ספארי מסמבורו למסאי מרה

8 ימים עם חברת "עולם אחר" בשמורות טבע מגוונות בקניה עם חיות בר מיוחדות ומראות נוף מדהימים

ספארי מסמבורו למסאי מרה:
8 ימים עם חברת "עולם אחר" אשר לוקחת אותנו לקניה לשמורות טבע מגוונות עם חיות בר מיוחדות ומראות נוף מדהימים
המסלול כולל:
· הסמבורו-ביקור בשמורת הנקראת על שם אחד משבטי קניה המרתקים והציוריים – שבט הסמבורו. סיור בשמורה בעלת אופי חצי מדברי שחוצה אותה נהר גדול, הנהר האדום. תצפית על בעלי החיים המיוחדים :ג'ירפות מרושתות, פניניות נשריות, זברות גרווי, גרנוק, ראמים, עדרי פילים, יענים סומליים ועוד. לינה בשמורה.

· הר קניה – רכס האברדר-ביקור בהר קניה, הגבוה בקניה (כ- 5,200 מ'). אזור ההר יפה ומפותח ובו מטעי קפה ואננס וכפרי חקלאים של בני שבט הקיקויו טיפוס לקרחת יער שבה מקווה מים טבעי. תצפית על קופי הקולובוס והסייקס בקבוצות פילים, בופלו, קרנפים, אריות ואנטילופות למיניהם.

· אגם נקורו- ביקור בשמורה המפורסמת שמקובל לכנותה "מופע העופות היפה בעולם". השמורה מצטיינת בכמויות אדירות של עופות מים, להקות פלמינגו, שקנאים, קורמורנים ועופות רבים אחרים. סיור סביב האגם ותצפיית על אוכלוסייה הקבועה של יונקים השוכנת סביב האגם. סיום התצפית במצוק הבבונים.

· מסאי מרה – טיול באחת השמורות היפות והמרתקות ביותר בעולם, מישורים אינסופיים של סוואנה בהם מגוון אדיר של אוכלי עשב וטורפים, משפחות גדולות של אריות, עדרי בופלו ועוד. תצפית בחוויה בלתי נשכחת של אריות משחרים לטרף, או צ'יטה במרדף בעקבות צבי, וגם בלהקות גדולות של נשרים ועוזניות. נערוך ביקור ייחודי בכפר מסאי ("מניאטה") שיאפשר לנו הצצה נדירה אל אורח חייהם המיוחד של בני השבט.

תאריך יציאה:16/10/05
תאריך חזרה: 24/10/05

מחיר: (כולל טיסות, שירותי קרקע, כלכלה מלאה, לינה בלודג'ים מהשורה הראשונה, מסי נמל, תשר) 2,295 דולר לאדם
דמי רישום: 100 דולר
טל. להרשמה:6282104 –08 מוקד הרשמה: 1-700-708-999
או באתר "עולם אחר" WWW.ANOTHER-WORLD.CO.IL

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר