עביר עבוד מיערות הכרמל – אלופת הבריסטה של רשת ישרוטל

עביר עבוד, שעובדת ביערות הכרמל אחוזת בריאות וספא מזה ארבע שנים, הצטיינה מבין כל המתחרים בהכנת הקפה במדד של איכות הטעם, ניקיון מכונת הקפה, יכולת התפעול של מכונת הקפה, עמידה בלו"ז, והכנת משקה מקורי עם אספרסו ושומשום

רשת ישרוטל, מאמינה ששירות ואיכות באים לידי ביטוי גם בהכנת קפה איכותי לאורחים, ולפיכך קיימה הרשת תחרות בין עשרות עובדי הבר ב-12 בתי המלון שלה, כדי לבחור את הבריסטה (מכין הקפה) הטוב ביותר.עביר עבוד

הזוכה בגמר אליפות הבריסטה שהתקיימה במלון ישרוטל אגמים – היא עביר עבוד, שעובדת ביערות הכרמל אחוזת בריאות וספא מזה ארבע שנים. עביר הצטיינה מבין כל המתחרים בהכנת הקפה במדד של איכות הטעם, ניקיון מכונת הקפה, יכולת התפעול של מכונת הקפה, עמידה בלו"ז, והכנת משקה מקורי עם אספרסו ושומשום.

כדי להגיע לרמת הכנה מקצועית של קפה, משקיעה ישרוטל משאבים רבים בהדרכת והכשרת עשרות הברמנים בבתי המלון שלה. לשם כך עוברים העובדים ברשת הכשרות ומידי שנה מתקיימת ביניהם תחרות אליפות הבריסטה.

במהלך התחרות השנה נדרשו המתמודדים בגמר להכ הזוכים עם שלומי טחן סמנכ"ל תפעול ישרוטלין ולהגיש לשולחנות השיפוט 4 כוסות אספרסו, 4 כוסות קפוצינו ו-4 כוסות של משקה אספרסו אותו פיתח המתמודד.

המשקאות המיוחדים שהכינו השנה שלושת מתמודדי הגמר, היו בין היתר עם רכיבי שומשום, טחינה, ושקדים מסוכרים.

הזוכים:
מקום ראשון – עביר עבוד מיערות הכרמל – זכתה בטלוויזיה LCD 42
מקום שני –  אוקסנה דרנקו מישרוטל פונדק רמון – זכתה במחשב נייד
מקום שלישי – הישאם חלבי מיערות הכרמל – זכה בסופ"ש באחד ממלונות ישרוטל

צילומים: יניב כהן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר