ספטמבר 2011 בערוץ האוכל: חודש האפייה

גולת הכותרת של החודש תהיה השקתן של שתי תוכניות חדשות: הראשונה בית ספר לאפייה – בה יפתח השף קונדיטור אורן בקר צוהר לעולם האפייה; השנייה, מלחמת הקאפקייקס – ריאליטי אפייה מצליחה המארחת את מיטב אופי הקאפקייקס בארה"ב

החל מ- 4 בספטמבר, בימים ראשון-חמישי, ישדר ערוץ האוכל מגוון תוכניות המוקדשות באופן בלעדי לאפייה.
גולת הכותרת של החודש תהיה השקתן של שתי תוכניות חדשות: הראשונה בית ספר לאפייה – בה יפתח השף קונדיטור אורן בקר צוהר לעולם האפייה; השנייה, מלחמת הקאפקייקס – ריאליטי אפייה מצליחה המארחת את מיטב אופי הקאפקייקס בארה"ב.

בין התוכניות יהיו הפקות מקור של הערוץ, כגון מבשלים מהספרים עם מיכל אנסקי, מאפים ומתוקים עם הנס וגלית ברטלה, וארוחת שבת עם קובי אריאלי.
לצדן ישדר הערוץ מגוון מתוכניות הבישול הנצפות בעולם, בפרקים מיוחדים העוסקים באפייה, ומלמדים שלב אחר שלב כיצד לחולל ניסים בתנור הביתי.

בית ספר לאפייה – הפקת מקור חדשה
ימי רביעי, החל מ- 7 בספטמבר בשעה 22:00 ו-18:35
השף קונדיטור אורן בקר בהפקת מקור המוקדשת כולה לאפייה. במהלך הסדרה יארח בקר תלמידים חובבי אפייה וילמד אותם כיצד להכין מאפים טעימים וקינוחים מנצחים. בקר יעביר שישה שיעורים העוסקים כל אחד ביסוד אחר של עולם הקונדיטוריה: לחמים, פטיפורים, שוקולד, עוגות לחגים, קינוחים אישיים וקינוחים דלי קלוריות.
הסדרה תספק לצופים, כמו גם לתלמידיו של בקר, הזדמנות להתמקצע בעולם האפייה הודות להסברים הבהירים והעצות הפרקטיות.
אורן בקר הוא השף הראשי ואחד מבעליה של Bleecker Bakery, רשת מאפיות המונה שבעה סניפים ברחבי הארץ. בימים אלה פתח בקר מרכז סדנאות אפייה וקונדיטוריה בשם "Oren Becker chef workshop".
לאחר שסיים את לימודיו בהצטיינות בבית הספר הידוע "קורדון בלו" שבסידני אוסטרליה, התקבל בקר לצוות הקונדיטורים של מסעדת "רביבה וסיליה", והמשיך לעבוד ב"סי קפה" וברשת "רולדין". במקביל לעבודתו בארץ מוסיף בקר להשתלם בבתי ספר יוקרתיים בפריז.

מלחמות הקאפקייקס – Cupcakes Wars
ימי ראשון, החל מ- 4 בספטמבר בשעה 18:35 וב-22:00
סדרת ריאליטי חדשה. במהלך כל פרק יתמודדו זה מול זה ארבעה מאומני הקפקייקס הטובים בארה"ב, בתחרות בת שלושה שלבים. הפרס: 10,000 דולר וההזדמנות להציג את יצירתם באירוע יוקרתי במיוחד כגון טורניר גולף לידוענים, סעודה למועמדים לפרס הגראמי, או חגיגה עמוסת כוכבים להשקת מגזין.
צוות השופטים יכלול את קאנדס נלסון, בעלת מאפיית הקפקייקס הראשונה בעולם, Sprinkles Cupcakes, שבין מעריציה ניתן למצוא את אופרה ווינפרי, ריאן ריינולדס, קייטי הולמס, בלייק לייבלי, ריאן סיקרסט וברברה סטרייסנד.לצדה של נלסון ישפוט פלוריאן בלאנג'ר, בעליה של חברת Mad Mac המתמחה באפיית עוגיות מקרון צרפתיות אותנטיות ועוגיות מדלן. לפני כן שימש בלאנג'ר כשף הראשי בארה"ב של רשת פושון היוקרתית, וזכה בתואר אחד מ- 10 השפים הטובים ביותר לדברי מאפה ממגזין האוכל Pastry Art and Design.
את הסדרה מנחה הסטנדאפיסט/קוסם/איש טלוויזיה ג'סטין ווילמן, מי שהתארח באופן קבוע בתוכניתה של הבשלנית רייצ'ל ריי. על פועלו בתחום הבידור זכה ווילמן ארבע שנים רצופות בתואר בדרך השנה מהמגזין Campus Activities Magazine.

סוף שבוע ראש השנה
שישי-שבת, 23 ו- 24 בספטמבר החל משעה 15:25 ביום שישי ו-10:00 ביום שבת
ערוץ האוכל פותח את השנה החדשה עם יומיים המוקדשים לחג. בין התוכניות שתשודרנה: מיני שף, בפרק מיוחד לראש השנה; מאפים ומתוקים בפרק על טהרת הדבש; פרק של מבשלים מהספרים בו תארח מיכל אנסקי ואת איילת הירשמן, מחברת הספר "ראש השנה הקל שלי"; במטבח עם מייקל סמית', בפרק שכולו חגיגה של תפוחים; הכי טרי שיש, בתוכנית מיוחדת לחגי תשרי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר