סל מוצרי ליימן שליסל מתרחב: גריסיני, וופלים, תמרים, פופ קורן

מקלות גריסיני פריכים המכילים שמן זית כתית איכותי ועשויים רכיבים טבעיים בלבד
ליימן שליסל הוקמה בשנת 1955 ונחשבת למובילה ביבוא, שיווק והפצה של ממתקים ומוצרי מזון

Amor di Pane – אמור דה פאנה: מקלות גריסיני בארבעה טעמים

ליימן שליסל משיקה בארץ את מותג הפרימיום האיטלקי אמור דה פאנה (Amor di Pane) – מקלות גריסיני פריכים המכילים שמן זית כתית איכותי ועשויים רכיבים טבעיים בלבד, ללא חומרים משמרים וללא שומן טראנס. ליימן שליסל מציעה את מקלות הגריסיני של אמור דה פאנה בארבעה טעמים: בתוספת מלח, בתוספת שומשום, גריסיני פיצה – בתוספת עגבניות ואורגנו. בתוספת רוזמרין. להשיג בכל רשתות השיווק בשקיות מעוצבות השומרות טריות. מחיר מומלץ 7.5 ₪ לשקית המכילה 125 גרם. כשרות: ייצור מיוחד, כשר פרווה, אפיית ישראל, ללא חשש חדש, בהשגחת הבד"ץ איגוד רבנים בראשות הרב אשר יעקב וועסטהיים מנצ'סטר ובאישור הרבנות הראשית לישראל.

המוצר מכיל רכיבים טבעיים
המוצר מכיל רכיבים טבעיים

קוביות וופל קואדרטיני במילוי קרם קוקוס – עכשיו גם באריזה משפחתית

ליימן שליסל, יבואנית ומשווקת מותג לואקר בישראל, מרחיבה את משפחת קוביות קואדרטיני של המותג עם קואדרטיני קוקוס – קוביות וופל במילוי קרם קוקוס באריזה משפחתית של 250 גרם. המוצר מכיל רכיבים טבעיים, ללא צבעי מאכל, ללא שומן טראנס וללא חומרים משמרים. קואדרטיני קוקוס בשקית המכילה 250 גרם נמכר במחיר מומלץ של 14.90 ₪. להשיג ברשתות השיווק, חנויות הקמעונאים, הקיוסקים ונקודות המכירה.

התמרים המרוסקים מיועדים לשימוש בעיקר באפייה כמלית טבעית למאפים ביתיים
התמרים המרוסקים מיועדים לשימוש בעיקר באפייה כמלית טבעית למאפים ביתיים

תמרים מזן מג'הול ללא חרצנים – מרוסקים ומוכנים לשימוש

מותג קליית גת בבעלות ליימן שליסל, מרחיב את סל המוצרים עם תמרים מזן מג'הול, ללא חרצנים – מרוסקים ומוכנים לשימוש. 100% תמרים טבעיים ללא תוספת סוכר, ללא חומרים משמרים וללא צבעי מאכל. התמרים המרוסקים מיועדים לשימוש בעיקר באפייה כמלית טבעית למאפים ביתיים, לשימוש בתבשילים בהם יש צורך להוסיף מעט מתיקות או להסמיך את התבשיל. וגם כתוספת טבעית ליוגורט או לסוגים שונים של רטבים. מגיעים במגשית המכילה 500 גרם, במחיר מומלץ של 14.90 ₪. להשיג בקואופ שופ, מיסטר זול ובחנויות המובחרות. כשרות בהשגחת הבד"ץ חוג חת"מ סופר בני ברק, בהשגחת הרב צ.דרורי קריית שמונה, ללא חשש טבל ערלה ושביעית.

סדרה של 3 טעמים: מלח ים, קרמל, ומתוק-מלוח
סדרה של 3 טעמים: מלח ים, קרמל, ומתוק-מלוח. צילום עמית שטראוס

 חטיפי פופקורן מוכנים מהמותג הפרטי Fit pop

Fit pop – חטיף פופקורן מוכן בשקית, יוצע בשלב ראשון עם סדרה של 3 טעמים: מלח ים, קרמל, ומתוק-מלוח. בכל שקית 55-70 גרם של פופקורן מוכן לאכילה, עשוי מגרעיני תירס מובחרים, ללא גלוטן, אינם מטוגנים, ללא חומרים משמרים, ומהווים מקור לסיבים תזונתיים. להשיג בכל רשתות השיווק, המרכולים ונקודות המכירה הפרטיות, בשקית המכילה 55-70 גרם ובמחיר של 3.90-4.90 ₪ לשקית. כשרות בדץ העדה החרדית.

 

באתר החברה ניתן לקבל מידע על המותגים אותם מייבאת ומשווקת ליימן שליסל בישראל

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר