ספרייט אקסטרה למון – טעם חדש לקיץ

קוקה-קולה ישראל מציגה טעם חדש למותג ספרייט, פרי פיתוח ישראלי שלא קיים באף מדינה בעולם. המשקה, ספרייט אקסטרה למון, יוצא לראשונה במהדורה עולמית בקיץ 2009 בישראל.

המשקה החדש מחזק את טעם הלימון בספרייט וישווק בפחיות דקות בעיצוב ייחודי. קוקה-קולה העולמית היתה שותפה לתהליך הייצור ותעקוב אחר השקתו של ספרייט אקסטרה למון בישראל.

המהלך ילווה בקמפיין פרסומי בעלות כוללת של 3 מיליון ₪.

מחיר: בין 5-8 ₪






היו הראשונים להגיב...

כתבו תגובה