סקר מגלה: לא חשוב מה יש במקרר אלא מה מוצמד אליו

בסקר שנערך בקרב 330 בתי אב מכל רחבי ישראל בגילאי 20-60, נמצא כי על 88% מהמקררים יש מידע כלשהו, ורק 12% מקפידים לשמור על מקרר נקי מכל מידע אישי או פרסומי

"דף הזהב"- המדריך הממוגנט לבעלי מקצוע ונותני שירותים, ערך סקר ובדק מה הופך את המקרר ללב ולנשמה של הבית.
יוסי נבו מנכ"ל דף הזהב: אומר "הצרכנים רואים את המטבח כמרכז החיים. המטבח הינו סמל למרכז העניינים בבית ואם המטבח הוא המרכז, המקרר הוא הלב. זה מה שנקרא חיים על המקרר". 

מסקר "דף הזהב" מתברר כי אל המקרר מוצמדים כל האלמנטים החשובים לנו בחיים: מחשבונות ומגנטים של בעלי מקצוע עד לתמונות משפחתיות, ציורים, מכתבי אהבה ועוד.

בסקר שנערך בקרב 330 בתי אב מכל רחבי ישראל בגילאי 20-60, נמצא כי על 88% מהמקררים יש מידע כלשהו, ורק 12% מקפידים לשמור על מקרר נקי מכל מידע אישי או פרסומי. 

מהסקר עולה כי 96.6% מהאנשים המחזיקים מידע על המקרר, מצמידים אליו מגנטים של בעלי מקצוע. כ – 64% מהם מצמידים לדלת המקרר מדריכים מרכזיים המרכזים את כל המידע הדרוש לחיי היומיום: בעלי מקצוע, נותני שירותים ושירותי החירום.

לשאלה "אלו בעלי מקצוע הזמנת בשלושת החודשים האחרונים מהמידע שעל המקרר? " ענו הנשאלים: הזמנות פיצה 35%, אינסטלטורים 15%, מוניות 10%, טכנאים שונים 6%, מזון לחיות 3%, מספרות 2%, רופאי ישניים % .

עוד מתברר מהסקר כי רק 39% משטח המקרר מוקדש לבעלי מקצוע, לעומת 23% המוקדש לעניינים יומיומיים כמו חשבונות, תזכורות, טלפונים והודעות.
נראה כי הציבור מעדיף להחזיק על המקרר דברים יפים, מעניינים ומשמחים הקרובים לב על פני חובות והתחייבויות.

38% מהמשתתפים אמרו כי שטח המקרר שלהם מוקדש לדברים חיובים, טובים ומשמחים כמומכתבי אהבה, ציורים, תעודות.
46% מהנשאלים דיווחו כי הם מצמידים למקרר ציורים של הילדים או הנכדים,
11% ממגנטים עליו שירים, ו-4%  מצמידים מבחנים מוצלחים של הילדים.

הנתונים העלו עוד עשרות דברים נוספים שהציבור הישראלי נוהג לשים על המקרר הביתי, כמו דמויות של מלאכים, פרפרים, צבעוניים זוהרים, דגל ישראל, דולרים, פאזלים, וזמני כניסת שבת.

נתון מעניין אומר כי 24% מהאנשים פותחים את המקרר למעלה מ- 40 פעמים ביום, לא תמיד עם סיבה מוגדרת, נשים פותחות את המקרר כמעט פי שלושה מהגברים. אישה פותחת בממוצע 21 פעם ביום את המקרר, בעוד שגבר פותח בממוצע מקרר 8 פעמים ביום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר