סקר הבשר לקראת יום העצמאות: מעדיפים פרגיות, כנפיים וקבב

לקראת חגיגות ה- 60 ערכה חברת "בלדי" העוסקת בעיבוד, יצור ושיווק מוצרי בשר בקר ועוף כשר, סקר על הבשר האהוב על הישראלים לשימוש על המנגל. על פי הסקר, 35% מהבשר הנצרך ביום העצמאות הינו פרגיות, ולאחר מכן כנפיים (19%) וקבב (18%) בהפרש צמוד

לקראת חגיגות ה- 60 ערכה חברת "בלדי" העוסקת בעיבוד, יצור ושיווק מוצרי בשר בקר ועוף כשר, סקר על הבשר האהוב על הישראלים לשימוש על המנגל. על פי הסקר, 35% מהבשר הנצרך ביום העצמאות הינו פרגיות, ולאחר מכן כנפיים (19%) וקבב (18%) בהפרש צמוד. למרות המחיר היקר יחסית, עלייה נרשמה באחוזי צריכת הסטייקים עם 16% מכלל צריכת הבשר, ואילו ההמבורגרים מזדנבים בסוף עם 2% בלבד.
הסקר נערך ע"י מחלקת המחקר של החברה בקרב 5,000 לקוחות.

כאמור, צריכת הפרגיות – כולל פרגיות, שיפודי פרגיות וסטייק פרגיות, עומדת על 35% מכלל צריכת הבשר, הכנפיים תופסות 19% ובהפרש צמוד הקבבים עם 18% – קבב ביתי, בולגרי, מזרחי, כבש, רומני ומיוחד).
דרך אגב, הנקניקיות חביבות הילדים,. מחזיקות בנתח קבוע של 10%.

ארז דהבני, בעל חברת "בלדי", אומר: "השנה אנחנו רואים שהפרגיות הן המוצר המבוקש והנמכר ביותר לקראת יום העצמאות. אנחנו רואים גם מגמה של בחירה בנתחים יוקרתיים יותר, אשר נרכשים בכמויות קטנות יותר בהתאם למחירם היחסית גבוה, כשלצידם מצטיידים החוגגים בבשרים זולים יותר, דוגמת נקניקיות וקבבים איכותים, המשלימים את הארוחה".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר