סל הקניות של שחר 969

סל הקניות של שחר 976
סל הקניות של שחר 969
השבוע בסל שלנו: קציצות טופו וירקות – טבעוניים ישמחו, חליטת פירות ללא קפאין או סוכר – שווה לנסות, חטיפי תמרים – ביצוע לא אחיד, פריכיות דגנים בציפוי קרם יוגורט-תות – עולות על קודמותיהן, חוויות צ'אי – הוורדים אומץ לחורף

קציצות טופו וירקות של משק ויילר

יצרנית הטופו הוותיקה השיקה סדרה חדשה של מוצרים, המהווים את הכניסה שלה לתחום המזון הקפוא. מדובר בשלושה סוגים של קציצות מוכנות שהבסיס שלהן הוא טופו, כמובן. ההבדל בין המוצרים נראה בצבע, המתבסס על ההבדל בחומרי הגלם: הקציצה הסגולה עשויה מטופו וסלק, הקציצה הירוקה עשויה מטופו, קישוא, אפונה וברוקולי, ואילו הקציצה הכתומה עשויה מטופו, בטטה, גזר ודלעת. בחברה אומרים כי הליך הייצור אינו כולל ייבוש של חומרי הגלם, כך שהתוצאה אמורה להיות יותר טבעית ופחות מעובדת. ניסינו את שלושתם, לאחר חימום מתבקש בתנור שלנו. החימום היה ארוך יותר מהרשום על האריזה, והתנור שלנו חדש. כדאי לקחת זאת בחשבון. הקציצות אינן גדולות, כך שאפשר לאכול בארוחה אחת מיקס של קציצות. טעמי הירקות בולטים אבל מאוזנים במידה כזו שגם הילדים (הגדולים יותר) נהנו מהן. אפילו מי שלא חובב טופו גילה בהן עניין. וכן, החוויה היתה של קציצות פחות מתועשות מהרגיל. המחיר עד 26.9 שקלים ל-400 גרם. להשיג ברשתות השיווק ובנקודות מכירה.

בשורה התחתונה: טבעוניים ישמחו מההשקה החדשה של החברה

חליטת פירות של פומפדור מבית תיקנה

צילום אסף לוי

שלוש חליטות שונות השיקה החברה לקראת עונת החורף, שסוף סוף החלה. בשלושתן אין קפאין או סוכר, אך השימוש ברכיבי פירות מעניק לתערובות מידה מתונה של מתיקות טבעית. הטעמים הם אפרסק, כמו גם לימון ואוכמניות. אנו מתקשים להבין את החיבה העמוקה של ישראלים לטעם אפרסק, שנמצא בקטגוריות מזון רבות, אבל אם אתם מבינים את העניין, תיהנו לשתות את חליטת האפרסק של החברה. חליטת האוכמניות, טעם פחות נפוץ בישראל, טובה גם היא, עם הטעם המיוחד של הפרי. המחיר עד 17.9 שקלים ל-20 שקיקים. להשיג בשופרסל.

בשורה התחתונה: אם אתם מעדיפים תה ללא קפאין, נסו סדרה זו

BAR BARY BITES של טבעית מוצרים מן הטבע

צילום מיכל סודאי

אם יש בעיה בסדרת המוצרים החדשה, היא הגודל של כל יחידה – הן קטנות יחסית, פחות ממה שאנו רגילים מכדורי אנרגיה. התוצאה היא שסיימנו כל שקית הרבה יותר מהר. אם מישהו חושב שזה יאפשר שליטה טובה יותר בכמות אותה אוכלים, נשמח לדעת איך אתם מצליחים לשלוט בעצמכם. הסדרה כוללת חמישה סוגים של שילובים, כולם על בסיס תמר מג'הול – עם שקדים וקוקוס בטעם אננס; עם לוז, קשיו ושברי פולי קקאו; עם קשיו, שקדים ופיסטוק; עם אגוזי מלך ובננה; ועם פקאן ולוז בטעם פירות יער. התערובת בטעם אננס הפתיעה לטובה עם טעם מובהק של הפרי הטרופי, שהשתלב טוב עם המרקם המיוחד של הקוקוס הטחון. התערובת עם הפיסטוק, לעומת זאת, איכזבה – התקשינו להרגיש בטעמו של האגוז. המחיר עד 8.9 שקלים ל-55 גרם. להשיג ברשתות המזון, מכולות וחנויות נוחות.

בשורה התחתונה: הרעיון מוצלח אבל הביצוע אינו אחיד באיכותו

Fitness פריכיות דגנים בציפוי קרם בטעם יוגורט-תות של נסטלה

צילום סטודיו אסם

מוצר חדש בסדרת הפריכיות המצופות של החברה. אחרי שהכרנו את המוצר עם ציפוי של שוקולד חלב או לבן, מגיע ציפוי ורוד בטעם יוגורט-תות. כל מוצר מכיל בתוכו שש אריזות אישיות, ובכל אחת שתי פריכיות. כך אפשר, אם אתם צריכים זאת, לשלוט בצריכת הקלוריות (70 קלוריות לשתי יחידות). הפריכות של המוצר טובה, בדומה למוצרים הקודמים, אבל הטעם הרבה יותר טוב – שני הטעמים משתלבים טוב ביחד והמתיקות אינה גבוהה מדי (מכיל גלוטן). עד 14.9 שקלים ל-84 גרם. להשיג ברשתות השיווק.

בשורה התחתונה: השילוב הזה מתעלה על קודמיו

חווית הצ'אי של ויסוצקי

צילום סטודיו ברוך נאה

אם כמונו נמאס לכם מעוד גרסה ועוד גרסה של תה ירוק, ואתם מחפשים תה עם קפאין, סדרת התה החדשה של החברה היא בדיוק מה שאתם צריכים. הבסיס הוא צ'אי מסאלה, כלומר תערובת התה ההודית, שילוב של תה שחור עם תבלינים, אותה שותים עם חלב. הסדרה שהשיקה החברה כוללת צ'אי שקדים (עם חרובים, קינמון ואניס), צ'אי קרמל מלוח (עם חרובים, קינמון ומלח), צ'אי ורדים (עם ורד הבר וקינמון), וצ'אי מסאלה (עם קינמון, ג'ינג'ר, ציפורן, הל ופלפל שחור). שלושת הטעמים מתאפיינים בתוספת מורגשת של הטעם הייחודי, באופן שמשפיע על הטעם והחוויה. התוספת של הוורדים מעולה: מוסיפה נינוח כיפי לתה, משתלבת טוב עם הקינמון. הקרמל המלוח, עם זאת, כבר נמאס עלינו מזמן, ולמצוא אותו בכוס התה לא הלהיב אותנו. השקדים ממוקם טוב באמצע – פשוט וטעים. המחיר עד 24.1 שקלים ל-25 שקיקים. להשיג ברשתות השיווק.
בשורה התחתונה: אימצנו את צ'אי הוורדים לחורף הזה

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר