ספא באכזיב – כל תשומת הלב באווירה אחרת

אחד היתרונות של הספא באכזיב הוא פרטיות כמעט מוחלטת (לא כמו בספאים "תעשייתיים" יותר…). הזמנים של הטיפולים מוסדרים כך שכמעט ולא באים במגע עם שאר המטופלים – מה שנותן תחושה שכל תשומת הלב נתונה רק לך ולטיפול שלך

ביום גשום של אמצע ינואר, נסענו בן זוגי ואני לכפר הנופש באכזיב, כדי לבדוק את הספא החדש (פועל כחודשיים) שנפתח שם.
הגענו למקום וראינו ארבע בקתות עץ, מדשאה גדולה באמצע, ובצד בית קפה קטן ומקורה. לא ראינו נפש חיה. אחד היתרונות של הספא באכזיב הוא פרטיות כמעט מוחלטת (לא כמו בספאים "תעשייתיים" יותר…).
בהתחלה הגישו לנו תה בכוסות מרוקאיות ועוגיות ביתיות, וישבנו עם בעל המקום ששי, שסיפר לנו על המקום ובכלל על כפר הנופש אותו הוא הקים לפני 14 שנה. בכפר יש 25 צימרים ואולם אירועים – בקיצור ידם בכל.
חשוב לציין, ובאמת גם מרשים לראות, שאת כל הבנייה עשו ששי ומשפחתו עם צוות העובדים שלהם. כל בקתות העץ בהן נערכים הטיפולים, גם הן בנויות על-ידיהם, כולל כל מעשי הנגרות בפנים.

כמו שציינתי, הזמנים של הטיפולים מוסדרים כך שכמעט ולא באים במגע עם שאר המטופלים – מה שנותן תחושה שכל תשומת הלב נתונה רק לך ולטיפול שלך.

בן זוגי יואב טופל ע"י מיכל, שעשתה לו מסג' שוודי, ולדבריו האווירה הייתה מרגיעה, המסג' היה מפנק, שיחרר לו שרירים תפוסים, ולפי איך שהוא נראה כשהוא יצא משם, הוא אכן נרגע.
אני נכנסתי לטיפול אצל יעקב, שהעניק לי טיפול רקמות עמוק. הטיפול מתמקד באזורים התפוסים בצורה אינטנסיבית יותר מאשר מסג' קלאסי. המסג' היה מאוד מקצועי, והאווירה בחדר הייתה מאוד נעימה ומרגיעה (אפילו נרדמתי).

אורך הטיפול הוא מינימום 60 דקות. של יואב ושלי נמשך כ- 70 דקות. ה"אני מאמין" של צביקה, מנהל הספא, אומר שלא רצוי לקטוע את הטיפול לפני שהוא מגיע למיצוי, ואם זה אומר שנוספות עוד 5 דקות או 10 דקות לטיפול (ולפי תחושתו של המטפל) אז בכיף…

אחרי המסג'ים חזרנו לבית הקפה הקטן, שתינו עוד תה, והסתכלנו על הגשם שבחוץ, ועל הנוף היפה שמסביב לספא.
מומלץ ביותר – ספא באווירה אחרת, בטבע הפתוח, עם פרטיות מושלמת. יופי של יום.

במתחם הספא נמצאים גם מתקנים: שתי אמבטיות ג'קוזי בנויות על במות עץ, תחת כיפת השמיים, סאונה יבשה, ודק מעץ עם מיטות שיזוף.
הספא מציע ללקוחותיו מגוון של חבילות אירוח, ארוחות, ימי כיף, ואירועים מאורגנים ליחידים וקבוצות.
המחיר של עיסוי 60 דקות + שימוש במתקנים הוא 230 ₪, ולפי דעתי בהחלט נותן תמורה מלאה לתשלום.
יש חבילות שכוללות גם ארוחה כפרית, צימר למנוחה, טיפול זוגי + אמבט שמנים פרטי, שדנג לטיפול באבנים חמות. ועוד.

סוגי הטיפולים
עיסוי שוודי (קלאסי), עיסוי ארומטי (שימוש בשמנים ארומטיים מיוחדים המופקים מצמחים ובעלי ניחוחות מופלאים), רפלקסולוגיה (שיטת טיפול המתמקדת בכפות הרגליים, שמקורה ברפואה הסינית), שיאצו (מבוסס על עקרונות הרפואה הסינית), אבנים חמות (שיטת טיפול אינדיאנית עתיקה), איור-ודה (שיטת הטיפול הטבעית-הוליסטית העתיקה בעולם), עיסוי בארבע ידיים, תאילנדי (טכניקה המבוססת על עקרונות היוגה), עיסוי רקמות עמוק (מיועד להחזיר לגוף את איזונו ביחס לכוח המשיכה של כדור הארץ), טוינא (שיטת טיפול ע"י מגע דינמי ואנרגטי – פיזיותרפיה סינית מסיבית).


להזמנות ופרטים נוספים:
טל. 04-9523880
כפר הנופש www.achziv.co.il
ספא באכזיב – www.achziv-spa.com
אימייל: [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר