סל הקניות של שחר 971

סל הקניות של שחר 976
סל הקניות של שחר 971
לסל שלנו הכנסנו השבוע: שוקולד עשוי 99% מוצקי קקאו – המחיר מקלקל את ההנאה, שקדי מרק – אופציה טובה, סוכריות ענק מתוקות חמוצות – למעדיפים את השילוב, וגם במבה במילוי קרם קרמל מלוח

צ'וקיטו של KETO CHEF

צילום אפרת אשל

שוקולד העשוי מ-99% מוצקי קקאו, נוטה להיות מריר באופן (כמעט) בלתי נסבל. אבל השוקולד החדש של המותג הוא שונה. השימוש שעושים כאן בסטיביה כדי להמתיק אותו מוסיף מעט מתיקות לתערובת, והתוצאה היא שוקולד טעים. הוא עדיין מריר מאוד, אבל באופן שגם מי שעוצר ב-85% מוצקי קקאו, ייהנה לאכול אותו. המחיר 10 שקלים ל-35 גרם. להשיג באתר.

בשורה התחתונה: השוקולד טעים, אבל המחיר שלו מקלקל את ההנאה

גלידת צ'אי שקדים של גולדה וויסוצקי

צילום mysocial

במסגרת ההשקה של סדרת הצ'אי של ויסוצקי, עליה כתבנו בשבועות האחרונים, נולד הרעיון ליצור גלידה המבוססת על צ'אי שקדים. התוצאה היא גלידת שמנת המשלבת בתוכה חליטה של צ'אי שקדים, עם תוספת של קרם המחבר ביחד חתיכות של שקדים קלויים עם צ'אי שקדים. התוצאה מפתיעה לטובה, וצריך להבהיר כי אין מדובר בגלידת שקדים רגילה. זאת בזכות העובדה שצ'אי השקדים משלב בתוכו גם חרובים, קינמון ואניס, רכיבים ההופכים את הטעם למורכב ומעניין יותר. חתיכות השקדים הקלויות משפיעות לטובה הן על הטעם הודות לקלייה שלהן והן על המרקם, וכל זה על בסיס גלידת שמנת טובה. המחיר עד 108 שקלים לק"ג. להשיג במהדורה מוגבלת בסניפי רשת גולדה.

בשורה התחתונה: אם גלידה ותה מתחברים ביחד, אולי יש תקווה לעם המסוכסך שלנו

שקדי מרק של מאסטר שף

צילום אסף לוי

שקדי המרק של המותג הושקו בתחילת החורף, וכעת, כשקר באמת, הם סוף סוף נמצאים אצלנו בשימוש. הם עשויים מרכיבים טבעיים בלבד, כדאי לציין, תזכורת לעבר רחוק בו הצבע הצהוב של שקדי המרק היה לא טבעי כלל. הם עמידים מספיק זמן במרק החם, והטעם שלהם דומה למדי לשקדי המרק הוותיקים של אסם. המחיר עד 12.9 שקלים ל-400 גרם. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות מובחרות.

בשורה התחתונה, אופציה טובה לקערת המרק שלכם.

Crazy Sours של Skittles  

מותג הסוכריות הידוע השיק את הסוכריות הענקיות שלו עם טעם נוסף. הסוכריות הללו גדולות פי שלושה מהסוכריות הרגילות של המותג, והן הושקו לראשונה בחודש מאי האחרון. אז הן הושקו עם טעם הפירות המוכר, וכעת ניתן לקנות אות סוכריות עם טעם פירות חמוצים. אהבנו את הגודל הענקי של הסוכריות עוד כשהן הושקו, והטעם החדש משלב את המתיקות הפירותית והחמצמצות גם יחד, באופן שהכול משתלב. המחיר עד 13 שקלים ל-38/174 גרם. להשיג ברשתות השיווק ובנקודות מכירה.

בשורה התחתונה: למי שמעדיף שילוב של מתיקות עם חמיצות

בקצרה

צילום סטודיו אסם

חברת נסטלה חזרה לשווק את הבמבה במילוי קרם בטעם קרמל מלוח, והיא עושה זאת מעתה גם בשקית המכילה 150 גרם. המחיר עד 12.9 שקלים ל-60/150 גרם. להשיג בנקודות המכירה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר