סקר גוליבר לרגל יום העצמאות: כל ישראלי שני יצא לנופש בישראל בשנה האחרונה

מהסקר עולה כי כל ישראלי שני יצא לנופש בישראל בשנה האחרונה (55 אחוז מכלל האוכלוסייה). עוד עולה מהסקר כי 45 אחוז מהאנשים אשר יצאו לנופש בשנה האחרונה (שהם 25 אחוזים מכלל האוכלוסייה) מחפשים מידע בנושא חופשתם גם באינטרנט

לרגל יום העצמאות ערכה חברת התיירות גוליבר, המפעילה אתר אינטרנט לרכישת מוצרי תיירות שכתובתו: www.gulliver.co.il, סקר בנושא הרגלי הנופש בישראל של אזרחי המדינה. הסקר נערך באמצעות חברת מידע שיווקי.

מהסקר עולה כי כל ישראלי שני יצא לנופש בישראל בשנה האחרונה (55 אחוז מכלל האוכלוסייה). עוד עולה מהסקר כי 45 אחוז מהאנשים אשר יצאו לנופש בשנה האחרונה (שהם 25 אחוזים מכלל האוכלוסייה) מחפשים מידע בנושא חופשתם גם באינטרנט.

בחלוקה לגילאים, נתוני הסקר מראים כי אנשים בגילאים 30 עד 49 מזמינים באינטרנט יותר מיתר האנשים (58 אחוז בקרב אנשים בגילאים אלו), בעוד 50 אחוזים מאנשים בגילאי 18 עד 29 מזמינים הזמנה מלאה דרך האינטרנט, ורק 34 אחוזים מאנשים בגילאי 50 ומעלה מזמינים חופשה דרך האינטרנט.

עוד מנתוני הסקר: מחצית (50 אחוז) מהחילונים מזמינים דרך האינטרנט, בעוד בקרב אנשים מסורתיים 40 אחוזים מזמינים דרך האינטרנט, ובקרב אנשים המגדירים עצמם כחרדים או דתיים – 38 אחוזים מזמינים דרך האינטרנט.

48 אחוז מאלה שהזמינו את חופשתם באינטרנט, ציינו כי העדפתם להזמין בדרך זו גדלה בשנים האחרונות. בסקר נבדקו גם הסיבות להעדפת ההזמנה האינטרנטית. מרבית הנשאלים השיבו כי באינטרנט יש מגוון, נוחות ומחיר נמוך יותר, ותחושתם היא שהם קונים נכון וחכם יותר.

לדברי צביקה קרפל, מנכ"ל גוליבר, ביום העצמאות ישראלים רבים מעדיפים לצאת לנופש בישראל, והמלונות השונים מציעים מגוון רחב של אפשרויות, במחירים נוחים. "יום העצמאות, שנחגג השנה באמצע השבוע, מאפשר חופשה ארוכה יחסית, ואנו מבחינים בעלייה במספר ההזמנות ביחס לשנה שעברה", אומר קרפל.


אתר גוליבר משמש כמשרד נסיעות מקוון מלא ומיועד לקהל הרחב בישראל. האתר מאפשר לבצע הזמנה מקוונת של טיסות סדירות וטיסות שכר, חבילות והפלגות נופש, חבילות ערים, טיולים מאורגנים, בתי מלון בחו"ל, רכב שכור, ביטוח נסיעות, חבילות סקי, חבילות נופש ובתי מלון בישראל. האתר מגובה במרכז הזמנות טלפוני ארצי. מאחורי אתר האינטרנט של גוליבר עומד מערך טכנולוגי עשיר, מבוסס מסדי נתונים, המקושר ישירות באונליין לספקי התיירות המובילים בישראל ובעולם. כל המידע והמחירים של ספקי התיירות מרוכזים באופן מקוון במסד הנתונים המרכזי של החברה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר