סמארטיס (Smarties) של נסטלה עובר מפלסטיק לאריזות נייר

עד סוף 2021 כל אריזות מוצרי סמארטיס יהפכו לאריזות נייר. המהלך אותו מובילה נסטלה חוסך ברחבי העולם למעלה מ-400 טונות של אריזות פלסטיק

יצרנית המזון אסם-נסטלה ממשיכה בפעילותה בתחום הקיימות, כולל המחויבות לעבור לאריזות הניתנות למיחזור או לשימוש חוזר עד 2025. החברה יוצאת במהלך עם מותג השוקולד סמארטיס של נסטלה. מעתה כל אריזות המוצר בישראל יוחלפו לאריזות נייר הניתנות למיחזור. המעבר הראשון לאריזות נייר בוצע בחודש מאי השנה עם סמארטיס באריזה אישית, כעת גם האריזה המשפחתית תהיה ארוזה בנייר. כלל מוצרי סמארטיס בישראל יהיו ברי מיחזור עד סוף 2021.

צילום סטודיו אסם

המהלך שמובילה נסטלה העולמית, חוסך למעלה מ-400 טונות של אריזות פלסטיק, כולל למעלה מ -38 מיליון מכסי פלסטיק ומדבקות הפלסטיק שלהם, שיוסרו בכל רחבי העולם (בהתבסס על נפח בשנת 2019).

מהלך זה מתווסף לשורה של מהלכים שהובילה אסם-נסטלה בחודשים האחרונים, ביניהם: קיצור אריזות במבה, מהלך שהביא להפחתה שנתית של כ- 7 טון פלסטיק, הסרת עטיפות הצלופן מאריזות הפודינג והג'לי שהביא להפחתה שנתית של יותר מ-12 טון בשימוש בפלסטיק. בנוסף, עד כה סימנה אסם-נסטלה כ- 50% ממוצריה בסמלי פחי המיחזור, במטרה לסייע לציבור הצרכנים להפריד אריזות, כחלק משיתוף פעולה עם תאגיד המיחזור תמיר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר