ססלוב מוציא לשוק את סדרת אביב 2007

סדרת אביב 2007 מבטאת עבור יקב ססלוב תחילתו של עידן חדש בתולדותיו, מאחר שאביב בציר 2007 היא הסדרה הראשונה שיוצרה ביקב החדש במושב צוריאל בצפון, ולא בקיבוץ אייל בשרון

יקב ססלוב מוציא לשוק את יינות סדרת אביב 2007 –  אחת הסדרות הראשונות של היקב, כאשר מאז 1998 בה בוקבקו יינות הסדרה לראשונה, זוכים יינות אביב, לדברי אנשי היקב, למחמאות ולאהדה רבה בקרב קהל מביני היין, ולא אחת הוגדרו כיינות המעניקים את התמורה ההולמת ביותר למחירם.

סדרת אביב 2007 מבטאת עבור יקב ססלוב תחילתו של עידן חדש בתולדותיו, מאחר שאביב בציר 2007 היא הסדרה הראשונה שיוצרה ביקב החדש במושב צוריאל בצפון, ולא בקיבוץ אייל בשרון.
 
אביב קברנה סוביניון 2007 
הופק מ- 100% ענבי קברנה סוביניון הגדלים בכרמי קדיתא, כרם בן זימרה, עלמה ומלכיה שבמרומי הגליל העליון
יין אדום עשיר ומלא, פירותי ומתובל, המציע שלל ניחוחות וטעמים אקזוטיים של שוקולד, קפה, ציפורן, קינמון וניל וקרמל.
על אף צעירותו, היין מתאפיין במורכבות טעמים המאפשרים את שתייתו עכשיו, וגם מעניקים לו לפחות עוד 5 שנות התיישנות.
המחיר 72 ₪

אביב מרלו 2007 
עשוי מ- 85% ענבי מרלו ו- 15% ענבי קברנה סוביניון הגדלים בכרמי קדיתא בגליל העליון ונווה אילן בהרי ירושלים. ענבי המרלו, שנבצרו מכרמי קיבוץ צרעה שבנוה אילן, ניתנו באופן אישי לברי ססלוב כענבי פרידה מרוני ג'ימס ז"ל, היינן המיתולוגי של יקב צרעה.
זהו יין אדום עדין ורך, עם מרקם קטיפתי וטעם מתובל, המשלב קשת רחבה של טעמים וריחות של מוקה, תבליני קינמון ווניל המתלווים לארומה עשירה של שוקולד.
המחיר 72 ₪ 

מריאג' 2007
אביב מריאג' 2007 מתאפיין בשילוב האלגנטיות של ענבי המרלו, הארומטיות של ענבי שיראז, והנוכחות העוצמתית של ענבי הקברנה סוביניון.
שהות בחביות ן צרפתי ואמריקאי מקנהליין טעמים של שוקולד ומוקה, רבדים של תבלינים קינמון וציפורן, ורמז לסירופ מייפל.
היין מיוצר משילוב של ענבי המרלו הגדלים בכרם בן זימרה ונוה אילן, ענבי הקברנה סוביניון הגדלים בכרמי קדיתא, כרם בן זימרה, עלמה ומלכיה, וענבי השיראז מכרם עלמה וכרם בן זימרה. 
מתאים לשתייה כעת, ויוסיף להשתבח בשנים הקרובות.
המחיר 72 ₪

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר