סניף ראשון של קונדיטוריה-בית קפה "בן עמי" נפתח בתל אביב

קונדיטוריית בן עמי המתמחה בהכנת עוגות, מתוקים ומאפים על-פי מתכונים שנאספו ופותחו במשך השנים ע"י הקונדיטור בן עמי ברתיני שביט, מרחיבה את פעילותה ופותחת לראשונה קונדיטוריה ובית קפה בתל-אביב. הקונדיטוריה ובית הקפה החדש, מופעלת בבעלות בן עמי ומצטרפת לשלושת הסניפים של רשת בן עמי בכפר-ויתקין, הרצליה וירושלים

קונדיטוריית בן עמי המתמחה בהכנת עוגות, מתוקים ומאפים על-פי מתכונים שנאספו ופותחו במשך השנים ע"י הקונדיטור בן עמי ברתיני שביט, מרחיבה את פעילותה ופותחת לראשונה קונדיטוריה ובית קפה בתל-אביב. הקונדיטוריה ובית הקפה החדש, מופעלת בבעלות בן עמי ומצטרפת לשלושת הסניפים של רשת בן עמי בכפר-ויתקין, הרצליה וירושלים.
המקום עוצב על ידי המעצבת צילה זק, בכיכר המלך אלברט.

הקונדיטוריה ובית קפה של בן עמי בתל-אביב, נפתחה ברחוב נחמני 22 בתל-אביב, בסמוך למרכזי המסחר, העסקים והשירותים של העיר, והיא מציעה לקהל הרחב תפריט בוקר, תפריט מלוח ותפריט מתוק.
בתפריט הבוקר כל דברי המאפה הטריים, מוזלי, חביתות, כריכים ועוד.
בתפריט המלוח כריכים, קישים, קציצות ריזוטו, סלטים ומרקים.
בתפריט המתוק כל מוצרי הקונדיטוריה, עוגות בשלל סוגים, מאפים מתוקים, עוגיות בטעמי שוקולד, ושוקולדים מיוחדים.

קונדיטוריית בן עמי הוקמה לפני כשבע עשרה שנים על ידי בן עמי ברתיני שביט, ומתמחה בייצור ושיווק של עוגות, מתוקים ומאפים שונים. בבעלות בן עמי מערך הפצה ארצי המשווק מגוון רחב של עוגות, מאפים ומוצרים ייחודיים למוסדות, בתי עסק, מסעדות ולקוחות פרטיים. זאת לצד הפעלת מערך שירותי קייטרינג "בן עמי", ומערך של ייצוא מאפים מתוקים לחו"ל.
שירות נוסף אותו מציע בן עמי הוא הזמנת מוצרים באמצעות אתר האינטרנט www.benami.co.il המכיל קטלוג מוצרים, מידע על אירועים וכו'.


קונדיטוריה ובית קפה בן עמי
רח' נחמני 22 תל-אביב
טל. 5609960- 03
פתוח בימים א'- ה' בין השעות 07:30- 23:00, יום ו'- 07:30 –15:00, מוצאי שבת- עד 23:00


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר