סקר הפורום הישראלי לשיווק: צמיחה צפויה לעסקי מזון הבריאות

עסקי מזון הבריאות בישראל עומדים בפני צמיחה חזקה בחמש השנים הקרובות. כך עולה מסקר שערך "הפורום הישראלי לשיווק" מיסודם של איגוד לשכות המסחר ושלוחת אוניברסיטת דרבי.
בסקר לקחו חלק 70 מנהלים, אנשי שיווק וייצור, כולם מתחום תעשיית המזון שהשתתפו בועידה השנתית לשיווק מזון ומשקאות שערך הפורום.

מהסקר עולה כי 80% מהנשאלים מאמינים שמזון בריאות אינו רק סתם "טרנד", אלא דרך חיים קבועה אצל צרכנים רבים. 60% מהנשאלים סבורים שאצל הישראלים מתפתחת מגמה ברורה של צריכת מזון גורמה, ומגמה זו תלך ותגבר בהתמדה. לדעת 75% מהנסקרים האריזות תופסות מקום מרכזי בהליך שיווק המוצרים, וככל שהאריזה מושכת עין וייחודית, כך סיכויי המוצר להימכר ולהצליח גבוהים יותר.

גידול חד צפוי לדעת אנשי תעשיית המזון במוצרי מזון ומשקאות טריים במהלך חמש השנים הקרובות. 80% מאמינים ששוק המזון הטרי יהיה הצומח ביותר בענף, על חשבון מזון קפוא שחלקו ירד בהדרגה.

במקביל, 90% מהעוסקים בענף העריכו כי מוצרי נוחות צפויים לצמוח בקצב מהיר ביותר, גם בגלל עליה ברמת החיים שמאפשרת יותר כוח קניה.

בשאלה שעסקה במצב העסק בו עובדים הנסקרים, ציינו 60% מהם כי כיום הסביבה השיווקית יותר טובה בהשוואה לתקופה של לפני כחצי שנה, ומצב זה ימשך.
לדעת 70% הצרכן הישראלי מעוניין כיום יותר ויותר במוצרים איכותיים מבעבר.

פרופ' צבי גנור, המנהל האקדמי של הפורום מאוניברסיטת דרבי, מציין כי תעשיית המזון בישראל עוברת תהליך שיפור באיכות ובמגוון המוצרים השונים הנגישים כיום לצרכן.






היו הראשונים להגיב...

כתבו תגובה