סניף חדש לחינאוי butcher shop בהרצליה פיתוח

חינאוי butcher shop משתרע על פני 250 מ"ר. עמדת הבשר משתרעת על פני שטח באורך שישה מטרים אורך, עם מבחר רחב של נתחי בשר עגל, טלה, כבש ובקר טריים המגיעים היישר מחוות הגידול שברמת הגולן

חינאווי butcher shop – רשת של אטליזים ומעדניות קולינריות, פתחו בהרצליה פיתוח סניף גדול בבעלות נגי'ב חינאוי, בן למשפחת קצבים העוסקת בתחום זה שלושה דורות ולמעלה מ- 70 שנה. סניף זה מצטרף להסניפים הממוקמים ביפו ובתל אביב.

חינאוי butcher shop משתרע על פני 250 מ"ר. עמדת הבשר משתרעת על פני שטח באורך שישה מטרים אורך, עם מבחר רחב של נתחי בשר עגל, טלה, כבש ובקר טריים המגיעים היישר מחוות הגידול שברמת הגולן. נתחי הבשר על סוגיו נבחרו בקפידה על ידי בעל המקום, ומבטיחים לקונה איכות גבוהה של בשר. בין מגוון הנתחים ניתן למצוא; קרפצ'ו פילה, סינטה, רוסטביף, אנטריקוט, אסאדו, שוק טלה, אוסובקו טלה, וקציצות הקבב עם התיבול הסודי.

בחנות יש פירות-ים איכותיים כמו שרימפסים וצדפות, לצד פסטות מיובאות ורטבים איכותיים. במחלקת הסלטים: סלט טחינה בשילוב כרובית, סלט טאבולה, סלט מג'דרה, חצילים בטחינה, מטבוחה, גזר מרוקאי, זיתים סורים וחמוצים בעבודת יד, ומגוון סלטי חומוס לצד מוצרי בוטיק משלימים מאירופה.

מחלקת הגבינות של החנות החדשה מציעה למעלה מ-60 גבינות מיובאות מחברות אירופאיות ידועות, כולל גבינות שמנות מיושנות כמו
eypenaer XO , Le Gruyere, Blue the Busk מספרד.

להשלמת החווייה:  מחלקת יין גדולה ועשירה המציעה ללקוחות יותר מ-300 יינות החל מטוסקנה עד קליפורניה, יינות מדרום אפריקה, ספרד, איטליה, וכן יינות בוטיק ישראלים.

החנות בהרצליה פיתוח הינה השלישית בסניפי הרשת. בקרוב מתכננת הרשת סדנאות קולינריות וייעוץ של שפים צמודים עבור הלקוחות.
 

חינאווי butcher shop 
רח' החושלים 6 הרצליה פיתוח

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר