סקר מגלה איך הישראלי אוהב את חופשתו בארץ

ניקיון החדר והמלון והאוכל הם הגורמים החשובים ביותר; הכי אוהבים את החופשה על בסיס חצי פנסיון; הכי אוהבים לנפוש באילת ובים המלח

לקראת חופשות הקיץ ערכה איסתא ליינס סקר שנועד לבדוק מה הדברים החשובים ביותר לקהל הנופשים מעבר למחיר ולשירות בבתי מלון בארץ.

מהסקר, שנערך על מדגם של 501 איש, עולה כי 34.7% מעדיפים לצאת לנופש באילת, ומספר זהה אוהבים לנפוש בצפון הארץ. כ- 13% אוהבים את ים המלח, 5% – ירושלים, ו- 3% – תל אביב.

מהסקר עולה בבירור כי הניקיון בחדרים ובמלון הוא הדבר החשוב ביותר. 27% ציינו אותו. 24% ציינו את האוכל כגורם השני בחשיבותו. 5% ציינו את הבריכה כגורם החשוב ביותר, ו- 6% את הפעילויות לילדים. 13% ציינו את החדר במלון כגורם החשוב ביותר.

בחלוקה בין המינים עולה כי אצל הגברים האוכל הוא הגורם החשוב ביותר: 29% ציינו אותו מול 19% מהנשים. זאת לעומת הניקיון, אותו ציינו 33% מהנשים ורק 20% מהגברים, להם גם חשוב מתחם הכושר והספא. 9% ציינו אותו לעומת 5% מהשנים.

בנושא בסיס האירוח, 40% מעדיפים את החופשה על בסיס חצי פנסיון, 36% על בסיס "הכל כלול", 12% על בסיס ארוחת בוקר, ורק 3% על בסיס לינה בלבד.
גם כאן נתון מעניין: צעירים מעדיפים "הכל כלול". 61% מהנשאלים בגילאי 18-24 מעדיפים "הכל כלול", לעומת 14% בלבד מגילאי 55-65.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר