סקר ברשת 'ארומה: 16% מהצרכנים זכרו את הפרסום הדיגיטלי של קוקה-קולה זירו

הסקר נערך על ידי קוקה-קולה ישראל לאחר קפיצה במכירת מוצרי החברה במקומות בהם קודמו באמצעות פלטפורמת קידום המכירות הדיגיטלית של YCD בסניפי 'ארומה'. בעקבות הסקר החליטה קוקה-קולה לשלב את השימוש במדיה דיגיטלית כחלק מכלל פעילות ה- BTL ב- 2009

YCD מולטימדיה, המפתחת ומספקת פתרונות מדיה דיגיטליים חכמים לבתי עסק, חשפה את תוצאותיו של סקר שנערך על ידי חברת קוקה-קולה ישראל, הבוחן את השפעות השימוש בפתרונות מדיה דיגיטלית בנקודות מכירה.

התוצאות הראו כי 16% מהצרכנים שביקרו בסניפי רשת בתי הקפה של 'ארומה' זכרו את הפרסום הדיגיטלי עבור קוקה-קולה זירו שנערך בסניפים. לדברי החברה זהו נתון מרשים במיוחד, שברוב המקרים לא ניתן להשיגו תוך שימוש בכלי BTL מסורתיים.
מעבר לכך, 62% מהצרכנים שזכרו את הפרסום של קוקה-קולה זירו על מסכי ה- AdScreensTM של YCD בארומה, אף קנו את המוצר – בהשוואה ל- 41% רכישה בקרב הצרכנים שלא זכרו את הפרסום הדיגיטלי.

"המחקרים האחרונים שערכנו מראים בבירור את ההשפעה שיש לפרסום הדיגיטלי בעולם ה- BTL", אמרה רות לוריא, מנהלת מחקר וידע בחברה המרכזית להפצת משקאות. "מעבר לכך, הם מוכיחים שההשפעה בנקודה ניתנת למדידה כחלק ממערך הוליסטי אשר עוקב אחרי השפעת המדיה הקונבנציונלית ואמצעי ה- BTL ביחד ובנפרד".

"הפלטפורמה הטכנולוגית החכמה של YCD לתפעול ולניהול מדיה דיגיטלית, מוסיפה רמות חסרות תקדים של יכולת מדידת הצלחה של מבצעי קידום מכירות. מדובר כאן בסביבות הקמעונאיות של העתיד", אור בארי סלזמן, מנכ"ל YCD.

"מכירת המשקאות של קוקה-קולה באתרי המבדקים השונים צמחה ב- 20% בתקופת הסקר, כאשר הם קודמו על מסכי ה- AdScreen של YCD", אמר איתי פרידמן, מפתח זירה קמעונאית, מחלקת שיווק קמעונאי בקוקה קולה.

בעקבות נתוני ה- ROI של השימוש במדיה דיגיטלית בחנויות, תעשה קוקה-קולה שימוש בניסיון הרב שצברה YCD להפעלת מסכים נוספים בעוד אתרים קמעונאיים ברחבי הארץ. מחצית מהתכנים על המסכים יקדמו מוצרים של קוקה-קולה, והמחצית השנייה תינתן לקמעונאים ותאפשר להם לקדם את מוצריהם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר