סניף חדש למסעדת גוצ'ה באבן גבירול בתל אביב

גוצ'ה, שהוקמה לפני כשנתיים וחשפה בפני הקהל התל אביבי אופציה של פירות ים באיכות גבוהה ומחיר משתלם מתרחבת. בימים אלה נפתח סניף חדש ברחוב אבן גבירול 14

גוצ'ה, שהוקמה לפני כשנתיים וחשפה בפני הקהל התל אביבי אופציה של פירות ים באיכות גבוהה ומחיר משתלם מתרחבת. בימים אלה נפתח סניף חדש ברחוב אבן גבירול 14.

גוצ'ה החדשה תגיש תפריט זהה ובו דגש על פרות ים, בשר ומגוון רחב של סלטים, פסטות ומתוקים, במחירים משתלמים. כמו כן, יושם דגש על תפריט יינות מגוון ומשתלם ועל בר רחב שיציע מגוון רחב של משקאות אלכוהול, בירות וקוקטיילים. דיל הלילה של גוצ'ה ישלב אנטרקוט עם צ'יפס תוצרת בית ובירה, ב- 49 שקל.

על האווירה התוססת אמון המעצב ניר פורטל, שעשה שימוש במגוון חומרים וטקסטורות: פח גלי, שיש שחור, עץ ליבנה בהיר ועץ שרוף. המטבח, המשקיף על הסועדים כמפרץ פתוח, מגלה צוות עובדים לבוש לבן שמאחוריו קיר שחור המדגיש את הפשטות והקווים הנקיים. הניגודים בחומרים ובצבעים יוצרים אווירה של ים ויבשה, יום ולילה.

והנה הצצה לתפריט, השומר על קו טעים וקליל: מיקס פירות ים בחמאה, שום ופטרוזיליה (49 שקל); חצי קילו מולים וצ'יפס פרובנסאל עם עגבניות בזיליקום וטימין (57 שקל); פילה דניס עם פירה ברוטב עגבניות מיובשות ולימונים כבושים (67 שקל); מוקיקה ברזילאית של פירות ים בחלב קוקוס,צ'ילי ועגבניות (52 שקל); פרגיות במרינדה (43 שקל); נקניקיות קאנקרס פירה וחזה אווז מעושן (45 שקל). כמו כן מוגשים במקום מבחר פסטות, סלטים ובשרים איכותיים.

לצד המנות העשירות ניתן להתענג בגוצ'ה הצעירה על מגוון עשיר של יינות אדומים, מבעבעים ולבנים במחירים נוחים, כמו ויונייה של יקב אמפורה (110 שקל לבקבוק); קיאנטי קלאסיקו רזרבה וילה לוצ'ה האיטלקי (119 שקל לבקבוק), קוקטליים איכותיים, אפריטיפים, משקאות אניס כדוגמת הסמבוקה מולינרי (25 שקל), וודקות, טקילות, ליקרים, וויסקי מסוגים שונים (אירי, אמריקאי ומאלט) וכמובן בירות.

GOOCHA

רח' אבן גבירול 14,תל אביב, 03-6911603
שעות פתיחה: א'-שבת החל ב-12:00 ועד 03:00 לפחות…

רח' דיזינגוף 171 פינת שד' בן גוריון, 03-5222886
שעות פתיחה: א'-שבת החל ב-12:00 ועד 02:00

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר