סקר חדש: 51% מהישראלים ישנו את אורח החיים שלהם בעקבות קמפיין של האגודה למלחמה בסרטן

מחקרים רבים מצביעים באופן חד משמעי על כך שמשקל עודף, תזונה בעלת שיעורי שומן גבוהים, צריכת קלוריות רבות ופעילות גופנית מועטה, מגבירים את הסיכון לחלות במחלות סרטן

הציבור הישראלי מוכן לשנות את אורח החיים כאשר הוא מבין את הסיכונים הכרוכים בסגנון חיים לא בריא. כך עולה מסקר חדש שנערך ביוזמת האגודה למלחמה בסרטן באמצעות מכון גיאוקרטוגרפיה, הקובע כי 51% מהישראלים השתכנעו לשנות את הרגלי אורח החיים שלהם בעקבות קמפיין של האגודה למלחמה בסרטן.

הסקר נערך בקרב 500 גברים ונשים בעקבות קמפיין של האגודה למלחמה בסרטן להעלאת המודעות בקרב הציבור לחשיבות שמירה על אורח בריא, במטרה להקטין את הסיכון לחלות בסרטן.

מירי זיו, מנכ"ל האגודה למלחמה בסרטן, אומרת: "תוצאות הסקר מוכיחות כי גם הציבור הישראלי מבין ללא ספק כי סרטן אינו גזירה משמיים, וכי לכולנו יש היכולת להשפיע על התפתחות המחלה באמצעות אימוץ סגנון חיים בריא יותר. מחקרים רבים מצביעים באופן חד משמעי על כך שמשקל עודף, תזונה בעלת שיעורי שומן גבוהים, צריכת קלוריות רבות ופעילות גופנית מועטה, מגבירים את הסיכון לחלות במחלות סרטן, ותוצאות הסקר המעודדות מוכיחות שגם הציבור הרחב מבין זאת עתה ומוכן לשנות את ההרגלים הישנים".

הקמפיין שבוצע בהתנדבות באמצעות משרד הפרסום גיתם, נראה בהתחלה כמו מודעת דרושים. הכותרות רצות על המסך בסגנון פרומו לתוכנית טלוויזיה, והקריין גיל קומר, אשר התנדב לקמפיין, מזמין את הצופים להגיש מועמדות לפרסומת חדשה. הקונספט הקריאטיבי הוא טייק אוף על כל תוכניות הריאליטי אשר משודרות בימים אלו כאשר התובנה מתבססת על הטרנד שהיום כולם רוצים להיות כוכבים. הדרישות, בעלי עודף משקל, שהספורט היחיד שלהם הוא לרבוץ מול הטלוויזיה, שותים אלכוהול בהפרזה, מכורים לג'אנק פוד, יתרון למעשנים (נרגילה גם נחשב). לאחר הצגת הדרישות שואל הקריין עונים על הדרישות? אתם עלולים להיות הכוכבים הבאים בקמפיין של האגודה למלחמה בסרטן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר