ספייסס חורב – חיפה חיכתה לזה

החנות מסודרת באופן שקל להתמצא בה. הצבעים והריחות, השפע והעושר יוצרים מתקפה על-חושית שאין לברוח ממנה. צילום איילת קרבצקי
ספייסס חורב ישים דגש על חווית האירוח ויציע קולקציות של כלים מיוחדים להגשה כחלק מהרצון לבסס את הסניף ככזה שניתן להשיג בו מגוון רחב של טעמים, צבעים וריחות בחומרי גלם לאפייה ובישול מכל העולם לצד כלי הגשה ואירוח

כבר שנים שהחיפאים מחכים לרשת כמו ספייסס, שתיכנס ותיתקע יתד בעיר. ההצלחה של סניף חוצות המפרץ הביאה את גיא מורג, בעל הרשת, לקחת 300 מטר מרובע בקומה השלישית של מרכז חורב המתחדש. 300 מטר של ריחות, טעמים וכלים שיעזרו לכל בשלן או בשלנית מתחילים או מתקדמים לצקת חיים במטבח.

צילום איילת קרבצקי
צילום איילת קרבצקי

להיכנס לחנות זה כמו להיכנס לגן עדן; הכל מכל. אוכל, כלים, תבלינים, רטבים, חומצים, יו ניים איט. כיף גדול. בתחום האוכל ניתן למצוא פירות ים קפואים, דים סאם קפוא, פסטות משובחות, אורז מיוחד, סרדינים של אורטז, ליד ממרח פפריקה. בכלל, החנות מסודרת כך שכל סקטור מכיל את הטוב ביותר שיש להשיג; אזור אסייתי או אזור מקסיקני, מכילים את מיטב המוצרים להכנת אוכל טעים.

צילום איילת קרבצקי
צילום איילת קרבצקי

בתחום הכלים, הסירים ואביזרי הבישול, יש לארקוסטיל ייצוג של כבוד עם סירים, מחבתות, סכינים ואביזרי בישול אחרים, והכל ברמה הכי גבוהה – כל מה שצריך על מנת להקל על הבשלנים. אגף כלי האירוח מכיל סטים שונים של צלחות שיקשטו יפה את השולחן שלכם, בצבעים שונים, מחומרים שונים, והכל על מנת שהאוכל יראה טוב וגם החותנת תהיה מאושרת.

החנות מסודרת באופן שקל להתמצא בה. הצבעים והריחות, השפע והעושר, יוצרים בהחלט מתקפה על-חושית שאין לברוח ממנה, ואכן אי אפשר לברוח מהחנות מבלי לקנות משהו, אפילו בקטנה – שוקולד או חטיף בריאות, סט כוסות או רסק עגבניות איטלקיות משובח.

צילום איילת קרבצקי
צילום איילת קרבצקי

גם אם החותנת באה לבקר, או הדודה מחדרה, או אפילו הבוס, פריט או שניים מהקולקציה של ספייסס ביחד עם אוכל טעים שמורכב מחומרי הגלם הרבים בחנות, יביאו לחיוך ואפילו מילה טובה. חיפאיות וחיפאים, שנסו מותניים וסעו למרכז חורב. ספייסס מחכה לכם עם שפע מבצעים ודברים טובים. אהההה, יש שם גם עגליות קניות מהודרות וחזקות, שיעזרו לכם לקחת את הכל למכונית. תיהנו.

ספייסס (Spices) – קניון מרכז חורב, רחוב חורב 15 חיפה. ראשון -חמישי 9:00-21:00, שישי 9:00-14:00, סגור בשבת

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר