ספרייט מזמין את הצרכנים לפעילות אינטרנט: עיצוב חולצות טרנדיות לרענון ההופעה

הנראות החדשה של ספרייט תופיע על גבי כל הבקבוקים, הפחיות והמארזים, כשעליהן תוטבע התמונה המוכרת מקמפיין הטלוויזיה של ספרייט

מותג ספרייט יוצא לראשונה בישראל בפעילות משולבת תוך שיתוף הצרכנים. במוקד הפעילות: מהדורה מיוחדת של מוצרים ומארזים בנראות חדשה, ופעילות אינטרנטית המציעה לגולשים לעצב חולצות טרנדיות לרענון ההופעה תחת המסר:
"REFRESH YOUR LOOK. THE SPRITE WAY".

הנראות החדשה של ספרייט תופיע על גבי כל הבקבוקים, הפחיות והמארזים, כשעליהן תוטבע התמונה המוכרת מקמפיין הטלוויזיה של ספרייט.
התמונה מציגה ויז'ואל מתוך הסרטון בו רואים בחור קופץ לתוך מגרש כדורסל ההופך לבריכה. הטבעת התמונה על המוצרים מדגישה את ערכי המותג המרכזיים: חדשנות ורעננות.

ספרייט תזמין את הצרכנים לעצב חולצות טרנדיות באינטרנט:
במסגרת הפעילות האינטרנטית באתר www.sprite.co.il יוכלו הגולשים לעצב חולצה (בעזרת אייקונים שיעמדו לרשותם), כאשר מדי שבוע יופקו 150 העיצובים שיזכו לדירוג הגבוה ביותר של הגולשים, על גבי החולצות שישלחו אל המשתתפים המעצבים.

כמו כן, גולשי האתר יוכלו לצפות בקולקציית עיצובים של ידוענים מובילים, שתוצג בהמשך בתערוכה מיוחדת. קולקציית הידוענים תעמוד למכירה פומבית, והכנסותיה תוקדש לאחת העמותות הפועלות בארץ. הקמפיין האינטרנטי יעלה באתרים המובילים, משם יהיה קישור לאתר של ספרייט.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר