fbpx

סקר של איגוד המזון בהתאחדות התעשיינים: 95% ממשקי הבית רוכשים מוצרי חלב וגבינות מתוצרת כחול לבן

עלייה בהעדפת כחול-לבן במירב הקטגוריות: ממוצרי חלב וגבינות, דרך שימורים, יין, משקאות חריפים, גלידות ושלגונים, ומזון לתינוקות
Share on facebook
Share on twitter
Share on pinterest
Share on whatsapp
Share on telegram
Share on email

95% ממשקי הבית רוכשים מוצרי חלב וגבינות מתוצרת כחול לבן, זאת בהשוואה ל-93% לפני 4 שנים, 0.4% בלבד רוכשים מוצרי חלב וגבינות מתוצרת חוץ, כ-4% רוכשים גם מתוצרת הארץ וגם מתוצרת חוץ.
כך מסר אברהם קרינגל, יו"ר ועדת השיווק של איגוד המזון בהתאחדות התעשיינים, בהסתמכו על סקר שערך לאחרונה האיגוד.

כ-94% מהציבור מעדיף לרכוש משקאות קלים מתוצרת כחול-לבן, זאת בהשוואה ל-84% שהעדיפו כך לפני 4 שנים. 2.3% רוכשים משקאות קלים תוצרת חוץ, 1.5% רוכשים גם מתוצרת הארץ וגם מתוצרת חוץ.

93% מעדיפים לקנות ירקות קפואים מתוצרת הארץ, זאת בדומה ל-2002, כ-2% בלבד קונים ירקות קפואים מתוצרת חוץ, אחוז דומה קונה "גם וגם".

90% מהציבור בישראל קונה מוצרי בשר מעובד מתוצרת הארץ- זאת לעומת 93% לפני 4 שנים. 2% קונים בשר מעובד מתוצרת חוץ, כ-3%גם וגם.

כ-86% ממשקי הבית רוכשים שימורי פירות וירקות מתוצרת הארץ, זאת בהשוואה לכ-76% לפני 4 שנים. כ-5% ממשקי הבית קונים שימורי פירות וירקות מתוצרת חוץ, 4% קונים גם וגם.

כ-67% קונים בירה מתוצרת הארץ, זאת בהשוואה ל-60% לפני 4 שנים, כ-19% קונים בירה מתוצרת חוץ, 10% קונים "גם וגם".

עוד מתברר מסקר איגוד המזון בהתאחדות התעשיינים, שנערך באמצעות מכון המחקר גאוקרטוגרפיה, כי 76% ממשקי הבית קונים דברי מתיקה מתוצרת כחול-לבן,זאת לעומת 65% לפני 4 שנים, כ-7% קונים דברי מתיקה מתוצרת חוץ; כ-15% קונים גם מתוצרת הארץ וגם מתוצרת חוץ.

כ-88% ממשקי הבית בישראל קונים גלידות ושלגונים מתוצרת הארץ, זאת בהשוואה לכ-83% לפני 4 שנים, כ-4% קונים מתוצרת חוץ, כ-6%קונים גם וגם.

כ-81% ממשקי הבית קונים יינות מתוצרת כחול-לבן, זאת בהשוואה לכ-78% לפני 4 שנים כ-7% קונים יינות מתוצרת חוץ, וכ-9% קונים יינות גם מתוצרת הארץ וגם מתוצרת חוץ.

92% מהציבור קונה שמן זית מתוצרת הארץ, זאת בהשוואה ל-84% לפני 4 שנים; כ-3% קונים שמן זית מתוצרת חוץ וכ-2% קונים גם וגם.

79% ממשקי הבית בישראל קונים תה וקפה מתוצרת הארץ,זאת לעומת 70% לפני 4 שנים, 11% קונים תה וקפה מתוצרת חוץ ו-9% קונים גם וגם.

91% ממשקי הבית בישראל קונים מרקים מתוצרת הארץ, זאת בהשוואה ל-86% לפני 4 שנים, כ-4% קונים מרקים מתוצרת חוץ ואחוז דומה קונה גם וגם.

בקטגוריות החטיפים מעדיפים 94% מהציבור חטיפים מתוצרת כחול-לבן, כ-2% בלבד קונים חטיפים מתוצרת חוץ, כ-3% קונים "גם וגם".

לראשונה, מרבית הציבור בארץ מעדיף משקאות חריפים מתוצרת ישראל: 54% כיום לעומת 36% לפני 4 שנים. 34% קונים תוצרת חוץ, ו-8% גם וגם.

81% ממשקי הבית רוכשים מזון לתינוקות מתוצרת הארץ, גידול של 17% לעומת הרכישות לפני 4 שנים (69%). כ-10% קונים מזון לתינוקות תוצרת חוץ, וכ-3% קונים גם וגם.




Share on facebook
Share on twitter
Share on pinterest
Share on whatsapp
Share on telegram
Share on email

כתבו תגובה