניות, משמש ועלי ורדים. בכל אחת מהן יש 45% פרי, כך שהטעם העיקרי הוא של הפרי, למרות שגם לסוכר יש נוכחות גדולה. המחיר עד 9.9 שקלים ל-380 גרם. להשיג ברשתות השיווק.

בשורה התחתונה: אהבנו את הטעמים המיוחדים שסדרה זו מציעה

סופגנייטאס של פאלטאס

צילום אנטולי מיכאלו

מותג הארטיקים הטבעיים של השפית נעמי זיסבלט, מציע גם השנה קרטיב בטעם סופגנייה עם מלית ריבת תות טבעית. למרות שמוצר זה שווק כבר בשנה שעברה, הוא עבר שינוי בגרסה זו – נראה שיש קצת פחות ריבה בארטיק והיא קופאת בהצלחה, מה שמעניק לקרטיב כולו מרקם יציב. הטעם עצמו לא השתנה, ואנחנו עדיין לא יודעים איך לארטיק יש טעם של סופגנייה, כולל התחושה של אבקת הסוכר שנשאר לאחר מכן בפה. המחיר 12 שקלים. להשיג באתר.

בשורה התחתונה: מומלץ אם אתם אוהבים ארטיקים וסופגניות, וחולמים לחבר ביניהם

בקצרה

צילום מיכאל טופיול

מותג הקוקטיילים ספייסהאוס השיק סדרה מיוחדת של קוקטיילים לחג. מדובר במארז הכולל ארבעה קוקטיילים שונים, 200 מ"ל כל אחד. הרעיון המקורי היה ליצור קוקטייל בטעם סופגנייה, אבל התוצאה קצת רחוקה מזה (וטוב שכך): LEMON CREAM PIE -מכיל טקילה מילגרו, קוואנטרו וקרם לימון; STRAWBERRY JAM DAISY – מכיל וודקה סטוליצ׳ניה, מחית תותים, שרדונה מצומצם ווניל; DOLCE DE LATTE COLADA – מכיל וויסקי ג׳ים בים, קרם דה קקאו וריבת חלב; ו-PISTACHIO GRASSHOPPER – מכיל רום כהה, ייגרמייסטר, אגוזי פיסטוק, שקדים וחלב קוקוס. המארז משלב קישוטים מיובשים לכל הקוקטיילים. המחיר 149 שקלים. להשיג באתר.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר