סל הקניות של שחר 968

סל הקניות של שחר 976
סל הקניות של שחר 968
השבוע בסל הקניות: פיצה סיציליאנית – טוויסט לפיצות של הרשת, תה ירוק עם עלי מאטה – רק אם חייבים, דגני בוקר ללא תוספת סוכר – חביב אך לא מלהיב, קרוטונים אפויים מכוסמין מלא – רק אם אוהבים כוסמין, וגם אפרופו מצופה שוקולד

פיצה סיציליאנית של דומינו'ס פיצה

צילום דן פרץ

בצק דק הוא המאפיין של פיצות הרשת, בשונה מהמתחרה הוותיקה שלה. כעת זה משתנה, לפחות בפיצה אחת חדשה, שהושקה באחרונה. ההשראה היא הפיצה המסורתית של פאלרמו שבסיציליה, בגרסה האמריקאית שלה. התוצאה היא פיצה עבה יחסית, עשויה מבצק מחמצת שעבר התפחה שנמשכה כמה שבועות. הבצק אמור להיות רך מבפנים וקריספי מבחוץ, והאכילה שלו אמורה למנוע תחושה של כבדות. בתחתית הפיצה יש מעט חמאת שום, והמתכון של רוטב העגבניות עבר שינוי.

מה קורה בפועל? הפיצה אינה עבה דייה כדי להיות קריספית מבחוץ ורכה מבפנים, אלא אם הבחוץ הוא השוליים – השוליים אכן קריספיים יחסית, בניגוד לחלקים הפנימיים של הפיצה. הבצק עצמו אינו שמנוני כל כך, לשמחתנו, והוא אכן מעט אוורירי. ההפתעה שלנו הייתה מהמתיקות היחסית של הפיצה. זו אינה פיצה מתוקה, אבל יש בה מתקתקות שאינה קיימת בפיצות הרגילות של הרשת. לשמחתנו, טעם השום מורגש, והכל משתלב טוב ביחד. לגבי הכבדות, היא קצת יותר קלילה מפיצה רגילה, אבל לא באופן משמעותי. יש לציין כי היא הרבה יותר קטנה מפיצה משפחתית. אפשר להתנחם בכך שהיא יותר עבה, אבל זה אינו מאזן את השינוי בגודל (מכיל גלוטן). המחיר 74.9 שקלים לפני מבצעים. להשיג בסניפי הרשת ובאתר.

בשורה התחתונה: פיצה שמספקת טוויסט לליין הפיצות של הרשת. מעניין אם תאהבו

סופּר-גרין של ויסוצקי

צילום סטודיו טאץ'

סדרת התה החדשה של החברה, מנסה לשלב כמה טרנדים גם יחד – הבסיס הוא תה ירוק; התוספת המיוחדת היא עלים של מאטה, המשמשים להכנת משקה פופולארי במדינות שונות בדרום אמריקה (וגם אצל הדרוזים באזורנו); ולכל זה מוסיפים רכיבים נוספים המאפשרים ליצור שלושה סוגים של תה. התוצאה היא תה ירוק, מאטה, נענע וגוארנה; תה ירוק ומאטה בטעם קקאו ואגוזי לוז; ותה ירוק ומאטה בטעם לימון ונענע. האחרון מהשלושה הוא החביב ביניהם – הטעם הלימוני משתלב טוב עם שאר הרכיבים, והתוצאה היא טעם "הגיוני". זאת בניגוד לתערובת המוזרה של תה בטעם קקאו ואגוזי לוז – מצד אחד יש למשקה טעם של קקאו, מצד שני זה תה. לא הצלחנו להסתדר עם זה. התערובת המכילה גם נענע וגם גוארנה הייתה איפשהו ביניהם – הטעם ייחודי, ולא כל מי שטעם אהב. המחיר עד 26.9 שקלים ל-25 שקיקים. להשיג בנקודות המכירה.

בשורה התחתונה: רק אתם חייבים לחדש את כוס התה שלכם

ברנפלקס ללא תוספת סוכר בטעם דבש ובתוספת שקדים של תלמה מבית יוניליוור

המוצר הזה פונה למי שצורך דגני בוקר ללא סוכר, ויש לו חיבה לסדרת הברנפלקס של החברה.  לברנפלקס יש טעם קצת ייחודי עקב השימוש בדגנים מלאים, מהסוג שלא כל אחד ייהנה ממנו. העובדה כי אין במוצר סוכר היא יתרון למי שנמנע מצריכה של סוכר לבן, אבל יש כאן ממתיקים אחרים עם טעם לוואי, שחלק מהאוכלים אצלנו הבחינו בו. השקדים המובטחים אכן נוכחים – הכמות שלהם אינה גדולה אבל גם לא קטנה מדי (מכיל גלוטן). המחיר עד 26 שקלים ל-400 גרם. להשיג ברשתות השיווק.

בשורה התחתונה: חביב אבל לא מלהיב

קרוטונים אפויים מכוסמין מלא של מאסטר שף

צילום אסף לוי

שני המאפיינים העיקריים של המוצר הזה רשומים, כמתבקש, ישירות על האריזה: שימוש בקמח כוסמין מלא, ותיבול של בצל ושום. העניין של התיבול וחומר הגלם הוא משמעותי, ולא רק מהפן הבריאותי (יש הטוענים כי קמח כוסמין עדיף לגוף שלנו יותר מקמח חיטה רגילה): לקמח כוסמין יש טעם שונה, וכאשר הוא מהווה 100% מהקמח שבמוצר, יש לכך משמעות רבה. אפשר אמנם להרגיש בטעם הסופי של התיבול של הבצל והשום, אבל הכוסמין עדיין נותן את הטון, וצריך לאהוב את זה. הקרוטונים אינם גדולים, ויש להם מרקם פריך שכיף לאכול (מכיל גלוטן). המחיר עד 19.9 שקלים ל-260 גרם. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות מובחרות.

בשורה התחתונה: רק אם אתם מעדיפים מוצרים מבוססי כוסמין

בקצרה

צילום סטודיו אסם

חברת נסטלה החזירה למדפים את מוצרי אפרופו מצופה; האחד בציפוי של שוקולד מריר, והשני בציפוי של שוקולד לבן. שניהם משווקים במהדורה מוגבלת, ומצטרפים למוצר הקבוע שהחברה משווקת בחורף – אפרופו מצופה שוקולד חלב. המחיר עד 7.9 שקלים ל-40 גרם. להשיג ברשתות השיווק.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר