סקר פורשף: כ-57 אחוז מהמשתתפים בסדנאות בישול ואפייה הם גברים

מסקר שנערך לאחרונה על-ידי "פורשף", רשת החנויות לכלים ולאביזרים לטבח החובב והמקצועי, עולה כי אחוז הגברים הנרשמים לסדנאות בישול ואפייה גבוה משמעותית מאחוז הנשים הנרשמות. הפרש של 14% לטובת המין הגברי שמעדיף בעיקר את סדנאות הבשרים, סדנאות הבישול האסיאתי וסושי למיניו, ואת סדנת אפיית הלחמים

מסקר שנערך לאחרונה על-ידי "פורשף", רשת החנויות לכלים ולאביזרים לטבח החובב והמקצועי, עולה כי אחוז הגברים הנרשמים לסדנאות בישול ואפייה גבוה משמעותית מאחוז הנשים הנרשמות. הפרש של 14% לטובת המין הגברי שמעדיף בעיקר את סדנאות הבשרים, סדנאות הבישול האסיאתי וסושי למיניו, ואת סדנת אפיית הלחמים. הנשים, לעומת זאת, מגלות העדפה ברורה לכל סוגי המאפים והעוגות.

הסקר התפרס על שנה שלמה בכ-220 סדנאות שהתקיימו ברשת "פורשף" בהשתתפות כ-1,800 איש, והצליח לזהות נוכחות גברית כמעט בכל אחת מהסדנאות, כאשר מספר סדנאות בולטות בגבריותן, כמו כיצד להכין אנטריקוט בסילאן, שיפודי חזה עוף פריך בבצק בירה, או קבב טלה עם חמוציות וצנוברים בטחינה ירוקה.

הנשים, כך עולה מהסקר, שולטות בסדנאות בצק הסוכר, המאפים והעוגות. בין השאר מעדיפות בנות המין היפה סדנאות התמחות כמו סדנת ממולאים. המטבח הצרפתי המסורתי גם הוא זוכה לאהדת הנשים, המשתתפות בסדנא זו ומהוות רוב מכריע במטבח המאובזר של פורשף בחנות הדגל ברח' קרליבך בתל-אביב.

"נוכחות הגברים בסדנאות השונות עלתה באופן משמעותי משנה לשנה, ודומה שהשנה אנחנו נמצאים בפיק מהבחינה הזו", אומר אלעד קמחי, מנהל הסדנאות של פורשף. "נתון מעניין נוסף הוא שגברים המשתתפים בקורסים הארוכים שלנו, בני 13 עד 15 מפגשים, מעדיפים את אומנות הבישול על אומנות הקונדיטוריה. כמות המשתתפים הגברים והנשים זהה בקורס אומנות הבישול לעומת קורס אומנות הקונדיטוריה, בו לנשים יש עליונות ברורה ביחס של 5:1 אל מול הגברים".

רשת חנויות פורשף מקיימת סדנאות בישול ואפייה המועברות בחנות הדגל ברח' קרליבך בתל-אביב על-ידי שפים כמו ישראל אהרוני, טל זאבי, ניר דגן, חני לשם, שלומי שליו, פיליס גלזר ואחרים.

מחיר השתתפות בסדנאות השונות נע בין 220 ₪ ל-240 ₪.
את רשימת הסדנאות השונות ניתן להשיג באחת מחנויות הרשת, או באתר: www.4chef.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר