סניף ראשון של לחם ארז בירושלים

"לחם ארז", מוסד תל אביבי מוכר וידוע, נענה לפניות חוזרות ונשנות מצד תושבי ירושלים, מטפס בעליות של שער הגיא ומקים חנות דגל בעיר הגדולה בישראל. הסניף הראשון של לחם ארז נפתח בעיר הבירה

"לחם ארז", מוסד תל אביבי מוכר וידוע, נענה לפניות חוזרות ונשנות מצד תושבי ירושלים, מטפס בעליות של שער הגיא ומקים חנות דגל בעיר הגדולה בישראל. הסניף הראשון של לחם ארז נפתח בעיר הבירה.

הסניף, שנמצא ברחוב הרצוג 61, בשכונת רסקו, הוא סניף ראשון המבשר סניפים נוספים שיוקמו בשנים הקרובות בירושלים רבתי. הוא יפעל כחנות ובית קפה, במרכזו הוצב תנור גדול ויאפו בו מידי יום פוקאצ'ות ופלוטים חמים וטריים. תפריטו ישתנה על פי עונות השנה, בהנחייתו של ארז קומרובסקי.

הקו העיצובי של הסניף הוא עכשווי אך קלאסי וחסר זמן, אמיתי. נגיעות עץ האלון מזכירות בגווניהם את הלחמים והמאפים, והן משתלבות בגווני האפור החמים השולטים בחלל. המטבח והבר, הפתוחים אל החנות ואל חלל הישיבה, הופכים את "לחם ארז" למקום מפגש חווייתי סביב האפייה והמאפים.
:
ארז קומרובסקי אומר כי בניגוד להגירה מירושלים החוצה של מוסדות קולינריים, "לחם ארז" החליט לעלות לעיר הגדולה בישראל ולהביא לה את בשורת הלחם האיכותי והמטבח הישראלי החדש. "אנו שמחים להציע אלטרנטיבה חדשה, מעניינת ורעננה מבחינה קולינרית וקונספטואלית, ובטוחים שתושבי ירושלים יעטפו אותנו בחום ובאהבה" אומר קומרובסקי.

בחנות יימכרו הלחמים הידועים והנהדרים של "לחם ארז", ממרחים, רטבים, זיתים, גבינות איכותיות, יינות מיקבי בוטיק ישראליים ועוד. בבית הקפה יוגשו ארוחות בוקר ישראליות, טאפסים של טונה, חציל קלוי, אבוקדו, סלמון מעושן ועוד, שקשוקה עשירה, פרנץ' טוסט עם חמאת בוטנים, מוזלי עם גרנולה, פירות העונה ודבש, סלטים מרעננים וכמובן – סנדביצ'ים מדהימים, ממטבחו של ארז קומרובסקי, האיש שעשה מהפכה בארון הלחמים והופך כל לחם לחגיגה קולינרית בשלל טעמים.

"לחם ארז" בירושלים הוקם בשיטת הזכיינות בשיתוף עם שני אנשי עסקים ירושלמיים, רמי סעדו ואריאל אוטולונגי.

"לחם ארז" מונה כיום 19 סניפים, בהם מסעדה בהרצליה פיתוח ו-18 בתי קפה וחנויות, הפרוסים בין חיפה לרחובות וכן מאפיה הממוקמת באזור התעשיה בנתניה, אשר מספקת מוצרים לכל הסניפים.
הרשת הוקמה לפני תשע שנים על ידי ארז קומרובסקי ואילן רום, והיא הביאה עימה רוח רעננה למטבח הישראלי, הציעה מגוון עצום ויצירתי של לחמים בטעמים שונים והפכה את הלחם מפריט יסוד למוצר גורמה. לצד הלחם פותחה סדרת מוצרים נלווים, מאפים ועוגות ונפתחו בתי קפה שהציעו חוויית בילוי אחרת, חברתית וקולינרית.

"לחם ארז" בירושלים, רחוב הרצוג 61.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר