סל הקניות של שחר 970

סל הקניות של שחר 976
סל הקניות של שחר 970
השבוע הכנסנו לסל הקניות: טופו קראנצ'ים – יש מלהיבים יותר, מרקים של רשת פיצות – מפתיעים לטובה, שוקו מקרם קוקוס – אפשרות טובה, ארטיק קוקוס שחור – משמח גם בחורף, וגם שקדי מרק מאורכים

טופו קראנצ'ים של טבעול מבית נסטלה

צילום סטודיו אסם

מוצר מבוסס על טופו, הפונה לטבעונים ולצמחונים. מדובר במוצר קפוא לחימום בבית, שמיועד למי שרוצה לצרוך טופו אבל אין לו רצון ו/או ידע כיצד להשתמש בו. התוצאה היא כדורי טופו מצופים, אשר הופכים להיות לאחר החימום מעט פריכים מבחוץ ורכים מבפנים. כדאי לשים לב לזמן בו הם בתנור – אם תשאירו אותם יותר מדי הם עשויים להתייבש, כפי שקרה לנו בניסיון הראשון. כשמוציאים אותם בזמן הם מהווים תוספת חביבה לארוחה, במיוחד אם בוחרים את הצ'ילי הפיקנטי שיש לו טעם יותר מעניין ופחות בנאלי, ולא את הטבעי  (מכיל גלוטן). המחיר עד 36.9 שקלים ל-470 גרם. להשיג בנקודות המכירה.

בשורה התחתונה: יש אפשרויות מלהיבות יותר

מרקים של פיצה האט

צילום אסף קרלה

בהתחלה היינו חשדנים; כמה טעים יכול להיות מרק הנמכר ברשת שמתמחה בפיצות? אבל אחרי שטעמנו אותם – את מרק האפונה ואת המרק הכתום, הבנו שאנחנו צריכים קצת יותר צניעות בחיים. מרק האפונה, למשל, עשוי מאותם הרכיבים בהם היינו משתמשים במרק הביתי שלנו. הוא סמיך במידה מספקת (מה שאומר שיש בו הרבה אפונה וכמות מדודה של מים), והתיבול שלו מוצלח, כלומר כזה שמחזק את טעם האפונה ומעשיר אותו. המרק הכתום הוא מרק חלבי, ומשלב מספר ירקות כתומים באופן שמרסן את מידת המתיקות המאפיינת מרקים כתומים. המרק מגיע עם קרוטונים – אין בהם שום דבר מיוחד אבל הם נותנים את הקרנצ'יות המתבקשת, והכמות שלהם טובה. המחיר של המרק הופך אותו לאופציה מומלצת גם אם אין לכם חשק לפיצה: 29.9 שקלים לפני מבצעים. להשיג באתר.

בשורה התחתונה: המרקים הללו הפתיעו אותנו לטובה

שוקו על קרם קוקוס של שקוף שזה טבעי

צילום שקוף שזה טבעי

הקוקוס מהווה חלק דומיננטי במוצר טבעוני זה. מדובר בגרסה נטולת חלב של שוקו, בה קרם קוקוס מחליף את החלב. יחד עם קקאו וסוכר, מקבלים משקה מפתיע לטובה – יש לו מרקם קרמי יחסית, אינו מתוק במיוחד, והטעם העיקרי הוא של הקקאו, כך שגם מי שאינו אוהב במיוחד את טעם הקוקוס עשוי לאהוב את המשקה הזה. המחיר עד 11.9 שקלים ל-330 מ"ל. להשיג בשופרסל GREEN, ניצת הדובדבן, טבע קסטל, עדן טבע, אניס, זמורה אורגני וחנויות טבע.

בשורה התחתונה: אפשרות טובה למי שמחפש חלופה נטולת חלב לשוקו

פאלטאס בלאק פריידי של פאלטאס

צילום נעמי זיסבלט

הבלאק פריידי כבר מאחורינו, אבל הארטיק המיוחד שיצרה החברה לרגל אותו יום עדיין איתנו. מדובר בארטיק קוקוס טבעוני שקיבל תוספת של אבץ, הנותן גם מראה שחור ייחודי וגם תוספת מינרלית שיכולה לעזור לגוף. אנחנו כאן בעיקר בשביל הטעם, אם כי הידיעה שהארטיק ידידותי יחסית לגוף היא נקודת זכות מבחינתנו. הטעם, יש לציין, אינו שונה במיוחד – הקוקוס הוא עדיין הטעם הדומיננטי, וגם המרקם אינו שונה מזה של ארטיק הקוקוס הרגיל. המראה השחור, לעומת זאת, מרשים למדי. המחיר עד 12 שקלים. להשיג באתר ובנקודות מכירה.

בשורה התחתונה: אחד ממגוון ארטיקים שמשמחים אותנו גם בחורף

בקצרה

צילום סטודיו אסם

נסטלה השיקה גרסה חדשה  של שקדי המרק הוותיקים. הטעם והמרקם נשארו זהים, ורק הצורה שלהם הפכה להיות מאורכת. המחיר עד 15.9 שקלים ל-350 מ"ל. להשיג ברשתות השיווק.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר