ספר הסופרפוד של אומינה ייצא לאור באמצעות מימון המונים ב- Headstart

אומינה קדמי, מובילה בתנועת הסופרפוד בארץ ובעולם
בתוך שבועיים הושג מימון של 60% לספר הראשון מסוגו בעברית

אומינה קדמי, מובילה בתנועת הסופרפוד בארץ ובעולם, מוציאה לאור באמצעות Headstart – מימון המונים,  את ספר הסופרפוד הראשון מסוגו בעברית. הספר, אותו היא כותבת במשך שנתיים, כולל את הידע הרב שצברה על עולם הסופרפוד במשך יותר מעשור – כיצד לשלב את תזונת הסופרפוד בחיי היום יום, וכיצד ניתן באמצעותה לחיות חיים מלאים ועשירים יותר, מתוך חיבור אמיתי למקורות ההזנה הטבעיים שלנו.

הספר כולל מחקרים וידע מעמיק על כ- 20 'מזונות על' מובילים, וכן למעלה מ-100 מתכונים מרהיבי עין ווקלים להכנה, של מנות גורמה. ליצירתו גייסה אומינה בעלי מקצוע מהטובים בתחומם בארץ, במטרה ליצור ספר מושקע ובעל ערך אמיתי, ראשון מסוגו בעברית, שאנשים ישמחו לקבל או להחזיק בביתו. בתוך שבועיים הצליחה אומינה להשיג מימון המונים של כ-60% וזכתה לתגובות אוהדות.

להשתתפות בפרויקט ולרכישת הספר

אומינה קדמי יצרה ספריית תוכן גדולה בנושא תנועת ה'סופור-פוד', בה היא מנגישה לציבור באתר האינטרנט שלה שפע של מידע, סרטונים, מאמרים ומתכונים. מזה שנתיים נהנים אלפי צרכנים משירותי ניקוי גוף עד הבית באמצעות ערכות צום מיצים שפיתחה אומינה. הסדנאות שלה לניקוי ואיזון הגוף מתקיימות מספר שנים בתל אביב,  ובשנה האחרונה היא מובילה את תחום ה- wellness במלון מצפה הימים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר