סקר שטראוס: יותר ממחצית הילדים אוהבים גלידת שוקולד

המחקר בוצע בקרב 500 נשים וגברים בגילאי 18+, במדגם ארצי, אקראי ומייצג של האוכלוסייה היהודית הבוגרת דוברת עברית בישראל. הממצאים נותחו בקרב כלל המבוגרים ובקרב הורים לילדים בגילאי 5-12.

מסקר שערכה גלידת שטראוס באמצעות חברת שילוב, עולה כי הגלידה זכורה כמאכל הילדות האהוב ביותר בתקופת הקיץ. 55% מכלל הנשאלים ציינו שגלידה היא מאכל הקיץ האולטימטיבי (במצטבר לגלידה, ארטיק וטילון), ואחריה האבטיח אשר הגיע אל המקום השני ובהפרש ניכר עם 21% בלבד מכלל הנשאלים.

לגבי הטעם האהוב זכה השוקולד ב-57% של כלל הנשאלים, אחריו הגיע הווניל עם 37%, ובטעמי הפירות הובילו התות (18%) והבננה (7%).

המחקר בוצע בקרב 500 נשים וגברים בגילאי 18+, במדגם ארצי, אקראי ומייצג של האוכלוסייה היהודית הבוגרת דוברת עברית בישראל. הממצאים נותחו בקרב כלל המבוגרים ובקרב הורים לילדים בגילאי 5-12.

שוק השלגונים לילדים בגלידת שטראוס מתחלק לשתי קטגוריות עיקריות: קטגוריית ה"כיף" וקטגוריית ה"אמון".
אסטרטגיית ה"כיף" הנה המתאימה לצריכה מחוץ לבית, עם הפנייה הישירה לילד. בקטגוריה זו מתמקדים בערך המוסף הכיפי של הגלידה ובתחום הצריכה יש לילד מחוץ לבית יותר השפעה על החלטת הקנייה.
95% מהילדים בגילאי 7 – 11 צורכים גלידות אישיות ושלגונים. הילדים הם אלו המחליטים על הקנייה וגם משפיעים על הצריכה הביתית. פעמים רבות הם אלה אשר מושכים את ההורים לקנות גלידה, והם גם צרכני המחר.

את שוק הילדים ניתן לחלק לפי גילאים ומאפיינים. קבוצת הגיל 7-10 שונה מקבוצת הגיל הקטנה יותר 2-6.
קבוצת הגיל 7-10 הנה קבוצת המטרה העיקרית בתחום הצריכה מחוץ לבית. לילדים בגילאים אלה תדמית המותג אותה הם צורכים חשובה מאוד. הם יצרכו מותגים שלא נחשבים ילדותיים, אלא "קולים" ומגניבים. הגלידה שהם צורכים הינה סוג של הצהרה לגבי האני שלהם.
בגילאי 2-6 הילדים הרבה יותר מחוברים להורים ולמרות שדורשים מוצרים מסוימים – פעמים רבות הם צורכים את מה שההורים נותנים להם.
"עולם הנשנושים" של הילדים בגילאים האלו הינו גדול ומגוון, השלגונים הם המרכיב האטרקטיבי ביותר בין שלל האלטרנטיבות ל"נשנושים" עבור הילדים: השלגונים נתפסים מיוחדים יותר מכל קטגוריה אחרת (ממחקר שערכה גלידת שטראוס עם מכון ברנדמן).

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר