סניף חדש לרשת קפה אילנ'ס בקניון רננים ברעננה

רשת אילן'ס – בית של קפה, המתמחה בקפה, פתחה בימים אלה סניף חדש בקניון רננים ברעננה, בהשקעה של כ-400 אלף שקל. אילן'ס, המהווה סמן ימני בתחום הקפה האיכותי, מתמחה בקלייה ומכירה של קפה משובח במשקל הביתה, בהכנת קפה לאירועי פרימיום וכן ביבוא ומכירה של אביזרים להכנת קפה איכותי בבית ובמשרד

רשת אילן'ס – בית של קפה, המתמחה בקפה, פתחה בימים אלה סניף חדש בקניון רננים ברעננה, בהשקעה של כ-400 אלף שקל. אילן'ס, המהווה סמן ימני בתחום הקפה האיכותי, מתמחה בקלייה ומכירה של קפה משובח במשקל הביתה, בהכנת קפה לאירועי פרימיום וכן ביבוא ומכירה של אביזרים להכנת קפה איכותי בבית ובמשרד.

הסניף החדש בקניון רננים מצטרף ל – 11 סניפי הרשת הפרוסים ברחבי הארץ (באזור המרכז) והינו בעל קונספט ייחודי המדגיש את חווית הקפה.

הסניף החדש עוצב כמקום ייחודי המדגיש את חוויית הקפה באמצעות המחשת התהליכים שהקפה עובר מהמטע ועד הספל, המאפשרים לאורחי הרשת ליהנות לא רק מקפה איכותי ומכריכים ומאפים אלא גם ללמוד את תרבות הקפה, מוצריה ומנהגיה.

הסניף החדש בקניון רננים משתרע בשטח של כ – 80 מ"ר והושכר לתקופה של 10 שנים. דמי השכירות לפי 50 דולר למ"ר.

אילן שנהב, מנכ"ל רשת אילן'ס : "רשת אילן'ס חרטה על דגלה להוביל את מהפיכת הקפה האיכותי ולהפוך את פעילויות איל'ןס למוקד חוויה, עליה לרגל ולאוטוריטה בתחום הקפה. (אוטוריטה = סמכות מקצועית) אנו מבדלים את עצמנו משאר המתחרים בשוק באמצעות מיקוד בקפה כמוצר מיוחד ולאו דווקא בפעילות הרגילה של בתי קפה הקיימים. ההחלטה על הקמת סניף בקניון רננים נגזרת מחזון הרשת, להפיץ את אהבת הקפה האיכותי ע"י יצירת בתים של קפה המאפשרים לאורח לחוש בעיקר את חווית הקפה. אצלנו, האורח לא רק יוזמן ליהנות ממשקאות קפה אלא יוזמן ליהנות וללמוד את תרבות הקפה, מוצריה ומנהגיה כחלק מהחוויה".

אודות אילן'ס
רשת אילן'ס – בית של קפה הוקמה ב – 1994 ע"י שני חברים שלמדו מנהל עסקים – אילן שנהב ואמיר גרינברג. כיום מונה רשת אילן'ס 12 סניפים ובי"ס לקפה, ומתמחה בהכנת משקאות קפה חמים וקרים, בקלייה ומכירה של קפה משובח במשקל הביתה, בהכנת קפה לאירועי פרימיום וכן ביבוא ומכירה של אביזרים להכנת קפה איכותי בבית ובמשרד.

כאמור, מפעילה הרשת את בית הספר לקפה הראשון בישראל, אילן'סקול, המציע מערך של שיעורים וקורסים מקצועיים בתחום הקפה ועסקי הקפה. מערך סדנאות מיועד בעיקר לתחום המקצועי אך עונה גם על בקשות וצרכים של אוהבי הקפה הפרטיים, בנוסף מגוון קורסים ושיעורים משלימים בתחום האפייה הקרובה לקפה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר