סנפרוסט משיקה אסטרטגיה תקשורתית חדשה לירקות הקפואים תחת השם Fast Freeze

חברת סנפרוסט יצאה במהלך אסטרטגי שיווקי להשקת זהות מותגית חדשה – Fast Freeze – השיטה של סנפרוסט להקפאת הירקות הטריים.

המהלך, בהשקעה כוללת של כ- 3 מיליון דולר, יפעל במספר מישורים:
הטמעת טכנולוגיה חדישה בתהליכי הייצור.
תקשור התועלות הבריאותיות בירקות הקפואים:
קמפיין לציבור הרחב הכולל פרסום בטלוויזיה, אינטרנט, עיתונות וחוברות הכוללות עובדות בריאותיות, מתכונים וטיפים.
מפיין לקהל מובילי הדעה המקצועיים הכולל דיוור חוברות מדעיות בנושא הירקות הקפואים.

מטרות המהלך הנן בידול והעדפה של המותג סנפרוסט על פני מתחרים, הדגשת היתרונות הבריאותיים והתזונתיים בירקות הקפואים בכלל ובסנפרוסט בפרט, והעמקת המודעות לערכי הבריאות בירקות הקפואים המשתווים ואף עולים בערכם על הירקות הטריים.

המהלך מלווה בהוספת אייקון שיטת Fast Freeze על גבי האריזות. המיצוב החדש של ה- Fast Freeze יבוא לידי ביטוי בתקשורת החזותית שבמרכזה שתי דמויות של ארנבים המייצגים את מהירות התהליך הטכנולוגי המתקדם של הקפאת הירקות.

על הקמפיין הטלוויזיוני:
במרכז הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון, דמות ה"אבא ארנב" המסביר לבנו הארנבון את שיטת FAST FREEZE של סנפרוסט. הסרטון הנו סרטון אנימציה עם קריצה הומוריסטית לסטריאוטיפ השפן.






היו הראשונים להגיב...

כתבו תגובה