סניקרס עולה בקמפיין רכבות עם הסלוגן: "אתה לא אתה כשאתה רעב"

הקמפיין יעלה ב- 8 לאוקטובר ובמסגרתו ימותגו קרונות רכבת ישראל מבפנים ומבחוץ במותג סניקרס. במקביל ימשיך הקמפיין בטלוויזיה ובאינטרנט. כמו כן, משלב הקמפיין נראות בנקודות המכירה, ובתחנות רכבת באיזור תל אביב יוקרן הסרט בגרסת תלת מימד

סידס, רק הטוב ביותר, יבואנית חטיפי Mars לישראל, עולה בקמפיין רכבות לחטיף "סניקרס" (Snickers), בהמשך לקמפיין הטלוויזיה, תחת הסלוגן "אתה לא אתה כשאתה רעב" – You are not you when you are hungry . הקמפיין יבוצע בהשקעה כוללת של 200,000 ₪.

הקמפיין יעלה ב- 8 לאוקטובר ובמסגרתו ימותגו קרונות רכבת ישראל מבפנים ומבחוץ במותג סניקרס. במקביל ימשיך הקמפיין בטלוויזיה ובאינטרנט. כמו כן, משלב הקמפיין נראות בנקודות המכירה, ובתחנות רכבת באיזור תל אביב יוקרן הסרט בגרסת תלת מימד.

לדברי גל סידס, סמנ"כלית השיווק של חברת 'סידס': "מיתוג הרכבות פוגש את קהל היעד של המותג במקום הימצאו. עליית הקמפיין הינה חלק מיישום האסטרטגיה השיווקית של חברת מרס העולמית, אשר החליטה להשקיע במותג בישראל.".

"סניקרס" הינו חטיף שוקולד חלב ובוטנים קלויים במילוי חמאת בוטנים וקרמל מבית Mars הנחשב לחטיף המוכר ביותר בעולם. חברת סידס – רק הטוב ביותר יבואנית ומשווקת מוצרי מזון איכותיים מכל העולם, ביניהם: חטיפי שוקולד מרס, שוקולד לינדט, עוגיות באלסן, ג'לי בלי.

www.sides.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר